|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik probeer een beetje van mijn videotapes af te komen. Ik heb ook nog Evil dead I en Traces of death 2 als je interesse hebt? Kom je wel is in de buurt van Rotterdam of Den Haag? Zo'n tape opsturen kost klauwen met geld. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ik probeer er ook vanaf te komen en geen interesse in die films...better luck next time The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Kent iemand Sexo Caníbal uit 1981 van Jesus Franco? http://www.imdb.com/title/tt0083056/ Actief mannetje, die Jesus! Kelere. http://www.imdb.com/name/nm0001238/ Oud Vuil. |
|
Gister nog de remake van Dawn of the dead gezien, toch wel vrij geniaal... No meat is sweater |
|
quote: Ik heb 'm net gezien, en ik vind 'm goed maar niet zo goed als het origineel. En ik kon best wennen aan die snelle zombies. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Is die dus al te huur? Oud Vuil. |
|
ja No meat is sweater |
|
Ja, met leuke extra's. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik vind horrorfilms maar KUT |
|
quote: Kijk. Oud Vuil. |
|
Gisteren nog een film gezien die gewoon "undead" heet. Maar dat was echt een RUK film. |
|
quote: Mutilator? Oud Vuil. |
|
quote: Kolere wat een jenje actie. Rot dan op uit dit topic homo Zenial |
|
Ik vind horrorfilms maar KUT Zo |
|
quote: zelfe lijn maar ken je vast al Cannibal Holocaust zie mn avatar [Dit bericht is gewijzigd door Matthijz Filth op 25-10-2004 8:45] http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Okedan maar als je Violent shit nog wilt hoor ik het wel. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ik heb bovengenoemde film niet gezien maar wel 2 andere Franco films.(Succubus en Demoniac) Ik vind het werkelijk de grootste kutfilms ooit. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik vind hersenloze splatter-gore films KUT. Elk van die films kan voor elkaar doorgaan, verhaallijn en kaakterontwikkeling zit er toch nooit in. Het is dus een random aaneensluiting van gore. Leuk voor vijf minuten....en daarna. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Zo das boeiend om te weten ga nu maar gezellig met Jenje een film met Robin Williams bekijken die schijnen altijd goede karakterontwikkelingen te hebben. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Hey, Robin Wiliams regeert! Ik weet zeker dat hij een goede zombie neer zou zetten. ps: Chelman, vind je Dawn of the dead ook slecht? Dawn of the dead = |
|
Naast een goed verhaal heeft de originele Dawn zelfs een maatschappij-kritisch tintje. Oud Vuil. |
|
quote: Ah, dank. Ik ken helemaal niks van die man, maar ik kwam die film op een bittorrentsite tegen. Dan ga ik 'em maar niet downen, beetje zinloos. Oud Vuil. |
|
quote: Ach de beste man heeft zoveel films gemaakt wie weet zit er een goeie tussen. De twee die ik noemde schijnen zijn bekendere te zijn. Ik ga iig niet verder zoeken naar films van hem. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik heb 'Men behind the sun' gedownload en ga ik zo kijken. Iedereen schrijft (en zegt) dat het een gruwelijke film is. Heeft iemand die gezien? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |