|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wow vette, lachwekkende trailer. Lijkt me ook een vette film |
|
Oud Vuil. |
|
http://www.upcominghorrormovies.com/reviews/hautetension.html Aanrader! Deze film heeft mij totaal verrast, horror zoals het moet! dood |
|
quote: Make your own friend. Hoe ze haar eigen oog eruit haalt. dood |
|
quote: haha inderdaad... hoppa schaar... review,... http://www.horror.com/php/article-34-1.html I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik ben toch wel benieuwd naar de Dawn of the Dead remake, ik wil het niet zo noemen maar ok. Ik verwacht dat het een kut film is maar na het kijken van de trailer ben ik erg benieuwd of dat ook zo is! Maarja rennende zombies... dood |
|
jammer dat ze niet elke jaar een nacht van de wansmaak houden.... vorig jaar was het echt heerlijk al die slechte horrorfilms achter elkaar |
|
quote: ow. is er al een trailer? maar eens even op zoek dan. Oud Vuil. |
|
Wat?! rennende zombies Als die in films meedoen, keur ik het bij voorbaat al af Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
In Resident Evil zaten ook snelle zombies. Ik vond het niet bijster storend. Natuurlijk zijn we de langzame *braaiiinnnzzz* zombies gewend die ongeveer net een kilometer per uur halen, maar wat is de dreiging die daar van uit gaat? Van mij mogen ze iets sneller, zodat je er niet gewoon omheen kunt lopen. Overigens vandaag een trailer gezien voor een horror/zombie flick spoof: Shaun of the Dead. Zombies gaan los in Suburbia en twee kantoordippers gaan los op de zombies. Zag er supertof uit!! Bleed me. |
|
quote: Heb jij objectieve gronden waarop rennende zombies afgekeurd kunnen worden? NEE. Zombies bestaan niet namelijk. Weet je waarop George Romero zijn trage zombies in Night of The Living Dead (toch een zombie archetype) basseerde? Hij baseerde ze op de trage slepende bewegingen van de lepra lijers in Ben Hur. (heerschende film trouwens) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: "Hallo, ik zoek een film met snelle zombies." |
|
quote: jaja, en de landing op de maan is echt gebeurd. het is heel simpel, zombies bewegen langzaam, omdat dat er enorm goed eruitziet. snelle zombies. pfrt, dode yuppies met coke op, anders kan ik me er niks bij voorstellen.. Oud Vuil. |
|
quote: Mijn punt was dat als enkele klassiekers snelle zombies hadden dat men nu zou posten: Trage zombies...dat kan niet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hehheh, daar zit wel wat in. ik zeg ook niet dat het niet kan, het ziet er alleen niet uit, lijkt mij. net zoiets als dat vampiers alleen in het licht leven en broodjes shoarma knof als maaltijd nemen. ofzo. Oud Vuil. |
|
Die zombies rennen in het begin wel ja, maar naarmate ze meer ontbinden gaan ze ook langzamer lopen. Dawn Of The Dead 2004 is trouwens ook niet een remake, het heeft toevallig wel dezelfde naam omdat ze er anders geen budget voor kregen (naar verluid) "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Precies!, Slechte smaak ! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ik vind de 'Romero'zombie gewoon de enige waarheids getrouwe zombie dus daarom keur ik rennende zombies af ( ik heb eens een 'profiel van een zombie' gelezen geschreven door dhr Romero en als ik hem weer heb gevonden post ik het hier wel even) Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Pff 28 days later had toch ook snelle zombies ipv trage? De dreiging ligt in zombiefilms in het massale; there's no escape 'cause they're everywhere; daar is geen snelheid voor nodig want het is onvermijdelijk; zoiets; alleen geeft snelheid een film weer meer pit dus ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe Dawn of the dead The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik ben nu pas die trailer aan het downen. oew, ziet er leuk uit. maar waar is de gore? alle leeftijden... [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 21-03-2004 1:49] Oud Vuil. |
|
House of 1000 corpses net gezien. Eindelijk weer eens een ouderwetse horror flick met een griezelig sfeertje! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Niet vergeten.... de Night of terror komt er weer aan! Iedereen die van plan is te gaan, hou de boel in de gaten en reserveer die kaarten of ga in een slaapzak voor de voorverkoopadressen liggen wachten. Ik hoop stiekem dat ze Dawn of the dead en misschien wel Aliens VS Predator gaan draaien. Oh ja... HOER! |
|
Event horizon vond ik wel leuk genoeg om meteen origineel te kopen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
binnenkort resident evil II,dawn of the dead en de hilarische parodie Shaun of the dead Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |