IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Horror films #1 Vorige pagina | Volgende pagina
Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 02-03-2004 16:07 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 8 januari 2004 2:37 schreef lord Kaas het volgende:
Woensdag Gehaktdag, engelse titel; Worst Case Scenario komt eind 2004 of ergens in 2005 uit.
Een lekkere zombiesplatter


http://www.gorehoundinc.com/

Wow
vette, lachwekkende trailer.
Lijkt me ook een vette film


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-03-2004 21:08 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl



Oud Vuil.


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 02-03-2004 21:23 by Sauron Profiel van Sauron

http://www.upcominghorrormovies.com/reviews/hautetension.html

Aanrader! Deze film heeft mij totaal verrast, horror zoals het moet!


dood


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 02-03-2004 21:26 by DaVinz Profiel van DaVinz

aanrader, May, begin van de film is vrij boring maar heeft een geweldig einde... ik zal es een review zoeken


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 02-03-2004 21:27 by Sauron Profiel van Sauron

quote:
Op 2 maart 2004 21:26 schreef DaVinz het volgende:
aanrader, May, begin van de film is vrij boring maar heeft een geweldig einde... ik zal es een review zoeken


Make your own friend. Hoe ze haar eigen oog eruit haalt.


dood


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 02-03-2004 21:30 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 2 maart 2004 21:27 schreef Sauron het volgende:
Make your own friend. Hoe ze haar eigen oog eruit haalt.


haha inderdaad... hoppa schaar...

review,...
http://www.horror.com/php/article-34-1.html


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 02-03-2004 21:37 by Sauron Profiel van Sauron

Ik ben toch wel benieuwd naar de Dawn of the Dead remake, ik wil het niet zo noemen maar ok.

Ik verwacht dat het een kut film is maar na het kijken van de trailer ben ik erg benieuwd of dat ook zo is! Maarja rennende zombies...


dood


nyntje
Usericon van nyntje
Posted 02-03-2004 21:41 by nyntje Profiel van nyntje

jammer dat ze niet elke jaar een nacht van de wansmaak houden.... vorig jaar was het echt
heerlijk al die slechte horrorfilms achter elkaar


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-03-2004 21:42 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 maart 2004 21:37 schreef Sauron het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar de Dawn of the Dead remake, ik wil het niet zo noemen maar ok.

Ik verwacht dat het een kut film is maar na het kijken van de trailer ben ik erg benieuwd of dat ook zo is! Maarja rennende zombies...


ow. is er al een trailer? maar eens even op zoek dan.


Oud Vuil.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 02-03-2004 23:00 by BARABAS Profiel van BARABAS

Wat?! rennende zombies Als die in films meedoen, keur ik het bij voorbaat al af


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Deathfetish
Usericon van Deathfetish
Posted 16-03-2004 21:21 by Deathfetish Profiel van Deathfetish

In Resident Evil zaten ook snelle zombies. Ik vond het niet bijster storend. Natuurlijk zijn we de langzame *braaiiinnnzzz* zombies gewend die ongeveer net een kilometer per uur halen, maar wat is de dreiging die daar van uit gaat? Van mij mogen ze iets sneller, zodat je er niet gewoon omheen kunt lopen.

Overigens vandaag een trailer gezien voor een horror/zombie flick spoof: Shaun of the Dead. Zombies gaan los in Suburbia en twee kantoordippers gaan los op de zombies. Zag er supertof uit!!


Bleed me.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-03-2004 21:23 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 maart 2004 23:00 schreef BARABAS het volgende:
Wat?! rennende zombies Als die in films meedoen, keur ik het bij voorbaat al af


Heb jij objectieve gronden waarop rennende zombies afgekeurd kunnen worden? NEE. Zombies bestaan niet namelijk.

Weet je waarop George Romero zijn trage zombies in Night of The Living Dead (toch een zombie archetype) basseerde? Hij baseerde ze op de trage slepende bewegingen van de lepra lijers in Ben Hur. (heerschende film trouwens)


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-03-2004 21:26 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 16 maart 2004 21:21 schreef Deathfetish het volgende:
In Resident Evil zaten ook snelle zombies.





"Hallo, ik zoek een film met snelle zombies."


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-03-2004 21:31 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 maart 2004 21:23 schreef Chelman het volgende:
Zombies bestaan niet namelijk.





jaja, en de landing op de maan is echt gebeurd.

het is heel simpel, zombies bewegen langzaam, omdat dat er enorm goed eruitziet.

snelle zombies. pfrt, dode yuppies met coke op, anders kan ik me er niks bij voorstellen..


Oud Vuil.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-03-2004 21:33 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 16 maart 2004 21:31 schreef webblaster wim het volgende:
jaja, en de landing op de maan is echt gebeurd.

het is heel simpel, zombies bewegen langzaam, omdat dat er enorm goed eruitziet.

snelle zombies. pfrt, dode yuppies met coke op, anders kan ik me er niks bij voorstellen..



Mijn punt was dat als enkele klassiekers snelle zombies hadden dat men nu zou posten: Trage zombies...dat kan niet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-03-2004 21:41 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 maart 2004 21:33 schreef Chelman het volgende:
Mijn punt was dat als enkele klassiekers snelle zombies hadden dat men nu zou posten: Trage zombies...dat kan niet.


hehheh, daar zit wel wat in.

ik zeg ook niet dat het niet kan, het ziet er alleen niet uit, lijkt mij. net zoiets als dat vampiers alleen in het licht leven en broodjes shoarma knof als maaltijd nemen.

ofzo.


Oud Vuil.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-03-2004 23:10 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Die zombies rennen in het begin wel ja, maar naarmate ze meer ontbinden gaan ze ook langzamer lopen.
Dawn Of The Dead 2004 is trouwens ook niet een remake, het heeft toevallig wel dezelfde naam omdat ze er anders geen budget voor kregen (naar verluid)


"This one is older than shit, heavier than time!"


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 16-03-2004 23:14 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 6 februari 2004 22:46 schreef Chelman het volgende:

Maar over goed gesproken....een scene waarin een huis opstijgt en richting ruimte vetrekt als 'spaceship' zegt genoeg over de kwaliteit.....

Precies!, Slechte smaak !


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 16-03-2004 23:22 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 16 maart 2004 21:23 schreef Chelman het volgende:
Heb jij objectieve gronden waarop rennende zombies afgekeurd kunnen worden? NEE. Zombies bestaan niet namelijk.

Weet je waarop George Romero zijn trage zombies in Night of The Living Dead (toch een zombie archetype) basseerde? Hij baseerde ze op de trage slepende bewegingen van de lepra lijers in Ben Hur. (heerschende film trouwens)

Ik vind de 'Romero'zombie gewoon de enige waarheids getrouwe zombie dus daarom keur ik rennende zombies af ( ik heb eens een 'profiel van een zombie' gelezen geschreven door dhr Romero en als ik hem weer heb gevonden post ik het hier wel even)


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-03-2004 1:17 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Pff 28 days later had toch ook snelle zombies ipv trage? De dreiging ligt in zombiefilms in het massale; there's no escape 'cause they're everywhere; daar is geen snelheid voor nodig want het is onvermijdelijk; zoiets; alleen geeft snelheid een film weer meer pit dus ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe Dawn of the dead


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-03-2004 1:39 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

ik ben nu pas die trailer aan het downen.

oew, ziet er leuk uit. maar waar is de gore? alle leeftijden...

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 21-03-2004 1:49]


Oud Vuil.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-03-2004 1:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

House of 1000 corpses net gezien.
Eindelijk weer eens een ouderwetse horror flick met een griezelig sfeertje!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


zombie
Usericon van zombie
Posted 21-03-2004 3:50 by zombie Profiel van zombie

Niet vergeten.... de Night of terror komt er weer aan! Iedereen die van plan is te gaan, hou de boel in de gaten en reserveer die kaarten of ga in een slaapzak voor de voorverkoopadressen liggen wachten.

Ik hoop stiekem dat ze Dawn of the dead en misschien wel Aliens VS Predator gaan draaien.

Oh ja... HOER!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-03-2004 21:17 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Event horizon vond ik wel leuk genoeg om meteen origineel te kopen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-03-2004 11:32 by invictis Profiel van invictis

binnenkort resident evil II,dawn of the dead en de hilarische parodie Shaun of the dead


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen