IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Horror films #1 Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-10-2006 23:53 by M. Profiel van M.

quote:
Op 7 oktober 2006 23:21 schreef Mutilator het volgende:
Toch bizar dat het tot deel 8 geschopt heeft...

ACHT?!?!?
1 is leuk, 2 heeft leuke quotes (van die dokter), 4 is kut maar heeft tieten, maar man man man wat een ellende verder.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-10-2006 23:56 by Smoochy Profiel van Smoochy

Volgens mij is er zelfs een deel 9


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-10-2006 23:58 by mental Profiel van mental

is dat niet deader ofzo ?


Fuck the world and fuck you


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-10-2006 0:02 by Argh Profiel van Argh

deeltje 5 is vet, zwaar ondergewaardeerd...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-10-2006 0:16 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 oktober 2006 23:56 schreef Smoochy het volgende:
Volgens mij is er zelfs een deel 9


Je hebt gelijk:

http://www.imdb.com/title/tt0805545/

Deader (vaagklinkend woord) is deel 7


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-10-2006 0:19 by mental Profiel van mental

ah, thanks.


Fuck the world and fuck you


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-10-2006 1:35 by Argh Profiel van Argh

dat is niet deel 9 maar een zgn "fan film"

hier ook nog een korte hellraiser film:

http://youtube.com/watch?v=vlWGQaFxWKI

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-10-2006 2:00]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 08-10-2006 2:05 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

die scene, uit deel 1, waarin frank een sigaret rookt zonder z'n vel, blijft gaaf.


Suck my piss


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 08-10-2006 12:57 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 8 oktober 2006 0:02 schreef Argh het volgende:
deeltje 5 is vet, zwaar ondergewaardeerd...


Inderdaad die is zeer gaaf imo.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 08-10-2006 13:25 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

De laatste Hellraisers waren allemaal stuk voor stuk zaad eerste klas.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Nix
Usericon van Nix
Posted 08-10-2006 13:27 by Nix Profiel van Nix

Iemand sl8n8 al gezien?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 08-10-2006 14:28 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 oktober 2006 23:09 schreef Oud Vuil het volgende:
Ik zag 'em helaas niet liggen bij de videotheek, wel die house of 1000 corpses ofzo. Die heb ik gratis meegenomen bij de dagfilm, nl severed.

Kijk ik net op imdb:

Just saw this one, and i must say, i've never seen such a stupid zombie movie, and i've seen a lot. It tries to take itself seriously which is somewhat different from the genre, but completely fails due to rubbish scriptwriting.. This movie takes an all new approach: What if everyone else but the zombies were retarded, how would that work? well there you go.. Also one of the cameramen obviously has Parkinson's! The reason i comment this movie is not to scare people away from watching it, i actually do think it had potential, it just didn't deliver anything. Its an Insult to everyones intelligence, including zombies. 2 stars for the average acting. avoid!

Oeps...

Nou ja, ik ga het vannacht wel zien.


Nou, ik heb 'em gezien. Zo'n beetje. Want spoelen met beeld scheelt. Flutfilm, nauwelijks gore te zien. Zodra een zombie werd afgeslacht, draaide de camera weg. Zonde van het geld.



Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 08-10-2006 14:58 by Arghoslent Profiel van Arghoslent

quote:
Op 8 oktober 2006 14:28 schreef Oud Vuil het volgende:
Nou, ik heb 'em gezien. Zo'n beetje. Want spoelen met beeld scheelt. Flutfilm, nauwelijks gore te zien. Zodra een zombie werd afgeslacht, draaide de camera weg. Zonde van het geld.


Kijk, en nu The Devil's rejects kijken.
Die films kun je niet met elkaar vergelijken namelijk.
Is gewoon een opzichzelf staande film.

Ik geloof ook niet dat ik die house of 1000 corpses heb aangeraden toch ??

Doe jezelf een lol en tik die TDR nou ffies ergens op de kop.




[Dit bericht is gewijzigd door Arghoslent op 08-10-2006 14:58]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-10-2006 14:59 by mental Profiel van mental

nee, ik raadde hem die film aan


Fuck the world and fuck you


Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 08-10-2006 15:09 by Arghoslent Profiel van Arghoslent

quote:
Op 8 oktober 2006 14:59 schreef mental het volgende:
nee, ik raadde hem die film aan


jij gemene man !!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-10-2006 15:21 by mental Profiel van mental

Ach, ik vond ze wel okay. kent iemand hier Dark water ? is dat nog wat ?


Fuck the world and fuck you


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 08-10-2006 17:07 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 8 oktober 2006 14:58 schreef Arghoslent het volgende:
Kijk, en nu The Devil's rejects kijken.
Die films kun je niet met elkaar vergelijken namelijk.
Is gewoon een opzichzelf staande film.

Ik geloof ook niet dat ik die house of 1000 corpses heb aangeraden toch ??

Doe jezelf een lol en tik die TDR nou ffies ergens op de kop.





Hehehe, nee, ik had het over severed, die 1000 corpses heb ik nog niet gekeken, die mag ik een week in huis houden.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-10-2006 18:36 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 8 oktober 2006 13:27 schreef Nix het volgende:
Iemand sl8n8 al gezien?


Nog niet, maar lijkt me zeer vermakelijk!


Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 08-10-2006 20:59 by Arghoslent Profiel van Arghoslent

quote:
Op 8 oktober 2006 17:07 schreef Oud Vuil het volgende:
Hehehe, nee, ik had het over severed, die 1000 corpses heb ik nog niet gekeken, die mag ik een week in huis houden.


Aha

dat duidelijk dan !!


Nix
Usericon van Nix
Posted 08-10-2006 21:17 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 8 oktober 2006 18:36 schreef MMayo het volgende:
Nog niet, maar lijkt me zeer vermakelijk!



Ik wil hem ook nog wel zien. Eens kijken of deze film het algemene beeld van de Nederlandse film kan opkrikken.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Argh
Usericon van Argh
Posted 05-11-2006 0:57 by Argh Profiel van Argh

quote:

Clive Barker talks new HELLRAISER

HELLRAISER fans spent their weekend in either a state of dribbling puzzlement or utter elation following last Friday’s announcement of a new Pinhead film. If you’re now catching up, to sum up the drama in one word: remake. Yes, Dimension is moving ahead with a redux of the ’87 film, and Clive Barker is back to pen the update (for his reasons, see that news item). Fango happened to catch up to the man last night during the Screamfest Awards dinner (where Barker accepted a Lifetime Achievement nod, pictured above), where he also revealed that his latest novel, THE SCARLET GOSPELS (which will chronicle Pinhead’s demise), is now weighing in at 3,000-plus pages.

With a definitive end to this project in sight soon enough, where does that leave room for Barker to pen that new HELLRAISER—especially with so many other irons in the fire? “When I’m done with GOSPELS, I’ll begin writing HELLRAISER 1 while I’m doing the paintings for ABARAT part three,” Barker laughs, the insanity of such an undertaking not lost on him. “I just wouldn’t be at peace with myself if I gave this [remake] writing gig to somebody else, and I’ve always had in the back of my head what I wanted to do. There are things which are going into the movie which I’ve had tucked in my brain for years.

“I haven’t talked to anybody else [involved in the original] about this,” he adds, instantly answering those fans pondering Doug “Pinhead” Bradley’s place in the new film. “I’m going to write it and see how it goes. I’m hoping Doug will be back [but] this will be a different Pinhead.” That said, will the new HELLRAISER reflect any themes, characters or events revealed in GOSPELS? “Oh yeah, of course!” Barker teases. “Do you really think I wouldn’t do that?” —Ryan Rotten



Hellraiser (2008)
http://www.imdb.com/title/tt0887261/


Hm, ben wel benieuwd! Gelukkig Clive Barker zelf, alles beter dan Rick Bota..



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 08-11-2006 20:40 by Verval Profiel van Verval



Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 08-11-2006 20:46 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 8 oktober 2006 15:21 schreef mental het volgende:
Ach, ik vond ze wel okay. kent iemand hier Dark water ? is dat nog wat ?


Ik heb de japanse versie gezien, het zuigt apeharen. Ga dan voor the Grudge ofzo. Beter nog: Land of the Dead



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 08-11-2006 21:04 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Zooo slecht was dark water nou ook weer niet.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 08-11-2006 21:36 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik vind de Japanse versie inderdaad best leuk. De Amerikaanse remake (waarom een remake maken van een film die enkele jaren uit is?) vond ik een zwak aftrekstel. De Japanse film was door de omgeving en kleuren lekker sfeervol; kunnen die Hollywood mannekes nog wat van leren.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen