![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
einde vond ik ruk Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Ja, dat had ik al een keer gepost. Ik word er niet blij van, iig. Oud Vuil. ![]() |
|
gewoon lekker blijven genieten van je oude evil dead trilogy ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Hehe, ik vind alleen deel 1 écht geweldig. De rest is "leuk". Oud Vuil. ![]() |
|
same here, 1e is splatter horror hackfest pur sang ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Evil Dead heerscht gewoon ![]() There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. ![]() |
|
Gisteravond in de videotheek de film Undead zien staan, op de achterkant zag het er wel gory uit. Iemand deze film al gezien? There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. ![]() |
|
quote: Kent iemand hier: Within the woods (een of andere evil dead proloque van 30 minuten)? ![]() |
|
quote: Undead is een leuke film. Lekker veel zombie-gore, en een flinke portie humor (rare personages, slechte on-liners, ...), plus een hele film door een dik australisch accent. Het verhaal gaat ook nog ietsje verder dan een standaard zombiefilm... een echte aanrader... ![]() |
|
quote: ja heb hem half gezien.. ik persoonlijk vond het een stomme film.. viel dus halverwege in slaap.. en had geen zin hem nog een keer te kijken.. carcasstrid ![]() |
|
quote: Klinkt goed idd, thanks ![]() There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. ![]() |
|
quote: Als ik me vaag kan herinneren, heb ik deze film ooit in een Free Records Shop zien staan in Arnhem. Maar heb deze nooit gekocht ![]() Godverdomme als ik wist dat het een Evil Dead Proloque was There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. ![]() |
|
quote:Laat maar weten wa't je'r van vond ![]() ![]() |
|
Monster Man was echt supergaaf & Bizar een Komedie/Horror.. Ziehier: Twee jongens stappen in de auto en rijden naar een jonge vrouw toe die ze willen verhinderen met de verkeerde man in het huwelijk te treden. Maar op hun tocht komen ze in aanraking met een psychopaat die met een Monster Truck vele slachtoffers maakt. Beetje een kruising tussen The Texas Chainsaw Massacre, Jeepers Creepers en nog een aantal.. Wel een aanrader.. ![]() |
|
quote: Hij is zeker goed! Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Van mij hoeft humor dus echt niet in een horror film. Ik hou meer van het lekkere gore en splatter werk zoals Necromantic ![]() ![]() |
|
ik hou wel van extreme gore met humor ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 25-01-2005 15:41] ![]() |
|
quote: Voor mij hoeft het ook niet, maar Undead zie je dan best ook niet als "horrorfilm". Hij is gewoon leuk. ![]() |
|
Necromantic 1 en 2 was ik niet echt van impressed, ik heb ze op video van way back, was leuk voor cult en de shirts ook maar om nou te zeggen dat die Duitse horrormeuk het is; neh ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
ach ja, het zijn idd oude films en misschien ook wel achterhaald. Wellicht maakte ze vroeger iets meer indruk op me, maar ik vind ze nog steeds leuk. ![]() |
|
http://www.movie-gazette.com/cinereviews/943 Ben echt zeer te spreken over deze film. Een slasher met de nodige gore. ![]() Trailer : http://www.apple.com/trailers/lions_gate/high_tension/HT_high.html [Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 25-01-2005 18:39] ![]() |
|
quote: Ik heb zelf alleen Nekromantik 1 liggen hier maar die vind ik zeer de moeite waard. Hoe is deel 2 in vergelijking met 1? [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 25-01-2005 19:04] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Iemand wel is van de film Samhain gehoord? De onderstaande plaatjes zien er erg bruut uit en oa Jenna Jameson en Chasey Lain zijn aanwezig. ![]() ![]() ![]() ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: wel beter, met een zeer leuke masturbatiescene en een coole decapscene in bed. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |