![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Haha, BBBBBBBBBBUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRMMMMMMMMAAAAAAAANNNNNN, vond je ze leuk? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 08-07-2006 11:36] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Ehm, de faces of death video's zijn al jaren uit. ![]() ![]() |
|
quote:Idd. Daarintegen hoef je tegenwoordig maar 3 seconden op internet de zoeken en je ziet dingen waarbij je faces of death video peutertroep is. Nogmaals, afstomping. ![]() |
|
quote:DotD wel ja, geweldig hehe. ![]() Bedankt voor het uitlenen iig! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: 1 woord: OGRISH . ![]() |
|
quote:Maar dan met verhaallijn, plotwendingen en hollywood acteurs! ![]() |
|
@ Slechtheid: Tja wat heet afstomping... De romeinen hadden ook al hun gladiatoren als entertainment. Ik vind het zelf overigens niet nodig om real casualties in horrorfilms te zien. Meestal kijk ik horrorfilms om te lachen ![]() ![]() |
|
quote: ja, een nieuwe Braveheart bijvoorbeeld ![]() . ![]() |
|
quote: Gheheh, met bepaalde hollywood acteurs er bij zie ik zo'n film toch wel zitten ![]() ![]() |
|
quote: En die zijn voor 3kwart nep.. http://tafkac.org/movies/faces_of_death_review.html Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Ik geloof het gelijk. It's crap anyway. ![]() |
|
![]() |
|
Kent iemand hier traces Of Death ??? Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() |
|
quote:He, die knakker was toch dood.. hmmzz (the jigsaw) [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 03-09-2006 2:22] ![]() |
|
saw 2 was al enorm kut, dus dit zal ook wel niet veel soeps worden Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
nou nou, enorm kut.. enorm kut. Ik vond hem idd minder maar wel erg sterk. ![]() |
|
quote: Niet goed opgelet: de dame die in deel 1 zijn geintje heeft overleefd, neemt zijn taak over!!!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
quote: Ja, de verrassing was er een beetje vanaf, maar ik heb erg genoten van deel 2. ![]() |
|
2 was eigenlijk nog leuker dan 1, ALLES is gezegd en ALLES kon je zien!! [Dit bericht is gewijzigd door moon1976 op 09-09-2006 23:48] Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
Ik heb nog 4 horrorfilms liggen om te kijken. - shallow ground - the dark - house of wax remake - the cave Vannacht maar eens shallow ground kijken, denk ik. Hebben mensen al 1 of meer van deze films bekeken en zo ja: en? ![]() |
|
Ik ga zelf denk ik Satan's blood of Satan's playground kijken (met dank aan Bub voor de tip). The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Wat is dat voor film dan? Zombies? ![]() ![]() |
|
quote: Hehe nee satanische rituelen incl neppig bokkenkopmasker ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |