![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() ![]() quote: Damn wat een vette trailer, ik ben echt benieuwd naar de film! ![]() ![]() |
|
Devil's rejects? Even op imdb gekeken en tis dus een film van rob zombie. Maar dus wel een aanrader. Ik ken deel 1 ook niet, is die ook gaaf? ![]() |
|
Ik heb gehoord dat deel 1 enorm slecht is, maar die heb ik zelf ook nog niet gezien. The Devil's Rejects is wel supervet! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 27-09-2006 23:02] ![]() |
|
quote: Deel 1 is zoals altijd veel beter.. zien man, die. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Oke. ![]() ![]() |
|
Hm, allebei dus maar eens loeren. Thanks voor de tips. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Ik zag 'em helaas niet liggen bij de videotheek, wel die house of 1000 corpses ofzo. Die heb ik gratis meegenomen bij de dagfilm, nl severed. Kijk ik net op imdb: Just saw this one, and i must say, i've never seen such a stupid zombie movie, and i've seen a lot. It tries to take itself seriously which is somewhat different from the genre, but completely fails due to rubbish scriptwriting.. This movie takes an all new approach: What if everyone else but the zombies were retarded, how would that work? well there you go.. Also one of the cameramen obviously has Parkinson's! The reason i comment this movie is not to scare people away from watching it, i actually do think it had potential, it just didn't deliver anything. Its an Insult to everyones intelligence, including zombies. 2 stars for the average acting. avoid! Oeps... ![]() Nou ja, ik ga het vannacht wel zien. ![]() |
|
hier nu midden in hellraiser 3, vanmiddag al 1 en 2 gehad, goeie zooi ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
3 is al een heeeeeeeeeeeeeeel stuk minder, laat staan de latere delen. 1 en 2 zijn de beste, maar die heb je dus al gezien. ![]() |
|
yeah.morgen de rest van de serie. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
NEEEEEE doe het niet....hou het bij 1 en 2 de rest zet je toch wel uit na 15 min...superbaggerslijkzooi SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Juist. ![]() |
|
Toch bizar dat het tot deel 8 geschopt heeft... ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ja, das best raar, maar goed, vrijdag de dertiende heeft ook al zo achterlijk veel delen. En wat dacht je van children of the corn. Van origine een kort verhaal van s. king en daar zijn ook al veels teveel delen van verschenen. ![]() |
|
quote:wat moet ik anders op een zondag dude.geen voetbal nu. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Lekker wandelen in het park. Boek lezen, anus bleken. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
![]() The HORROR! ![]() |
|
Shit Children of the corn heerst, er zitten een paar wazige delen bij maar fuck. dat heb je met halloween of childs play ook man. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Hm, hier verschillen we van mening, mental. Ik vond het verhaal in het boek van king al zozo. Halloween heb ik nooit wat aan gevonden en child's play vind ik maar kinderachtig. Ken je dawn en day of the dead? Dat is pas horror. ![]() |
|
quote:uiteraard ken ik die titels, ik moet ze alleen nog kijken. het schijnt idd wel real horror te zijn.ik vind sowieso de moderne horror sucken, in dat opzicht dat er veel te weinig gore en blood in zit. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
ChildsPlay 1 en 2 heersen man. jammer dat ze het erna zo grondig verneukt hebben. en wat te denken van The Omen ???? dat eerste deel man, gefuckingweldig. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Als je gore wilt zien, dan moet je de films kijken die ik noemde. Let wel, de originel dawn of the dead, die is imo veel beter als de remake. Ik zie die films eigenlijk nooit te huur, dus dat wordt de frs. ![]() |
|
ik heb hier een boxset liggen met die titels ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |