![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
LOL ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Hmmm, ik moet toegeven dat ik erg benieuwd ben naar die remake van 'Dawn of the dead'...alleen zie ik het punt niet zo. In mijn ogen is die film helemaal af, waarom een remake? Hetzelfde met 'The texas chainsaw massacre', een remake lijkt me gewoon totaal overbodig en een verspilling van tijd en geld. Zeker omdat de impact van het origineel toch nooit gehaald word. Overigens had ik begrepen dat de makers van de 'Dawn of the dead' remake zaten te azen op een PG rating, dit zal waarschijnlijk betekenen dat er van het originele splatter gebeuren weinig over zal blijven. ![]() |
|
quote: dat kan dan Horno zijn... of Porror natuurlijk... ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: precies! maak gewoon een nieuwe film. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: ![]() ontopic: trailer gezien van de remake van Texas Chainsaw Massacre...erg gelikt, maar of het past? ![]() Het mooie is dat Evil dead weer in de bios draait!!! ![]() ![]() ![]() Bruce Campbell rewlz indeed! ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
ik heb wel vertrouwen in de remakes van TCM en DOTD. ![]() wat zou je dan willen zien? ; nieuwe delen?! kom op ; Romero doet haast niks meer...wacht het eerst even af voordat je het de nek omdraait ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Tja Dawn of the dead remake, laten we het maar ophouden dat ik zombies en rennen niet samen vind gaan. ![]() dood ![]() |
|
Binnenkort komt er een vervolg op de Japanse film 'Battle Royale'. Supergoeie film! Ik hoop dat het vervolg niet teveel een herhaling is... [Dit bericht is gewijzigd door Ilsa She-wolf op 01-01-2004 21:19] ![]() |
|
BR 2 schijnt behoorlijk tegen te vallen, stukken minder dan de eerste heb ik al vernomen "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Heb net Texas Chainsaw Massacre 2003 gezien. Best een puike remake met behoorlijk wat meer leatherface dan in het origineel. Zeker een van de betere horrorfilms die ik heb gezien sinds tijden "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Dat is echt een Heerschfilm! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Ja ach wat is nou horror tegenwoordig? Ik vind horror meer lachwekkend dan eng... Behalve dan als je um in je 1tje kijkt! Das wel erg cool,Want dan leef je echt mee met het verhaal! ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
Ik kijk horror om te lachen. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote:Ik vind veel van die films idd meer om te ![]() ![]() ![]() |
|
Ja dat bedoel ik! Als je een horrorfilm in je eentje kijkt neem je hem wel serieus!! Met vrienden lig je meestal in een scheur,Of roep je WOW Da was een gave special effect! En in je eentje denk je dan AAAARRRRGGHHHH Da was eng!! ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
Dat heb ik totaal niet, of ik een film nou in mijn eentje kijk of met personen erbij...het blijft dezelfde film. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Hmpff nou ja, Niet iedereen denk er hetzelfde over! Als ik alleen kijk ken ik me beter concentreren enzo! En zit ik dus meer in de film! Mzzl! ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
Ligt er idd aan of dat groepje waarmee je de film kijkt er continue doorheen lult of dat iedereen toch echt ok oplet op de film.... Soms kun je geweldig leuke avond hebben vanwege alle commentaar op wat er in die film gebeurde...terwijl je de film nauwelijks meer kon volgen... ![]() ![]() |
|
quote: schijnt wel goed te zijn... maar ja je weet nu wat je kan verwachten.... de japanse vesie circuleert al op het internet.... in Nederland komt ie pas later dit jaar uit None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
Af en toe lig ik idd ook in een scheur.. Niet altijd "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Uhr eergisteren evil dead,saving private ryan en the Predator gezien!! Maarja khad best wel te grote portie spacecake op dus ik snapte er niks van.... Maar was wel leuk! ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: uhr ja, wat moet ik nou over die pleuriscake melden ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: "Sehnsucht" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |