![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
het vervolg van ''the eye'' ook leuk ![]() iemand gezien???? death and raped ![]() |
|
quote: absoluut ![]() ![]() death and raped ![]() |
|
Maar eens een film maken over junks op straat die verkracht worden, vast een succes. ![]() ![]() |
|
quote: daar twijfel ik niet aan ![]() death and raped ![]() |
|
quote: als je dat al eng vind ga dan ''the eye 2'' mmar us ff kijku death and raped ![]() |
|
Laatst Bad Taste nog eens gekeken. Schjleeegt! ![]() |
|
quote: alleen de titel al ![]() death and raped ![]() |
|
Waarom komt in elke topic tochwel cannibal holocaust voor? ![]() Vond de film persoonlijk eerder goor dan schrikwekkend. Geef mij maar oude horror : Night of the living dead ![]() the other side , wat wel een beestige film is. Niet erg bekend wel of vergis ik me? Achjah studeer tijd ... Wie dit leest heeft de vorige woorden ook gelezen. ![]() |
|
quote: Goor is ook goed. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: oneens; in die film worden met opzet beesten afgeslacht voor de shockfactoor. Naar mijn inzien gewoon te ziek en triest om dierenleed te gebruiken om een film schokkend te maken. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: De rest van de film is ook goed. ![]() En ik moet eerlijk zeggen dat dat dierenleed mij niks doet. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
dierenleed doet jou niks?! damn, ik moet eerlijk zegen dat me dat flink tegen valt van je. Kan je ook onderbouwen waarom je dat niks doet? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Ik vind het gewoon niet zielig, maar dat was toch allang bekend hier? Ik eet vleesch, draag leer en bont, blabla, dat was toch al bekend. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
nope was bij mij niet bekend. Maar voor de duidelijkheid, er is een groot verschil dat dieren worden gedood voor consumptieprodukten als vlees,leer en bont of dat dieren worden mishandeld en vermoord worden voor fun en entertainment. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Ben het volledig met je eens There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. ![]() |
|
quote: En dan nog, ik voel er gewoon niks bij, ik geef alleen maar eerlijk antwoord. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: ik vindt dat raar, je kan er toch je goed- of afkeuring aangeven? Ik heb nog nooit iemand ontmoet die in een grijs gebied zit qua mening mbt dierenleed c/q mishandeling. Ik ben benieuwd waarom dat bij jou zo schijnt te zijn. Dus jij zegt dat je voor nog tegen bent? Ik vindt dat maf. Leg eens uit? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Het boeit me gewoon niet. Meer kan ik er ook niet over zeggen. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
van dieren en kinderen moet iedereen met zijn poten vanaf blijven!!!!! ![]() carcasstrid ![]() |
|
quote: je kan toch wel een mening onderbouwen? Iedereen heeft een mening, zeker met zaken als dit. Ik vraag je er netjes naar, maar je doet er niks mee. Ik vindt je op z'n zachtst gezegd nogal ziek in je hoofd als dierenleed je niks doet, je hebt uberhaupt wel gevoelens toch? Misschien toch eens een idee om therapie hiervoor te gaan zoeken. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: ik vind dat iedereen van iedereen moet afblijven [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 15-03-2005 16:55] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Dieren boeien me niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: ook! maar dieren en kinderen kunnen zich niet verweren.... carcasstrid ![]() |
|
ziek in je hoofd dus, maar dat had ik al gezegd. Nog interesse voor een rol in een horrorfilm iets met jou en een reuzendwerghamster die een kettingzaag hanteert? ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |