|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar het origineel overtreffen, dat kan noooooooit, hehe. |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Heb die remake nog ergens liggen hier, heb nooit het einde gered. Origineel is way better !! Komt ook door de casting welke ik steengoed vind. Trouwens iemand al the Departed gezien? Politie thriller met grote namen waaronder Jack Nicholson Echt goede film vond ik dat |
|
quote:Dunno, Jack is zeker goed, maar het probleem dat ik met hem heb in de film: hij lijkt al gek voor dat het huis hem gek heeft gemaakt. Anderzijds zijn beide films zeer anders, Kubrick versie gaat wat meer zijn eigen weg terwijl deze versie zeer dicht bij het boek ligt, voer voor degenen die het boek meerdere malen gelezen hebben dus. Nou ja, vergeleken met sommige films die King heeft uitgebracht is deze niet eens zo misselijkmakend hehe ... PS: http://www.youtube.com/watch?v=LivrzkKJTPY |
|
Dark Remains B horror, maar er zitten een aantal lekkere schrikmomenten in |
|
quote: Ja, jack lijkt altijd gek, ja. Maar ik dacht eens gelezen te hebben dat king dat ook vond. Hoe dan ook, ik vind hem een verrijking voor de verfilming! |
|
quote: Zeker, Jack Heerscht. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dat einde!!! You've got a lot of guts. Meesterlijk! |
|
Heb die film op DVD! Pure genialiteit man! Staan nog meer clipjes ervan op Youtube maar ze zijn bij die 18+ shit gezet dus je moet een account hebben om ze te bekijken ... maar ze zijn het waard, geniaal gewoon hehe. |
|
net gekeken en moet zeggen dat ik hem wel kon waarderen |
|
En nog Maniac cop, wolf creek, Henry: portrait of a serial killer en creep op de kop getikt voor weinagh |
|
Ik ga zo deze kijken. http://www.imdb.com/title/tt0368603/ ben benieuwd, schijnt best slecht te zijn, maar dat zullen we nog wel eens zien. |
|
quote: Weet je zeker dat je deze gaat kijken. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Hehehehe. Ja, hij viel tegen, ja. Maar dat had je wel verwacht. Onder het mom van, ik wil alles zien toch gekeken. Slecht, maar wel geinig om te kijken. Met veel bier op. |
|
quote: hahaha ik wist niet eens dat er een remake uit was. Erg die remakes, OVERAL! Suck my piss |
|
quote: Ik vond de scene met die zwerver wel erg lachen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Volgens mij was het een mini tv film, zou het op moeten zoeken maar dat word diep graven is nog op ouwe school VHS |
|
Klopt, duurt best lang. Zonde van de tijd van het kijken. imo. |
|
Klopt, ik vond het persoonlijk ook saai. |
|
Voor mensen die shock films wel kunnen waarderen. Misschien is het onderstaande wel wat voor jullie. Krijg zelf mijn copy maandag in handen. Vertelt over een Duitse meinherr met wilde fantasieen over cannibalisme welke ook tot uitvoer worden gebracht. Schijnt nogal zware kost tezijn. Vooral als je je realiseert dat dit echt gebeurd is geloof in 2001 CANNIBAL is a horrifying dramatic reenactment of the gruesome relationship between two depraved human beings. One with an insatiable appetite for human flesh, the other with a yearning to be consumed and thereby become one with the predator. zeer uitgebreide review lees je op (SPOILERS): http://www.dvdmaniacs.net/Reviews/A-D/cannibal_unearthed.html |
|
Dat was groot nieuws toen, 2 kerels uit Duitsland herinner ik me zo. (edit;uit de krant natuurlijk) [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 14-01-2007 0:45] Suck my piss |
|
klopt, alles was ook gefilmd door 1 van die knakkers. En nu kunnen wij naar aanleiding van die home-tapes genieten van een "echte" speelfilm LOL |
|
Dat is een keer wat anders als de home video's van hollywood sterren. Suck my piss |
|
ja tis wat meer voor de normale mens idd. Al dat onbereikbare allemaal ook |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |