|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehehehe, ik beticht jou daar anders nooit van, hoor. Het kan mij niet onzinnig genoeg zijn. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Die Italiaanse dingen vind ik vaak te hard, te dun, en te klein.Als ik wat bij Domino's bestel is het dan ook altijd large. maar goed, dat zal dan ook niemand verbazen. Fuck the world and fuck you |
|
En dan dat heerlijk knoflookbrood... En de buffalowings... Met porsche cayenne saus... Rhaaaarghhh, trek! [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 29-05-2007 22:15] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Aiaiai, Dat knoflookbrood heerst inderdaad!!! Trouwens, het enige wat me bij Domino's irriteert,is het feit dat je altijd zo enorm lang moet wachten voor je je pizza thuis hebt... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehehe, ik doe altijd aan de afhaal, hij zit bij mij op een paar minuten afstand. Scheelt bezorgingskosten en altijd heet ende vers. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
En bedankt, nu heb ik trek. |
|
Ach, aan de andere kant,als ie erg te laat is gewoon geen fooi en de volgende keer is ie wel op tijd. Afhalen is voor mij geen optie, zie me al met die pizza de bus ingaan, hehe.Voor ik thuis ben is het ding al binnen. Fuck the world and fuck you |
|
Ja, het blijft een geweldig iets dat bezorgen. Doodzonde dat de Macdonalds zoiets niet heeft. Fuck the world and fuck you |
|
De Mac is en blijft ranzig, als je daar een volledige maaltijd moet eten. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Dat ziet er fucking ranzig uit vriend! Herman van de bakker |
|
Hij is je vriend niet, maar je hebt wel gelijk. Gedeeltelijk, je moet eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeven 'ranzig' veranderen in jeuzas wat ziek. |
|
quote: Sorry. Je hebt gelijk,hij is m'n vriend niet, hij is m'n broer [Dit bericht is gewijzigd door broer konijn op 01-06-2007 20:30] Herman van de bakker |
|
Kan gebeuren. Als de 2e wereldoorlog kan, kan dat ook. No hard feelings joe! |
|
quote: “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
100 punten! |
|
quote: Die italiaanse vind ik juist erg lekker, vooral die quatro formagio, echt heerlijk, haal 'm wekelijks bij de turk. Against God and Government |
|
quote:+1 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Goeie shit, die friet! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Wabla, hoe kan dat? |
|
quote: Ik belde Domino's een keer om een quatro formagio te bestellen, vroeg die kerel "Da's toch die met 4 kazen?" :') |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |