IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Nieuws voor de MacDonalds fans Vorige pagina | Volgende pagina
De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 20-04-2016 8:17 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht






VIESPEUK!!!


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 20-04-2016 10:41 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

We moeten daar ook niet hypocriet over gaan doen, als je ziet met wat de voedingsindustrie allemaal bezig is.

McDo is oprecht, ze weten dat ze brol verkopen.

Alleen alles tegen kebab, die verkopen vlees voor...ja voor wat eigenlijk?


En nu gaan we vegen


Northward
Usericon van Northward
Posted 20-04-2016 18:59 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Huh? Kebab is god.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 20-04-2016 19:44 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Nou ja, hangt er erg af waar je het haalt, natuurlijk. Ik ga zoiets echt niet eten op, bijvoorbeeld centraal station Utrecht. Of gewoon zomaar in een stad bij zomaar een dönerzaak. Dat durf ik echt niet.

Er is er 1 in veenendaal waar ik het aandurf, een marokkaanse collega haalt het daar ook en het zit er altijd stampvol marokkanen die eten halen. Dan vertrouw ik het. Na een tijdje.

Vast al eens gezegd, maar hoeveel chinezen ziet men chinees bestellen bij een chinees.




VIESPEUK!!!


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-04-2016 20:18 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Jij eet nooit chinees?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 20-04-2016 20:27 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

1 of twee keer per jaar. Ik Ben er niet gek op, ga veel liever dan naar wok to Go.

Ooit eens in een keuken van een Chinees restaurant geweest. Dat was echt te erg. Ik Snap wel dat ze die Rob van de smaakpolitie nooit binnen lieten.




VIESPEUK!!!


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 20-04-2016 20:33 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2016 19:44 schreef De Vieze Man het volgende:


Vast al eens gezegd, maar hoeveel chinezen ziet men chinees bestellen bij een chinees.





Bij de Chinees waar ik Chinees haal in Utrecht is 99% van de mensen die daar eten halen Chinees. Dus dat is een supergoed teken,

[Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 20-04-2016 20:34]


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 20-04-2016 20:36 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Die Rob van de smaakpolitie is een grote huilebalk die in het buitenland slechts in zijn 5 sterren hotel eet terwijl he eten daar veel slechter en gevaarlijker is,


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 20-04-2016 20:43 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2016 20:33 schreef Buiksmurf het volgende:
Bij de Chinees waar ik Chinees haal in Utrecht is 99% van de mensen die daar eten halen Chinees. Dus dat is een supergoed teken,


Maar daar hebben ze vast geen Babi pangang of foe yong Hai of hoe schrijf je dat.

Maar Idd, daarom ga ik ook naar die bepaalde donerzaak.

Ook geen fan van Rob, maar het programma zelf vond ik sterk.




[Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 20-04-2016 20:44]


VIESPEUK!!!


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 20-04-2016 21:23 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2016 19:44 schreef De Vieze Man het volgende:


Er is er 1 in veenendaal waar ik het aandurf, een marokkaanse collega haalt het daar ook en het zit er altijd stampvol marokkanen die eten halen. Dan vertrouw ik het. Na een tijdje.







Kebak is nochtans Turks.

Vroeger veel gegeten, toen ik nog veel dronk, na het uitgaan, was dat ook het enige wat nog open was en smaak je het niet wijd meer.

Chinees eet ik gaarne, maar da's veels te duur voor hetgeen het is.
Die één wast haar vitrine constant, hopelijk de rest ook.

Als je ziet hoe sommige kebaks hun interier er bij liegen?


En nu gaan we vegen


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 20-04-2016 21:40 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Ja, nee, klopt. Maar Marokkanen kopen blijkbaar gewoon ook bij bij turken. Maarrrr, bij onze favoriete Griekse snackbar in Utrecht. Die verkopen ondertussen al een tijdje Turkse pizza en kapsalon. Omdat daar vraag naar is. Terwijl het in Utrecht barst van de kebabzaken.




VIESPEUK!!!


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-04-2016 22:43 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Heiligschennis!


When your people matter, menstrual health matters


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 20-04-2016 23:20 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Nou ja, zoiets, ja.

Maar daar zijn andere topics voor.




VIESPEUK!!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-04-2016 8:08 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 april 2016 19:44 schreef De Vieze Man het volgende:
Nou ja, hangt er erg af waar je het haalt, natuurlijk. Ik ga zoiets echt niet eten op, bijvoorbeeld centraal station Utrecht. Of gewoon zomaar in een stad bij zomaar een dönerzaak. Dat durf ik echt niet.

Er is er 1 in veenendaal waar ik het aandurf, een marokkaanse collega haalt het daar ook en het zit er altijd stampvol marokkanen die eten halen. Dan vertrouw ik het. Na een tijdje.

Vast al eens gezegd, maar hoeveel chinezen ziet men chinees bestellen bij een chinees.





Chinezen bereiden voedsel wat niet in china gegeten word. Het overgrote deel van de populaire gerechten is Indonesisch. Maarja eigenlijk meer een slap aftreksel want je ziet inderdaad alleen kaaskoppen die zooi halen.

De laatste paar keer ben ik er ook hard op afgeknapt echt veel smaakmakers met weinig kwalitiatief voedsel. En dat ik de laatste keren er ook ziek van werd hielp niet mee.

Een echt chinees restaurant heeft heel ander eten en daar zie je genoeg chinezen. Dat is imho veel beter(maargoed ook andere prijsklassen natuurlijk). De enoki op het station begin ik ook te waarderen, al weet ik niet hoe chinees dat is.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 21-04-2016 8:29 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Er zijn in NL eigenlijk geen restaurants waar je Chinees Chinees kunt eten. Een paar in Rotterdam, Den Haag en Amsterdam. Maar zelfs dan is t n verwesterd aftreksel. Maar beter dan de buurt-Indo/Chinees idd. Tips in Amsterdam zijn tegenwoordig: SiChuan Kitchen in de Warmoesstraat en FuLu (Westerse naam 'Mandarin') op t Rokin (maar dan wel van de Chinese kaart bestellen hehe).


When your people matter, menstrual health matters


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-04-2016 9:38 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Bij golden duck in Scheveningen had ik echt een hemelse eend. Maar of dat erg chinees was weet ik niet. Indonesisch was het igg niet.

In de china town in den haag zitten ook wel redelijke. De chinese eigenaar van de patatzaak (ook een trend van de afgelopen 10-15 jaar) waar mn broer werkte ging altijd naar die restaurants en als chinees kreeg hij ook andere gerechten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 21-04-2016 9:58 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Eten Chinezen ook hond?

Of is dat enkel Koreaans?


En nu gaan we vegen


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 21-04-2016 10:14 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2016 9:58 schreef caron het volgende:
Eten Chinezen ook hond?

Of is dat enkel Koreaans?

Volgens mij is het in Noordoost-China nog altijd heel gebruikelijk om te eten.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 21-04-2016 10:44 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Het gebeurt. Echt gebruikelijk is t niet. Oostkust-Chinezen en andere meer-stedelijken kijken er nogal meewarig tegenaan.


When your people matter, menstrual health matters


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 21-04-2016 11:49 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Hahaha


En nu gaan we vegen


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 21-04-2016 22:56 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 20 april 2016 19:44 schreef De Vieze Man het volgende:
Nou ja, hangt er erg af waar je het haalt, natuurlijk. Ik ga zoiets echt niet eten op, bijvoorbeeld centraal station Utrecht. Of gewoon zomaar in een stad bij zomaar een dönerzaak. Dat durf ik echt niet.

Er is er 1 in veenendaal waar ik het aandurf, een marokkaanse collega haalt het daar ook en het zit er altijd stampvol marokkanen die eten halen. Dan vertrouw ik het. Na een tijdje.

Vast al eens gezegd, maar hoeveel chinezen ziet men chinees bestellen bij een chinees.



Ik zie hier altijd superveel Belgen bij de patatboer. Dan zal het wel goed zijn toch?


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-04-2016 22:59 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 21 april 2016 10:44 schreef Fusion het volgende:
Het gebeurt. Echt gebruikelijk is t niet. Oostkust-Chinezen en andere meer-stedelijken kijken er nogal meewarig tegenaan.


Zijn er ook Westkust-Chinezen dan?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 21-04-2016 23:05 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2016 22:56 schreef bokkie666 het volgende:
Ik zie hier altijd superveel Belgen bij de patatboer. Dan zal het wel goed zijn toch?


Nou ja, ik weet niet waar jouw patatboer zijn bedrijf heeft.




VIESPEUK!!!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 21-04-2016 23:07 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 21 april 2016 23:05 schreef De Vieze Man het volgende:
Nou ja, ik weet niet waar jouw patatboer zijn bedrijf heeft.



Gent.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-04-2016 23:08 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 21 april 2016 23:05 schreef De Vieze Man het volgende:
Nou ja, ik weet niet waar jouw patatboer zijn bedrijf heeft.





Waarschijnlijk eentje waar ze friet hebben.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen