IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Nieuws voor de MacDonalds fans Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-01-2004 13:05 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 13:02 schreef adder het volgende:
hehe, ik vind het altijd grappig om die foto's te vergelijken met de burger die ik in mijn hand heb.
Er zit wat verschil op.


Hehe, dat was ik een poosje geleden aan het doen in de Burger King. Die druppeltjes water op de beker cola, de saus die perfect elke keer tevoorschijn kwam als de sla een bochtje maakte, de perfecte positionering van elk frietje en ga zo maar door. Het lijkt me best gaaf werk om zoiets te moeten maken.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-01-2004 13:32 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Het voedsel op de foto is meestal van plastic.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-01-2004 13:33 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 13:32 schreef Leviathanica het volgende:
Het voedsel op de foto is meestal van plastic.


En dan nog ziet het er 100 keer zo lekker uit als het voedsel dat je krijgt.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-01-2004 13:36 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Dat is heel vaak zo.
Ook in de supermarkt, ik kocht een keer een C1000 eigen merk champignon pizza, en op de foto zag die er wel lekker uit.
Nou weet ik dat de foto mooier is dan de pizza die je krijgt, maar die sloeg echt alles, er zat maar 1 miezerig schijfje champignon op de champignon pizza.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 25-01-2004 13:54 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 13:36 schreef Leviathanica het volgende:
Dat is heel vaak zo.
Ook in de supermarkt, ik kocht een keer een C1000 eigen merk champignon pizza, en op de foto zag die er wel lekker uit.
Nou weet ik dat de foto mooier is dan de pizza die je krijgt, maar die sloeg echt alles, er zat maar 1 miezerig schijfje champignon op de champignon pizza.


Dat is ook dan duidelijk..geen eigenmerk pizza's kopen bij de C1000


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 25-01-2004 13:55 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

De pizza tonno van de Edah heerst anders de pannen van het dak!


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 25-01-2004 13:56 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Op eigen-merkzooi moet je over het algemeen zelf extra beleggen, niet zo heel raar dus!



Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 25-01-2004 14:11 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl



Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 25-01-2004 14:18 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 14:11 schreef Triple-Dan het volgende:



Hmm..die echte indentieke plastic glans waar de Mac patent op heeft. Die stukken bruin spul dat voor vlees moet doorgaan en de zweterige kleffe kaas. Yep dat is een echte Mac burger


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 25-01-2004 14:29 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

FEBO 4 LIFE!!!


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-01-2004 14:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

van ademhalen ga je ook dood, boeiend


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2004 14:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 14:32 schreef ghoulliette het volgende:
van ademhalen ga je ook dood, boeiend

okee, jij leeft een week zonder te ademhalen en ik een week zonder Mac Donalds. Kijken wat de verschillen zijn.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-01-2004 14:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 14:47 schreef attila_de_hun het volgende:
okee, jij leeft een week zonder te ademhalen en ik een week zonder Mac Donalds. Kijken wat de verschillen zijn.

wat nu als je een week ademhaalt en een week macdonalds eet.....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-01-2004 15:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 14:47 schreef attila_de_hun het volgende:
okee, jij leeft een week zonder te ademhalen en ik een week zonder Mac Donalds. Kijken wat de verschillen zijn.
Vindt jij deze test dan werkelijk waar een gedegen onderzoek naar de kwaliteit van McDonalds??


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 25-01-2004 15:55 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 15:42 schreef Jenje het volgende:
Vindt jij deze test dan werkelijk waar een gedegen onderzoek naar de kwaliteit van McDonalds??


Ik vind van niet, de onderzoeker gaat al met een groot vooroordeel erin en de opmerking dat hij zich gezonder voelt nadat hij een maand niet meer in de mac is geweest, is daar toch het groote bewijs van. Hij komt niet echt met overtuigend en onomstotelijk bewijs om zijn bevindingen te staven

En mijn naam is NIET attila en ik ben ook niet zijn pagegaai voordat daar opmerkingen over komen

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia op 25-01-2004 15:57]


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-01-2004 16:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar denk nu eens goed na, is het relevant dat het om McDonalds gaat?

Als er had gestaan, Man eet drie maanden niets als vette hap, dan had iedereen geroepen "duh", nu is iedereen verbolgen. Dit is geen onderzoek, dit is een domme dronken grap met absoluut geen draagvlak.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 25-01-2004 16:33 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 16:00 schreef Jenje het volgende:
Maar denk nu eens goed na, is het relevant dat het om McDonalds gaat?

Als er had gestaan, Man eet drie maanden niets als vette hap, dan had iedereen geroepen "duh", nu is iedereen verbolgen. Dit is geen onderzoek, dit is een domme dronken grap met absoluut geen draagvlak.


Inderdaad je hebt gelijk, in plaats van de Mac had net zo goed een ander merk kunnen staan, maar was dat net zo goed irrelevant geweest


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 25-01-2004 17:03 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 25 januari 2004 13:32 schreef Leviathanica het volgende:
Het voedsel op de foto is meestal van plastic.


Dat geloof ik niet, maar met het fotograferen van voedsel wordt wel heel erg veel geld verdiend. Het schijnt een erg goeie job te zijn!

Toch raar, ik eet vrij zelden gefrituurd eten (vind het meestal niet echt lekker, alleen bij veel bier...), maar toch krijg ik honger van dit topic. Ik denk dat er subliminale boodschappen verstopt zitten in woorden als "big mac"



Master Of Disharmony
Go forth and die.
Usericon van Master Of Disharmony
Posted 25-01-2004 17:20 by Master Of Disharmony Wijzig reactieProfiel van Master Of DisharmonyQuote dit bericht

't is gewoon smerig en zo zal het ook altijd wel blijven. Het voedsel op de foto's is niet het enige voedsel wat van plastic is bij de mac naar mijn gevoel...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2004 17:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 15:42 schreef Jenje het volgende:
Vindt jij deze test dan werkelijk waar een gedegen onderzoek naar de kwaliteit van McDonalds??


Nee, niet direct een gedegen onderzoek. Maar betwijfel jij dan of MacDonalds troep verkoopt?
Van mij mogen ze trouwens. Het verbaast me alleen dat dit bedrijf het zo goed doet met zulke kwaliteit en zulke prijzen.
Als je ongezond wult eten dan kun je voor het zelfde bedrag je eigen bol rond eten in een willkeurige friettent.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2004 17:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 16:00 schreef Jenje het volgende:
Maar denk nu eens goed na, is het relevant dat het om McDonalds gaat?

Als er had gestaan, Man eet drie maanden niets als vette hap, dan had iedereen geroepen "duh", nu is iedereen verbolgen. Dit is geen onderzoek, dit is een domme dronken grap met absoluut geen draagvlak.


Ik denk meestal goed na. Als iemand een maand alleen maar in een oernederlandse snackbar had gegeten had ik dat net zo raar gevonden.
Mijn grote verbazing is dat een bedrijf dat gewoon troep verkoopt het zo goed doet.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 25-01-2004 17:35 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 17:33 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik denk meestal goed na. Als iemand een maand alleen maar in een oernederlandse snackbar had gegeten had ik dat net zo raar gevonden.
Mijn grote verbazing is dat een bedrijf dat gewoon troep verkoopt het zo goed doet.


Misschien een beetje off topic, maar Idols verkoopt toch ook als tierelier ondanks het muzikale zooi is?


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 25-01-2004 17:37 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 25 januari 2004 17:33 schreef attila_de_hun het volgende:

Mijn grote verbazing is dat een bedrijf dat gewoon troep verkoopt het zo goed doet.


Dat is toch het kapitalisme pur sang?!



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2004 17:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 17:35 schreef Borgia II het volgende:
Misschien een beetje off topic, maar Idols verkoopt toch ook als tierelier ondanks het muzikale zooi is?



Daae verbaas ik me ook zeer sterk over. Ja, ik leef in een wonderlijke wereld!


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 25-01-2004 17:46 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Tja meestal prop ik 6 cheeseburgers achterelkaar mn muil in...

Het vult allemaal echt voor geen meter daar in die mc-donalds....


"Sehnsucht"


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen