|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Het voedsel op de foto is meestal van plastic. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: En dan nog ziet het er 100 keer zo lekker uit als het voedsel dat je krijgt. |
|
Dat is heel vaak zo. Ook in de supermarkt, ik kocht een keer een C1000 eigen merk champignon pizza, en op de foto zag die er wel lekker uit. Nou weet ik dat de foto mooier is dan de pizza die je krijgt, maar die sloeg echt alles, er zat maar 1 miezerig schijfje champignon op de champignon pizza. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dat is ook dan duidelijk..geen eigenmerk pizza's kopen bij de C1000 Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
De pizza tonno van de Edah heerst anders de pannen van het dak! |
|
Op eigen-merkzooi moet je over het algemeen zelf extra beleggen, niet zo heel raar dus! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
|
|
quote: Hmm..die echte indentieke plastic glans waar de Mac patent op heeft. Die stukken bruin spul dat voor vlees moet doorgaan en de zweterige kleffe kaas. Yep dat is een echte Mac burger Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
FEBO 4 LIFE!!! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
van ademhalen ga je ook dood, boeiend |
|
quote: okee, jij leeft een week zonder te ademhalen en ik een week zonder Mac Donalds. Kijken wat de verschillen zijn. |
|
quote: wat nu als je een week ademhaalt en een week macdonalds eet..... |
|
quote:Vindt jij deze test dan werkelijk waar een gedegen onderzoek naar de kwaliteit van McDonalds?? |
|
quote: Ik vind van niet, de onderzoeker gaat al met een groot vooroordeel erin en de opmerking dat hij zich gezonder voelt nadat hij een maand niet meer in de mac is geweest, is daar toch het groote bewijs van. Hij komt niet echt met overtuigend en onomstotelijk bewijs om zijn bevindingen te staven En mijn naam is NIET attila en ik ben ook niet zijn pagegaai voordat daar opmerkingen over komen [Dit bericht is gewijzigd door Borgia op 25-01-2004 15:57] Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Maar denk nu eens goed na, is het relevant dat het om McDonalds gaat? Als er had gestaan, Man eet drie maanden niets als vette hap, dan had iedereen geroepen "duh", nu is iedereen verbolgen. Dit is geen onderzoek, dit is een domme dronken grap met absoluut geen draagvlak. |
|
quote: Inderdaad je hebt gelijk, in plaats van de Mac had net zo goed een ander merk kunnen staan, maar was dat net zo goed irrelevant geweest Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Dat geloof ik niet, maar met het fotograferen van voedsel wordt wel heel erg veel geld verdiend. Het schijnt een erg goeie job te zijn! Toch raar, ik eet vrij zelden gefrituurd eten (vind het meestal niet echt lekker, alleen bij veel bier...), maar toch krijg ik honger van dit topic. Ik denk dat er subliminale boodschappen verstopt zitten in woorden als "big mac" |
|
't is gewoon smerig en zo zal het ook altijd wel blijven. Het voedsel op de foto's is niet het enige voedsel wat van plastic is bij de mac naar mijn gevoel... |
|
quote: Nee, niet direct een gedegen onderzoek. Maar betwijfel jij dan of MacDonalds troep verkoopt? Van mij mogen ze trouwens. Het verbaast me alleen dat dit bedrijf het zo goed doet met zulke kwaliteit en zulke prijzen. Als je ongezond wult eten dan kun je voor het zelfde bedrag je eigen bol rond eten in een willkeurige friettent. |
|
quote: Ik denk meestal goed na. Als iemand een maand alleen maar in een oernederlandse snackbar had gegeten had ik dat net zo raar gevonden. Mijn grote verbazing is dat een bedrijf dat gewoon troep verkoopt het zo goed doet. |
|
quote: Misschien een beetje off topic, maar Idols verkoopt toch ook als tierelier ondanks het muzikale zooi is? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Dat is toch het kapitalisme pur sang?! Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
quote: Daae verbaas ik me ook zeer sterk over. Ja, ik leef in een wonderlijke wereld! |
|
Tja meestal prop ik 6 cheeseburgers achterelkaar mn muil in... Het vult allemaal echt voor geen meter daar in die mc-donalds.... "Sehnsucht" |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |