|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Niks mening. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het is niet voor niks dat je alle chef-koks en andere mensen die verstand hebben van smaak en eten de 'voeding' bij de Mac hoort verafschuwen, van Oliver tot Bocuse. Dat is echt niet alleen maar mening. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Wil je een discussie met harde feiten over de hamburgers bij de Mac? té kansloos. Subtiel kamerolifantje |
|
http://nutritiondata.self.com/facts/foods-from-mcdonalds/6220/2 Ander feit: na het eten van een Mac-maaltijd krijg ik sowieso een zéér onrustige maag terwijl ik daar normaal geen last van heb Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ja omdat je het in no time naar binnen schrokt [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 08-12-2011 11:04] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Het is gewoon simpel. Als ik onderweg ben en even een snelle hap in mijn maag wil hebben verkies ik gewoon een Mac of vergelijkbaar iets boven een gehaktstaaf die al een halve dag in de vitrine bij een tankstation naar keus ligt. Persoonlijk vind ik een vergelijking met een al dan niet gewaardeerd restaurant volslagen onzinnig. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Kun je dat even specificeren? (Indien mogelijk met doktersverklaring. Om het geven van een mening uit te sluiten.) @XXL: Bij de meeste tankstations kun je tegenwoordig ook verse broodjes halen. Ik woon praktisch naast een Mac en ik heb eigenlijk nooit de behoefte om daar te eten. Wanneer ik toch wat haal, heb ik er eigenlijk gelijk spijt van. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 08-12-2011 11:09] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Nee. quote: Ik vergelijk het toch ook niet met een restaurant? quote: Mijn maag rommelt ervan Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Jawel! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Al gedaan. Het hele assortiment heb ik geproefd. Om een onafhankelijk oordeel te proberen te vormen. Ik vond het drie keer niks, op de sundaes met chocola en nootjes en de gefrituurde garnalen na. En ik ga onmundig drieten van het voer daar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Klopt. Ik reageerde dan ook niet op een uitspraak van jou. quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ohja, ik vroeg me al af wie je dan wel bedoelde Maar dat zegt toch dat mensen die verstand van voedsel hebben het ook maar niets vinden? Dat is niet hetzelfde als vergelijken met een restaurant Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Juist. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Het gaat niet over de kwaliteit van de burgers maar of men het lekker vindt of niet. Dat fastfoodketens doorgaans troep produceren is algemeen bekend. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Ik vind het wel lekker. Op zijn tijd. ... hoe de hazen lopen ... |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zelfs als het gratis zou zijn: het is en blijft 'voedsel' van volstrekt inferieure kwaliteit. Als je daar vrijwillig gaat eten, dan heb je echt een hekel aan jezelf. |
|
Ik vind de milkshakes altijd wel OK. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Jammer alleen dat het in die papierkartonnen bekers zit, dat proef je. In de usa in doorzichtige plastic bekers, veel beter. Hmmm, het is dus vooral all you can eat patat. Tsja, ik weet precies hoeveel patat ik bij welke burger wil, van mij hoeft het niet. En zelf je burger samenstellen, die proef is ook al in Hoorn bezig, zoals ik al in het fastfoodtopic schreef. [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 18-04-2016 20:07] VIESPEUK!!! |
|
quote: En al die gezinnen met hun kinderen dan. Dees week, stopt er een bus Spanjaarden, beginnen aan de ingang wied te paffen. En nu gaan we vegen |
|
Wat deed jij daar dan? VIESPEUK!!! |
|
Hij zat in de ballenbak. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Meticuleus inspecteren hein. |
|
quote: Eten. Het zal mij allemaal worst wezen. En nu gaan we vegen |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |