|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: o o o wat een feiten de health site van Achmea. Wat vertrouwt men blind in deze zogenaamde expertise... die zogenaamde maximums verschillen per land ook de RDA overigens. wat een safe limiet is is tussen de 2 en de 4 gram per dag maximaal. Je kan gerust 500 mg per dag slikken. hiero site die de achmea site volledig tegenspreekt en wat meer credibility heeft http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=PubMed&dopt=Abstract&list_uids=8618271 |
|
En waarom heeft Achmea volgens jou geen credibility dan precies? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nolthuar heeft gelijk. Achmea -> klok, klepel. Er is een onderzoek geweest, wat nergens op sloeg, wat als conclusie had dat vitamine C het erfelijk materiaal kan aantasten. Het resultaat van dat onderzoek is totaal uit z'n verband gerukt en gepubliceerd door nogal wat nieuwsbronnen. De recteficatie heeft 't nieuws nooit gehaald. De onderzoeker heeft zelfs bij publicatie van z'n onderzoek gezegt: ,,please don't write vitamine C causes cancer''. Met een opbouwperiode zijn er geen aanwijzingen dat zelfs een dosis van 10 gram per dag al teveel zou zijn. Om dat in de vorm van ascorbinezuur binnen te krijgen lijkt me wat minder persoonlijk... (als je kijkt naar dieren die wel vitamine C zelf aanmaken (alle dus, behalve primaten, cavia's en een bepaalde fruitetende afrikaanse vleermuis), zouden wij aan de hand van ons lichaamsgewicht ongeveer 4-5 gram per dag moeten produceren) |
|
quote: niet fokken met bullit eh yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Volgens mij is carpaccio per definitie rauw, zo gauw het anderzijds bereid wordt is het gewoon extra dun gesneden vis of vlees "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Maar ze zijn wel lekker die hamburgers! Uit liefde voor ZM. |
|
quote: Omdat er totaal geen links, referenties bij dat stukje staat waar ze hun informatie vandaan halen. Daarom heeft dat stuk geen enkele waarde. |
|
quote: carpaccio van vis yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: hee natuurlijk niet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: dan is het goed yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
McDonalds, Burger King wat een troep. Laatst weer gegeten (for the last time) en ik heb 3 dagen maagkrampen gehad. McDonalds . |
|
quote: Dat is nou McDonalds eten hé. dood |
|
offtopic: Alweer zo'n heftig usericon Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Sauron *laat maar zie het aan het url al [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 15-02-2004 21:55] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Het is in ieder gval geen hond Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
net ff een big mac en een kleine friet naar binnen gepropt. nog niks aan de hand. bij de eerste braak/sterf indicatie probeer ik iig zo snel mogelijk te posten, dat het door macdonalds komt. Oud Vuil. |
|
sta ik in je testament? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Big Tasty's zijn lekkerder dan Big Macs (vind ik) Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Morgen zit je gewoon niet zo fris en monter op je werk. Voor de rest gaat er niets noemenswaardig gebeuren. Stinkende scheten mischien. Uit liefde voor ZM. |
|
quote: ojee, ik heb ook bier gedronken en wiet gerookt. gelukkig is dus alles normaal morgen. Oud Vuil. |
|
zijn er dan echt mensen die als ze hun hersens gebruiken het echt nog lekker vinden ook.... hey kijk een spons met een stuk bruin vlees achtig iets... ga toch ergens ete met nog wat kwaliteit yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: of kook zelf voer geen oorlog, voer de eendjes |
|
quote: Bestaat wel ja , en is errug lekker, moet wel niet vis zijn met té losse structuur voor beste resultaat. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |