IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Nieuws voor de MacDonalds fans Vorige pagina | Volgende pagina
Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 25-01-2004 17:47 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 17:45 schreef attila_de_hun het volgende:
Daae verbaas ik me ook zeer sterk over. Ja, ik leef in een wonderlijke wereld!



Hmmm, met een beetje gewiekste marketing kan je zelfs de grootste troep verkopen. Tell-sell is het beste voorbeeld daarvan


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-01-2004 18:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 17:33 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik denk meestal goed na. Als iemand een maand alleen maar in een oernederlandse snackbar had gegeten had ik dat net zo raar gevonden.
Mijn grote verbazing is dat een bedrijf dat gewoon troep verkoopt het zo goed doet.
Nha het is geen gezondheidsgevaar anders werd het echt niet zo massaal gekocht.

Maar geef toe dat het eigenlijk een bericht is waarbij het meer om het stompzinnige gaat dan om de nieuwswaarde


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-01-2004 18:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

die macsaladshakers zitten trouwens boordevol vitamines, en die fruitshakers ook


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-01-2004 18:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 18:23 schreef ghoulliette het volgende:
die macsaladshakers zitten trouwens boordevol vitamines, en die fruitshakers ook
Na menig jaar als groenteboer gewerkt te hebben kan ik toch met zekerheid zeggen dat die salades vaak gruwelijk vers zijn, daar kan geen shoarmaboer tegenop.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-01-2004 18:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik vraag me trouwens af wat er gebeurd als je een maand alleen kebab eet


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-01-2004 18:27 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Troep of niet, feit blijft dat vet vreten meestal gewoon het lekkerst is.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 25-01-2004 18:34 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 18:27 schreef Leviathanica het volgende:
Troep of niet, feit blijft dat vet vreten meestal gewoon het lekkerst is.


Hmm..zet Jerry Springer maar es aan en vooral wanneer ze een publiekshot maken, dan vergaat je eetlust wat vette troep betreft


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-01-2004 18:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

vooral na een avond duchtig zuipen is de snackbar heaven


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-01-2004 19:02 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Echt wel, ik heb gisteren met een zatte kop nog shoarma zitten eten in Almelo, na INRI enzo.. Dat was echt superlekker


..."Hate can only create more hate"...


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 25-01-2004 19:04 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 25 januari 2004 19:02 schreef Immortella het volgende:
Echt wel, ik heb gisteren met een zatte kop nog shoarma zitten eten in Almelo, na INRI enzo.. Dat was echt superlekker


Uhr halve koelkast leeggeplundert...
Doe ik eigenlijk wel elke zaterdagnacht als ik thuiskom..


"Sehnsucht"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2004 20:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 18:22 schreef Jenje het volgende:
Nha het is geen gezondheidsgevaar anders werd het echt niet zo massaal gekocht.

Maar geef toe dat het eigenlijk een bericht is waarbij het meer om het stompzinnige gaat dan om de nieuwswaarde


okee, het gaat vooral om de stompzinnigheid.
alhoewel die lever wel weer nieuw voor me was.
Desalniettemin geef ik mijn geld niet aan die bagger uit. en als ik ongezond wil eten(ik ben echt geen gezondheidgoeroe) duik ik liever een friettent in. voor hetzelfde geld krijg je daar veel meer. of ga naar de chinees


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 26-01-2004 16:19 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 25 januari 2004 17:47 schreef Borgia II het volgende:
Hmmm, met een beetje gewiekste marketing kan je zelfs de grootste troep verkopen. Tell-sell is het beste voorbeeld daarvan



Er is nu op een tell sell reclame een aanbod van "super blue stuff", @ "super blauw spul" dit is dus blijkbaar een goedje waarvan de makers zelf niet eens weten wat er in zit, maar het schijnt wel dus tegen alles zo'n beetje te helpen.

Rampzalig hoeveel mensen zich in laten pakken door de grootste onzin...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 26-01-2004 16:20 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 26 januari 2004 16:19 schreef Phriar het volgende:
Rampzalig hoeveel mensen zich in laten pakken door de grootste onzin...
Als je maar een vlotte babbel hebt kun je alles verkopen. Het klinkt zo stom, maar uiteindelijk is het zo ongelooflijk waar...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 26-01-2004 16:20 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 26 januari 2004 16:19 schreef Phriar het volgende:
Er is nu op een tell sell reclame een aanbod van "super blue stuff", @ "super blauw spul" dit is dus blijkbaar een goedje waarvan de makers zelf niet eens weten wat er in zit, maar het schijnt wel dus tegen alles zo'n beetje te helpen.




als er maar alcohol in zit... werkt altijd



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2004 16:23 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2004 16:19 schreef Phriar het volgende:
Er is nu op een tell sell reclame een aanbod van "super blue stuff", @ "super blauw spul" dit is dus blijkbaar een goedje waarvan de makers zelf niet eens weten wat er in zit, maar het schijnt wel dus tegen alles zo'n beetje te helpen.

Rampzalig hoeveel mensen zich in laten pakken door de grootste onzin...


Hehe, uitgeperste smurfen of zo?!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 26-01-2004 16:25 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 26 januari 2004 16:23 schreef altx het volgende:
Hehe, uitgeperste smurfen of zo?!
Serieus, zo ziet het er wel uit!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-01-2004 12:20 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Pfff, ik deze ochtend echt teveel gegeten bij MacDonalds.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-01-2004 13:28 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Mjah ik heb ook geen hekel aan de mac ofzo... ik eet er alleen bijna nooit meer.
Vroeger, ongeveer in de periode dat ik ergens tussen de 6 en 12 jaar was, gingen we vaak met verjaardagsfeestjes bij de macdonald's eten en daarna naar de film ofzo. Dat gebeurde maar een paar keer per jaar (zoveel vrienden had ik niet hehehehe) en toen vond ik het altijd erg lekker en bijzonder. Heb er fijne herinneringen aan.
Toen ik net ging studeren was ik nog wat lam met zelf eten klaarmaken (is lastig om aan te wennen als je net op jezelf woont) dus ging ik er vaker eten, maar na een tijdje was het niet bijzonder, speciaal of zelfs lekker meer. Dus nu kom ik er bijna nooit meer, alleen nog soms om een milkshake of ijsje te halen.
Kijk dat er mensen zijn die er meer dan een keer per week eten kan je die keten moeilijk kwalijk nemen. Elk normaal denkend mens weet dat friet en hamburgers niet gezond zijn. Maar als restaurant voor kinders die iets te vieren hebben ofzo is het prima geschikt.


Zenial


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 27-01-2004 13:40 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

quote:
Op 25 januari 2004 18:27 schreef Leviathanica het volgende:
Troep of niet, feit blijft dat vet vreten meestal gewoon het lekkerst is.


Daar sluit ik me bij aan! Vet vreten is vaak vet lekker.



bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 28-01-2004 16:21 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

waar zijn nou toch de tijden dat je ook nog ergens een lekker stukkie varkenshaas in champignonsaus kon krijge, nu tel je daar scheppe geld voor neer maar n pattatje is zelfs voor zwervers te betalen


yo yo wassup nigga bitches in da house


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-01-2004 16:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

euro??


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 28-01-2004 17:04 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 28 januari 2004 16:22 schreef Jenje het volgende:
euro??
veel ( werk zelf ook in een veel te duur restaurant )


yo yo wassup nigga bitches in da house


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 28-01-2004 17:47 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Kom net van de Mac vandaan..de milshakes zijn er best te drinken


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 28-01-2004 18:05 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

Mac is niet gezond natuurlijk, maar ik ken wel wat mensen die wekenlang niks anders eten dan mac, (ze weigeren naar de burgerking te gaan)die leven nog steed, echt heel dik worden ze der nou ook niet van. En de leveraandoening lag volgens de dokter aan de hoeveelheden gedronken wodka en niet aan de Mac.


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-01-2004 18:12 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2004 18:05 schreef Phlegyas het volgende:
Mac is niet gezond natuurlijk, maar ik ken wel wat mensen die wekenlang niks anders eten dan mac, (ze weigeren naar de burgerking te gaan)die leven nog steed, echt heel dik worden ze der nou ook niet van. En de leveraandoening lag volgens de dokter aan de hoeveelheden gedronken wodka en niet aan de Mac.


Idd. Elke keer als ik bij de Mac heb gegeten, heb ik gewoon nog honger... Ik krijg daar nou niet echt het gevoel dat ik daadwerkelijk wat binnenkrijg...

De enige keer dat ik achteraf geen honger meer had, had ik 2 Big Mac's, 2 QuarterPounders en 1 grote milkshake op (had nog een paar bonnetjes van 2 voor de prijs van 1, vandaar...).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen