IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Nieuws voor de MacDonalds fans Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-02-2004 13:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 0:11 schreef Dwaallicht het volgende:
Het deed ook mijn smaakpapillen goed, en het was voor mij de 'trigger' om aan het koken te slaan.
Heh, bij mij was mijn vriendin ook wel een katalysator om vlees te gaan eten. En er is ook wel gruwelijk lekker vlees te krijgen hoor.... Ik heb vorig weekend bij een Italiaan (een echte, geen pizza's op de menukaart te bekennen) de meest goddelijke carpaccio ooit gegeten. Gewoon wat plakjes vlees, citroensap, olijfolie, beetje peper, ter garnering wat rucola en parmezaan en klaar. Juiste wijn erbij en het was de culinaire hemel.


Ik heb bij een italiaan in Rotjeknor laatst een heavenly kabeljauw-carpaccio met een zoet zure dressinkje gehad...tering.

Ja..ja..kabeljauw...wel een plebs vis maar zeker lekker.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-02-2004 13:07 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ga eens drie keer per dag in éénder welke frituur eten, en je lever ligt ook in de knoop. Je gaat toch ook geen brouwerij aanklagen omdat je na een maand alleen op hun bier te leven last krijgt van je gezondheid zeker ?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 11-02-2004 17:53 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Volgens mij ben ik verslaafd aan Big Tasty's


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 11-02-2004 19:37 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2004 17:53 schreef BARABAS het volgende:
Volgens mij ben ik verslaafd aan Big Tasty's


hier nog een..


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 11-02-2004 20:13 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Even wat feiten

quote:
Op 24 januari 2004 0:38 schreef Schaffelaer het volgende:
Aardappelen bevatten namelijk een hoop Vitamine C en tekort daaraan is de oorzaak van scheurbuik dus...



aardappelen nieuwe rauw per 100 gram bevat 25 mg vitamince c. gekookt nog maar 8 mg.

erg weinig dus, je kan beter brocolli eten rauw 110 mg vitamince c en gekookt 34.

Dit gaat dus voor geen meter op wat je zegt.

quote:
Op 24 januari 2004 1:56 schreef ElitE het volgende:
Boerenkool is de meest voedzame groente, er zitten alle vitamines en mineralen in. natuurlijk niet helemaal in de goede verhouding, maar in het leger had je vroeger meestal boerenkool of peen(de op 1 na voedzaamste groente)



De meest voedzame groente is nog steeds Agoemawiwiri. (plantje uit afrika dat hier niet te koop is). Daarnaast is qua vitamine mineralen verhouding (rauw gezien) Boerenkool erg goed voor je Vitamine A en C qua de rest zijn sommige groentes wat beter e.d. maar toch nog een goede kool hoe je op peeen (of wortels bedoel je) komt weet ik niet dat klopt niet daar zit alleen heel veel vitamine A in wortels voor de rest zijn de meeste andere groentes productiever qua intake.

quote:

Dat anti-corporation gezeik is wel gewoon dikke load of crap en wordt alleen gebruikt door vego-zendelingen en andere hippies, dus ik snap niet waarom je dit als reden zou moeten zien om niet bij MCD te eten.



Kun je dit ook beargumenteren?



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-02-2004 22:17 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2004 13:04 schreef Chelman het volgende:
Ik heb bij een italiaan in Rotjeknor laatst een heavenly kabeljauw-carpaccio met een zoet zure dressinkje gehad...tering.

Ja..ja..kabeljauw...wel een plebs vis maar zeker lekker.

Ik hou niet zo van experimentele carpaccio's ik begin me dan ook af te vragen wat de term dan precies betekent.... 'plakjes dier' of zoiets? Ikzelf ken hem eigenlijk als plakjes ossehaas -- geen idee of dat 'correct' is .

Zolang we maar geen McPaccio krijgen vind ik het best.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-02-2004 23:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2004 22:17 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik hou niet zo van experimentele carpaccio's ik begin me dan ook af te vragen wat de term dan precies betekent.... 'plakjes dier' of zoiets? Ikzelf ken hem eigenlijk als plakjes ossehaas -- geen idee of dat 'correct' is .

Zolang we maar geen McPaccio krijgen vind ik het best.



Vis != experimenteel :

quote:

Paper-thin slices of raw meat or fish. Technically cooked, as it's flash-heated to the proper temperature to prevent food poisoning, then allowed to cool. Served with seasonings such as mayonnaise (real hand-made stuff, not Kraft or Miracle Whip), olive oil, fresh garlic, white pepper, lemon juice, mustard, and oregano.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-02-2004 23:22 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Van welke saait komt die info dan? Misschien wel van een heel ExxxxPerimenteel restaurant . Maar misschien betekent 'carpaccio' wel gewoon 'dunne plakjes dier' idd -- ik zou het niet weten.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-02-2004 23:23 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

haha, wist altijd al dat mcD zooi was. Wat een troep


"This one is older than shit, heavier than time!"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-02-2004 23:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2004 23:22 schreef Dwaallicht het volgende:
Van welke saait komt die info dan? Misschien wel van een heel ExxxxPerimenteel restaurant . Maar misschien betekent 'carpaccio' wel gewoon 'dunne plakjes dier' idd -- ik zou het niet weten.


komt van http://www.everything2.com/


die is meestal best betrouwbaar


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 11-02-2004 23:44 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2004 20:13 schreef NolthuarII het volgende:
Even wat feiten



aardappelen nieuwe rauw per 100 gram bevat 25 mg vitamince c. gekookt nog maar 8 mg.

erg weinig dus, je kan beter brocolli eten rauw 110 mg vitamince c en gekookt 34.

Dit gaat dus voor geen meter op wat je zegt.



De meest voedzame groente is nog steeds Agoemawiwiri. (plantje uit afrika dat hier niet te koop is). Daarnaast is qua vitamine mineralen verhouding (rauw gezien) Boerenkool erg goed voor je Vitamine A en C qua de rest zijn sommige groentes wat beter e.d. maar toch nog een goede kool hoe je op peeen (of wortels bedoel je) komt weet ik niet dat klopt niet daar zit alleen heel veel vitamine A in wortels voor de rest zijn de meeste andere groentes productiever qua intake.



Kun je dit ook beargumenteren?


Ik heb van die pillen van het kruidvat, 1667% van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid vitamine C, als ik het begin van een verkoudheid of griepje voel opkomen eet ik 2 van die dingen op een dag en dan wordt ik niet ziek, dus dat werkt volgens mij ook wel


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Wilf de Nepviking
Usericon van Wilf de Nepviking
Posted 11-02-2004 23:52 by Wilf de Nepviking Wijzig reactieProfiel van Wilf de NepvikingQuote dit berichthttp://www.klankontwerp.nl

Hahaha, grapjeas.

Ten eerste is vitamine C geen supermiddel dat je binnen een paar weken geneest van dingen die je nog niet eens hebt opgelopen en ten tweede is 1667% richting vergiftiging. Alles wat teveel is is giftig, ook vitamines.

http://www.achmeahealth.nl/mednet/mednet.php?type=showdoc&id=1144


Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-02-2004 23:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2004 23:52 schreef Wilf de Nepviking het volgende:
Hahaha, grapjeas.

Ten eerste is vitamine C geen supermiddel dat je binnen een paar weken geneest van dingen die je nog niet eens hebt opgelopen en ten tweede is 1667% richting vergiftiging. Alles wat teveel is is giftig, ook vitamines.

http://www.achmeahealth.nl/mednet/mednet.php?type=showdoc&id=1144


Misantroopje...waarvan trouwens de plotselinge vermeerdering van je postgedrag op dit verguisde forum?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 11-02-2004 23:56 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

He, een normale verkoudheid duurt echt geen paar weken hoor en een griep ook niet, ennuh die shit wordt in acht uur afgegeven dus zo giftig is het niet volgens mij


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Wilf de Nepviking
Usericon van Wilf de Nepviking
Posted 11-02-2004 23:57 by Wilf de Nepviking Wijzig reactieProfiel van Wilf de NepvikingQuote dit berichthttp://www.klankontwerp.nl

Geen idee. Misschien door de kennismaking met Jenje. Dat verandert toch je visie op zo'n forum waarvan je dacht dat het vol zat met louter gefrustreerde pubers die zitten te geilen op onzekere gothicmeisjes die aandacht vragen met opzichtige foto's.


ofzo.


Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.)


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 11-02-2004 23:58 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2004 23:53 schreef Chelman het volgende:
Misantroopje...waarvan trouwens de plotselinge vermeerdering van je postgedrag op dit verguisde forum?
Ja, ik vond je ook al een nepvent


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-02-2004 23:58 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2004 23:57 schreef Wilf de Nepviking het volgende:
Geen idee. Misschien door de kennismaking met Jenje. Dat verandert toch je visie op zo'n forum waarvan je dacht dat het vol zat met louter gefrustreerde pubers die zitten te geilen op onzekere gothicmeisjes die aandacht vragen met opzichtige foto's.


ofzo.




..."Hate can only create more hate"...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-02-2004 23:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2004 23:57 schreef Wilf de Nepviking het volgende:
Geen idee. Misschien door de kennismaking met Jenje. Dat verandert toch je visie op zo'n forum waarvan je dacht dat het vol zat met louter gefrustreerde pubers die zitten te geilen op onzekere gothicmeisjes die aandacht vragen met opzichtige foto's.


ofzo.


Buiten je eigen MUURen kijken is niet altijd schadelijk...lol.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Wilf de Nepviking
Usericon van Wilf de Nepviking
Posted 12-02-2004 0:00 by Wilf de Nepviking Wijzig reactieProfiel van Wilf de NepvikingQuote dit berichthttp://www.klankontwerp.nl

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik zo snel mogelijk 50 posts wou maken zodat ik de onzin-topics eens kon bekijken waar ik zoveel over hoorde hahaha

Maareuh Chel... Kijkt u alleen Gegen Die Mauer of is u daar ook actief?

[Dit bericht is gewijzigd door Wilf de Nepviking op 12-02-2004 0:01]


Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.)


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-02-2004 0:01 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 11 februari 2004 22:17 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik hou niet zo van experimentele carpaccio's ik begin me dan ook af te vragen wat de term dan precies betekent.... 'plakjes dier' of zoiets? Ikzelf ken hem eigenlijk als plakjes ossehaas -- geen idee of dat 'correct' is .

Zolang we maar geen McPaccio krijgen vind ik het best.


naar mijn weten heeft het niks met vlees te maken in de zin van 'dat soort vlees'. carpaccio bestaat bijvoorbeeld ook als zalm naar mijn weten. maar goed, zoveel verstand heb ik er niet van...


Je moeder.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-02-2004 0:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2004 0:00 schreef Wilf de Nepviking het volgende:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik zo snel mogelijk 50 posts wou maken zodat ik de onzin-topics eens kon bekijken waar ik zoveel over hoorde hahaha


De ELITE gedeelte....ROFL....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-02-2004 0:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2004 0:01 schreef karnivoor het volgende:
naar mijn weten heeft het niks met vlees te maken in de zin van 'dat soort vlees'. carpaccio bestaat bijvoorbeeld ook als zalm naar mijn weten. maar goed, zoveel verstand heb ik er niet van...


Zie mijn definitie boven.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Wilf de Nepviking
Usericon van Wilf de Nepviking
Posted 12-02-2004 0:02 by Wilf de Nepviking Wijzig reactieProfiel van Wilf de NepvikingQuote dit berichthttp://www.klankontwerp.nl

quote:
Op 12 februari 2004 0:00 schreef Wilf de Nepviking het volgende:
Maareuh Chel... Kijkt u alleen Gegen Die Mauer of is u daar ook actief?


Jezus het gaat hier ook zo snel...


Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-02-2004 0:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2004 0:00 schreef Wilf de Nepviking het volgende:
Maareuh Chel... Kijkt u alleen Gegen Die Mauer of is u daar ook actief?


Ik lurk alleen. Ik vind flamen wel leuk maar om constant en alleen te flamen trekt mij minder.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-02-2004 0:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 12 februari 2004 0:01 schreef Chelman het volgende:
Zie mijn definitie boven.


ah, het is al laat he


Je moeder.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen