|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik probeer die nieuwe dingen zelfs nooit, ze gaan toch weer uit het assortiment. Onzinnig gedoe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Hahaha, ik heb hetzelfde, heel soms waag ik me aan een mc chicken of laatst die chicken mythic ofzo. Best lekker, maar als ik het op heb denk ik toch: had ik maar gewoon de big mac genomen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Die 'afwijkende' burgers zijn voor de afwisseling wel te doen ja, maar na meerdere keren is het niks meer aan. |
|
De Mac is zulk inferieur voer, pas als ik een menu + 2 extra hamburgers op heb heb ik een enigszins vol gevoel. |
|
+1.. nouja.. 1 extra big mac bij zo'n menu meestal dan. Laatste keer had ik dat Oriental-menu met die kwak lauwe yoghurt. Qua smaak en kwantiteit blij dat die bigmac dr nog bij zat hehe. |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ik ook. En dan heb ik de 2 dagen erop meestal last van een zwaar stagnerende stoelgang |
|
quote: bweh die stinken!!! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Nimm ihn in die Mund! |
|
quote: [edit] zolang t maar niet die uit het trucfototopic is!!! [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 28-08-2007 1:57] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ik vind de mcdonalds altijd zo stinken |
|
Nou ja, stinken is overdreven, maar er hangt altijd wel zo'n weeë lucht. Geen probleem als ik er nog niet gegeten heb, maar zodra de maaltijd op is staat die lucht me wel tegen, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Die Mcoriëntal is idd niet echt te nassen, geen idee waarom we daar weer ingestonken zijn. Vorig jaar had je ook zo'n vies ding, soort bbq burger iets, met die lekkere 'bbq smaak'. Het was net of er gewoon roetdeeltjes door die saus zaten. Voortaan maar weer gewoon de mckroket of de bigmac, geen gekke uitstapjes meer naar exotische dingen op dat menu hoor |
|
mcdrek veroorzaakt diarree aldus mijn lieftallige collega die teveel persoonlijke dingen met mij wil delen. You suck and that's sad |
|
quote: Ja, het zijn me een stelletje daar. Ze hebben een nieuwe pizza, de perfect pepperoni, belegd met tomaat, kaas en... salami... Nou is pepperoni een soort van spicey salami, maar toch. Het zijn verschillende produkten. Maar volgens de knaap aan de de andere kant van de lijn was het doodnormaal dat er salami op de perfect pepperoni zit, want dat is hetzelfde. Natuurlijk... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: die mc chilli chicken was wel oke, baalde destijds dat ze die uit het assortiment hadden gehaald. sinds ik geen vlees meer eet nog maar 1 keer een mcfishfilet gehad, niet echt lekker ofzo. geen mac meer voor mij |
|
mietje met je vega bui! best wel zin in een flinke cheesburger trouwens Je moeder. |
|
wat! die bui duurt al wel ff hoor |
|
Ik zie net op Hyves deze ad en ik mag nu de koffie van mijn monitor afvegen quote: |
|
Ja die ken ik! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Mijn vraag is dan altijd: waarom? Vind je het zielig voor de beestjes, religie, gezondheid ed.? En draag je wel leer enzo, en eet je wel eieren enzo? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Of de wedervraag aan jou: waarom moet jij zo nodig vlees eten |
|
sommige mensen willen geen slakken, slang of struisvogel eten. anderen geen spruitjes. weet ik veel, van het een op het andere moment wílde ik het gewoon niet meer. het idee dat ik aan een stuk dood dier liep te kluiven vond ik barbaars en gewoon niet tof. |
|
ben je vegetarier dan, dat wist ik niet!! je houd zoveel dingen voor me achter ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |