|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: +1 Boeiender |
|
quote: © Wesley Willis Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Jullie doen net alsof de Big Tasty te vreten was? Ok, voor macvoer was hij te doen, maar er deugt al iets niet als je voedsel moet aanprijzen met 'nu met extra smaak'. Geeft aan hoe smakeloos de rest is. Een lekkere hamburger maak je gewoon zelf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hear, hear. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
+1 Enige wat ik bij de Mac wél goed te doen vond, die enkele keer dat ik er in bepaalde periodes kwam, was die superbigchickendeluxehuppeldepup met satésaus en gebakken uitjes. Dát ging er goed in. Helaas ook maar tijdelijk in het assortiment. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 07-12-2011 15:22] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
De McKroket is de net te blote b-film met teveel goedkope explosies onder de burgerachtigen. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Zelf maken of bij een goede tent eten zal altijd het beste zijn t.o.v. Mc Donalds, maar als ik er dan toch ben dan maar een Big Tasty [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 07-12-2011 16:18] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:- I've got an itch in several places.. - Well, you shouldn't go to those places then. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Uh, ja, inderdaad. Alsof je daar 'zomaar' terecht komt ofzo Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Die ís te vreten of je het er mee eens bent of niet. Uiteraard is zelf maken altijd lekkerder maar dat elitaire gelul over het allerbeste voedsel en zo tussen de regels door duidelijk maken dat men heel verantwoord en goed eet is strontvervelend. Geheel offtopic trouwens, vanavond worden hier zelfgemaakte hamburgers geserveerd. [Dit bericht is gewijzigd door Teneighty op 07-12-2011 17:59] "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
De Big Tasty was het enige eetbare bij de Mac. Gaaf, nooit meer naar de Mac dus. Niet dat ik dat al deed, maar toch. |
|
quote: :') |
|
quote: Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Zelf maken is toch ook lekkerder én beter/gezonder? Verantwoord, niet per se. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dat heb ik ook altijd, de saltimbocca alla romana met caprese-salade en zelfgemaakte pasta komt spontaan naar boven zetten als ik dat soort dingen lees. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hoeft echt niet gezonder of beter te zijn hoor, ligt er maar net aan hoe je het maakt... Boeiender |
|
quote: Horen jullie dat, jongens?! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:En lekkerder ook niet. Ascendant Grotesque zit helemaal mis. Duidelijk geen ervaring met de kookkunsten van mijn oma. |
|
quote: Vanuit m'n werk rij ik er steevast langs en het is vlakbij mijn huis. Soms wordt je dan verleid om daar wat te halen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Go jump in a lake, Make a fatman happy! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Het spijt me, ik weet het, het is cliché en het is niet erg on-topc, maar ik doe het toch: :') Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:Ik heb het niet over verantwoord of goed, ik heb het alleen over lekker. En de Mac verkoopt smakeloos, plastic voedsel. De big Tasty heeft iets meer smaak, maar blijft redelijk smakeloze meuk. Als jij vindt dat zoiets naar vlees smaakt bijvoorbeeld, idem voor vlees uit de supermarkt, dan weet je niet wat vlees is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: *mening* Wanneer gaan mensen hier feiten posten in plaats van dit soort geneuzel? Boeiender |
|
*vraag* Heb jij last van een winterdepressie? Komen je melktandjes door? Uitgeschoten met de azijn? |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |