IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Stonehenge 2004! Vorige pagina | Volgende pagina
Monsieur Laguerre
Usericon van Monsieur Laguerre
Posted 27-07-2004 21:30 by Monsieur Laguerre Wijzig reactieProfiel van Monsieur LaguerreQuote dit bericht

Ik ben zaterdag op stonehenge en volgende op wacken want ik kon vorig jaar niet heb gemaild en ik kon de kaart van vorig jaar terugsturen en mn nieuwe kaart is onderweg(wel geslijmd natuurlijk)

Daysleeper
Queen of beer
Usericon van Daysleeper
Posted 27-07-2004 22:32 by Daysleeper Wijzig reactieProfiel van DaysleeperQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/daysleeper

Ik heb nog een kaart over...
dan moet je alleen met mij mee naar binnen...

[Dit bericht is gewijzigd door Daysleeper op 27-07-2004 22:32]

In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-07-2004 23:10 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2004 22:32 schreef Daysleeper het volgende:
Ik heb nog een kaart over...
dan moet je alleen met mij mee naar binnen...

Tja, wie wil dat nou...

Rona
Usericon van Rona
Posted 28-07-2004 5:13 by Rona Wijzig reactieProfiel van RonaQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2004 20:04 schreef NecRobert het volgende:
Rona, je hebt mail. Kreeg net een afzegging binnen, dus heb ik 2 kaarten over.

Wie is je held?

Jij bent mijn held, serieus, volgens mij hou ik van je!!! hahahahahhahaha, thanks dude, als ik serieus die kaarten van je krijg!!!!!!

Oh en je hebt mail van me!

[Dit bericht is gewijzigd door Rona op 28-07-2004 5:13]

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-07-2004 12:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik neem aan dat jij nu zorgt dat wij in die kroeg van jou kunnen spelen en dat jij zorgt voor een volle bak...?

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Daysleeper
Queen of beer
Usericon van Daysleeper
Posted 28-07-2004 15:03 by Daysleeper Wijzig reactieProfiel van DaysleeperQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/daysleeper

quote:
Op 27 juli 2004 23:10 schreef MetalJan het volgende:
Tja, wie wil dat nou...

je wil het wel.. geef nou maar toe...

maar ga jij maar naar je ouwelullen festival hoor...

In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design

nobassak
Usericon van nobassak
Posted 28-07-2004 18:40 by nobassak Wijzig reactieProfiel van nobassakQuote dit berichthttp://www.nobassak.nl

En iedereen blij?

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-07-2004 19:03 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2004 20:04 schreef NecRobert het volgende:
Rona, je hebt mail. Kreeg net een afzegging binnen, dus heb ik 2 kaarten over.

Wie is je held?

IK

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-07-2004 19:17 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 19:03 schreef BARABAS het volgende:
IK
Ja jij ook een beetje natuurlijk, arme sloeber...

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-07-2004 19:38 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Monsieur Laguerre
Posted 28-07-2004 20:16 by Monsieur Laguerre Wijzig reactieProfiel van Monsieur LaguerreQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 12:26 schreef NecRobert het volgende:
Ik neem aan dat jij nu zorgt dat wij in die kroeg van jou kunnen spelen en dat jij zorgt voor een volle bak...?

Slijmbal

Monsieur Laguerre
Posted 28-07-2004 20:32 by Monsieur Laguerre Wijzig reactieProfiel van Monsieur LaguerreQuote dit bericht

heeft ruwanda nu haar kaarten of niet

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-07-2004 23:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

@Emo
Sorry, mijn kaarten zijn vergeven..

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-07-2004 23:44 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Laat het deze keer maar aan me voorbijgaan .. al genoeg leuke optredens in het verschiet liggen (Arcturus, Obituary, Dissection, Wacken Open Air) met de bijbehorende kosten.. bovendien is de enige band die ik echt vet vind DISMEMBER,, en die waren zo heersend op Wacken vorig jaar dat elk volgend optreden van hen alleen maar hun gemiddelde naar beneden brengt , net als Vader trouwens...

Rona
Usericon van Rona
Posted 29-07-2004 0:34 by Rona Wijzig reactieProfiel van RonaQuote dit bericht

Robert, Barabas allebei zijn jullie mijn helden. Ennuh monsieur lasagna, zou je mijn naam niet zo willen misbruiken. Ik heet gewoon Rona, keb expres geen andere naam gebruikt, omdat dit mijn echte naam is, bedankt!

Nu ff weer on-topic! IK GA NAAR STONEHENGE!!!! Ik heb er onwijs veel zin in! Word vast onwijs gezellig. Hopen dat het mooi weer is en blijft!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-07-2004 9:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Iemand nog 2 kaarten/reserveringen over??

Mail: Jenje@zwaremetalen.com

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 29-07-2004 11:57 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Wordt een druk feestje zo te zien, maar dat mag de pret niet drukken!!!

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 29-07-2004 17:25 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 9:16 schreef Jenje het volgende:

Ruwanda komt nou janja nog

bjneverdies
Usericon van bjneverdies
Posted 29-07-2004 20:06 by bjneverdies Wijzig reactieProfiel van bjneverdiesQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/bjneverdies

ik ben nog op zoek naar 3 kaarten, misschien mensen die van stonehenge afzien??? kaartjes kunnen hier terecht

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 29-07-2004 22:08 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Ik zit morgen niet op de lijn en zaterdag ook niet bij ZM. Bij deze tot zaterdag op Stonehenge(als je me herkend) anders misschien volgende week op Wacken 2004(als je me herkend Mag je het zeggen aanspreken bedoel ik

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-07-2004 18:15 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 9:16 schreef Jenje het volgende:

Yep,heb er wel 2 over.Rond kwart half 12 ongeveer bij de ingang.Misschien ietsie later.

spelfout weggehaald...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2004 18:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2004 18:15 schreef varanus het volgende:
Yep,heb er wel 2 over.Rond kwart half 12 ongeveer bij de ingang.Misschien ietsie later.
Ik heb er nog maar 1 nodig

Maar ik zie je daar dan!

Ik ben zo rond 12 uur daar ....

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 30-07-2004 22:11 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

*Heeft er zin in!

Alle apparatuur is al ingeladen, morgen de halve band op station ontmoeten en dan richting Steenwijk! WOOWOO!

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 30-07-2004 23:03 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Toch nog maar even proberen.

Ik zoek nog 1 kaartje. Als je er een over hebt, zou je kunnen mailen naar h.weststrate[AT]student.utwente.nl?

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-07-2004 7:35 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2004 22:11 schreef Carnagath het volgende:
*Heeft er zin in!

Alle apparatuur is al ingeladen, morgen de halve band op station ontmoeten en dan richting Steenwijk! WOOWOO!

Heb er ook verdomd veel zin in.Hoef gelukkig geen bult apparatuur in te laden hehehe

spelfout weggehaald...

Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com