|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb nog een kaart over... dan moet je alleen met mij mee naar binnen... [Dit bericht is gewijzigd door Daysleeper op 27-07-2004 22:32] In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
quote: Tja, wie wil dat nou... |
|
quote: Jij bent mijn held, serieus, volgens mij hou ik van je!!! hahahahahhahaha, thanks dude, als ik serieus die kaarten van je krijg!!!!!! Oh en je hebt mail van me! [Dit bericht is gewijzigd door Rona op 28-07-2004 5:13] |
|
Ik neem aan dat jij nu zorgt dat wij in die kroeg van jou kunnen spelen en dat jij zorgt voor een volle bak...? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: je wil het wel.. geef nou maar toe... maar ga jij maar naar je ouwelullen festival hoor... In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
En iedereen blij? |
|
quote: IK Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Ja jij ook een beetje natuurlijk, arme sloeber... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Slijmbal |
|
heeft ruwanda nu haar kaarten of niet |
|
@Emo Sorry, mijn kaarten zijn vergeven.. |
|
Laat het deze keer maar aan me voorbijgaan .. al genoeg leuke optredens in het verschiet liggen (Arcturus, Obituary, Dissection, Wacken Open Air) met de bijbehorende kosten.. bovendien is de enige band die ik echt vet vind DISMEMBER,, en die waren zo heersend op Wacken vorig jaar dat elk volgend optreden van hen alleen maar hun gemiddelde naar beneden brengt , net als Vader trouwens... |
|
Robert, Barabas allebei zijn jullie mijn helden. Ennuh monsieur lasagna, zou je mijn naam niet zo willen misbruiken. Ik heet gewoon Rona, keb expres geen andere naam gebruikt, omdat dit mijn echte naam is, bedankt! Nu ff weer on-topic! IK GA NAAR STONEHENGE!!!! Ik heb er onwijs veel zin in! Word vast onwijs gezellig. Hopen dat het mooi weer is en blijft! |
|
|
|
Wordt een druk feestje zo te zien, maar dat mag de pret niet drukken!!! |
|
quote: Ruwanda komt nou janja nog |
|
ik ben nog op zoek naar 3 kaarten, misschien mensen die van stonehenge afzien??? kaartjes kunnen hier terecht |
|
Ik zit morgen niet op de lijn en zaterdag ook niet bij ZM. Bij deze tot zaterdag op Stonehenge(als je me herkend) anders misschien volgende week op Wacken 2004(als je me herkend Mag je het zeggen aanspreken bedoel ik |
|
quote: Yep,heb er wel 2 over.Rond kwart half 12 ongeveer bij de ingang.Misschien ietsie later. spelfout weggehaald... |
|
quote:Ik heb er nog maar 1 nodig Maar ik zie je daar dan! Ik ben zo rond 12 uur daar .... |
|
*Heeft er zin in! Alle apparatuur is al ingeladen, morgen de halve band op station ontmoeten en dan richting Steenwijk! WOOWOO! |
|
Toch nog maar even proberen. Ik zoek nog 1 kaartje. Als je er een over hebt, zou je kunnen mailen naar h.weststrate[AT]student.utwente.nl? |
|
quote: Heb er ook verdomd veel zin in.Hoef gelukkig geen bult apparatuur in te laden hehehe spelfout weggehaald... |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |