|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Heej toffe piX Paszzzz thanX!! Was weer onvergetelijk!!!! |
|
Kan ik ook wat foto's b(l)ijbestellen?! |
|
quote: Je hebt mail! |
|
....u2! |
|
quote: Hey Gurb, ben ik jou nog tegengekomen of niet, kwas een beetje de weg kwijt,hahaha. Jezus Arie dat jij de volgende dag nog da tyfus end moest rijden, ik was echt verkloot, mn bast is echt naar de tering, tis nu maandag en ik heb nog last, oftuwel ,een geslaagd dagje uit. mzzlz King mi.san'troop [-zan-] (<Gr) (de (m); -tropen) mensenhater |
|
quote: WAS WEL SUPER GAAF OM DAT EENS TE DOEN ZEG edit-letter vergeten [Dit bericht is gewijzigd door hell_awaits op 02-08-2004 17:32] Van links naar rechts |
|
Nog ff samenvattend m'n allereerste Stonehenge feestje: *Lex Tallionis - soms wel geinig, maar niet boeiend *Dead Head - stukken beter, beetje op afstand gezien *Nocta - middelmatig, de cover was het hoogtepunt...en de zanger had constant een lach op z'n gezicht...vond ik nie echt black *Spawn of Possession - matig geluid, maar retestrak gespeeld! Duidelijk één van de hoogtepunten! *Carnal Leftovers - laatste 2 nummers gezien, klonk wel goed. Veel goede reacties gehoord. *Agathodaimon - gemist, was een biertje aan het nuttigen met XnegativeX en anti-black metal pionier Jenje . Was ook leuk... *Pungent Stench - vooral het ouwere werk was tof. Shrunken and Mummified Bitch *Officium Triste - WOW! Ik ben normaal geen doomfetisjist, maar dit was toch wel een van de hoogtepunten van de dag! Lekker sfeertje! *Dismember - Helemaal te gek! Ben behoorlijk uit m'n dak gegaan. Skinfather! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
putrified lompste band van de dag.. |
|
T was warm maar leuk. Subtiel kamerolifantje |
|
Voor iedereen die het geweldige DISMEMBER-optreden op Stonehenge gemist heeft en/of de band nog een keer live wil zien volgt een herkansing in september. DISMEMBER CALLENISH CIRCLE OCCULT HEARSE JUDGEMENT DAY * donderdag 16.09 : P60 in Amstelveen * vrijdag 17.09 : Vera in Groningen * zaterdag 18.09 : Biebob in Vosselaar * zondag 19.09 : 013 in Tilburg !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: mi.san'troop [-zan-] (<Gr) (de (m); -tropen) mensenhater |
|
quote: Ja en dan vergeet je dus putrified, MUTS! Die gozer ken zo lekker brullen, go marcel go! King mi.san'troop [-zan-] (<Gr) (de (m); -tropen) mensenhater |
|
quote:Die heb ik gemist, MUTS! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
He necjerobert waar stond Cirith gorgor nou onder de c, niet bij displeased hoor want daar verschijnt ie in september |
|
quote:*ZUCHT*...hij stond WEL bij Displeased, beetje doof? Volgens mij heb je op Stonehenge een beetje te dicht op de speakers gestaan, Faust . Ik heb Lars (Displeased) nog gevraagd of het een goeie plaat was, maar hij had 'm net binnengekregen, dus dat kon hij me niet vertellen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Het is trouwens een erg vette plaat die nieuwe Cirith Gorgor! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Hee maat.Ben je nou eindelijk ook es member geworden hier? Zal es tijd worden.Die kleuterbende op dp ben ik zolangzamerhand een beetje zat. spelfout weggehaald... |
|
quote: Zeg schat....ik leer je zometeen effe hoe je de editknop kunt gebruiken spelfout weggehaald... |
|
quote:ROFL |
|
quote: Good old lars zei niets tegen me misschien wat ik welt laat want ik was later naar de market gegaan. Trouwens heb daar wel 3 goeden cd's gekocht die Secrets of the moon wat een verschil met den eerste, ik heb hun eerste maar gelijk in de magnetron gedumpt, en de laatste frozen shadows godnondejunje ben de titel vergeten lekkere vette heersden stronte shit oliekipkanariefantje cd vet man en dan die doomers uit engeland esoteric kei lekkere vette shit Voor alle 3 |
|
quote: |
|
quote: Na ik zal je vertellen, ik was al een jaar of wat terug gememberd zeg maar. Ik moest effe diep graven hoe ik ook alweer heette en wat mn wachtwoord was. Hier is zowat helemaal geen reptielmongool te vinden, behalve jij dan en nog 3 en een halve paardekop, maar goed daar op DP word je idd de laatste tijd niet veel meer wijzer, en mn metaalkennis ken ik nu ook weer ff wat updaten zeg maar. talk to ya later buddy! King mi.san'troop [-zan-] (<Gr) (de (m); -tropen) mensenhater |
|
Maareh,king....heb je niet teveel gesloopt nog??Ik geloof dat de conducteur niet echt blij met ons was spelfout weggehaald... |
|
quote: hahahaha ik weet wel zeker dat de conducteur niet erg blij met ons was |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |