|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Heeft er iemand nog twee kaarten/reserveringen. Een vriend van me was te laat met reserveren en nu ben ik de lul! Ik wil er erg graag heen om ff te kijken of ik nog bandjes kan boeken voor een optreden in onze kroeg, maar ik wil ook gewoon lekker genieten van de muziek. Please help mij aan twee kaarten a.u.b. Mailen kan naar: beregezellig@hotmail.com |
|
hmm uitverkocht das kut ... Maat van me heeft volgens mij nog geen kaartje ... |
|
quote: Klote voor je, misschien al je mazzel hebt kun je na 13:00 uur nog kaarten (die niet zijn opgehaald) kopen aan de kassa. |
|
Ik kom wel binnen Gastenlijst |
|
quote: Kijk dat lijkt erop!!!! ik moet helaas wel een kaartje halen, maar das gelukkig al geregeld!! |
|
quote:geldt dat voor alle zm-redacteuren?? Of heb jij weer speciale contacten... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
hmmm te laat gelezen heb me reservering laten omzetten ik had er 8 gereservceerd maar we gaan maar met ons zessen.....helaaaarsch ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote:JE hebt er nog 2 ? Ik kan er wel 2 gebruiken .... |
|
quote:Hangt van de contributie af .. dat weet je |
|
Ik heb al wel gereserveerd maar kan er nog 5 gebruieken. iemand? |
|
quote: Jenje ik kom toch, de kameraad van m'n kameraad had gereseveerd maar kan helaas niet. Dus tot Zaterdag. |
|
Ex Heer Krieg Faust will be on Stonehenge 2004. Yes. |
|
Dat wordt dus gewoon proberen bij de kassa |
|
wordt weer fijn! None of us are saints - Albert Fish |
|
Ik gaat nog even erover nadenken. Als ik niet ga, kan iemand anders mijn 2 kaarten wel nemen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Mocht je niet gaan, moet je even contact openemen met Rona (beregezellig@hotmail.com ... mijn ex die erg graag naar Stonehenge wilt, maar niet kan vanwege de opgeheven reserveringen!) |
|
quote: Ik heb hier op msn al iemand er eventueel voor, He Smoochy?? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Die reserveringen zijn geld waard joh... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Jammer! Heb mn best gedaan! Maar emo op Stonehenge gaat ook leuk worden hoor! |
|
ik zoek ook nog kaarten voor stonehenge wil ze graag overnemen |
|
zijn er hier nog kaarten ? |
|
quote:ja he somige hebben die mazel |
|
quote: Ik speel zelf! Kom automatisch binnen! Maar probeer na 13.00 uur. Alle gereserveerde kaarten die niet zijn opgehaald worden opnieuw in de verkoop gegooid! |
|
Ik moet nog effe rondbellen wie nou wel of niet meegaat,maar misschien heb ik er nog 1 of 2 over.... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |