|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
heey varanus, die cd van occult is wel super strak, je moet hem binnen kort maar es ff luisteren en de foto's moet je ook ff zien!! |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote: Hmmm,ik snap nog steeds niet welke cd dat nou is.....rage to revenge Ist een mini cd?? En je foto's mot ik zekers effe zien.Die van ons heeft hell_awaits al effe voor je gebrand.En ook voor lizard king bij de weg spelfout weggehaald... |
|
quote: ik heb ook nog een filmpje gemaakt kom ik net achter hahaha wist ik niet meer wanneer heb je een keer tijd?? |
|
quote: Alleen vanavond effe niet.Voor de rest de hele week wel. spelfout weggehaald... |
|
quote: Oke, dan zie ik deze week wel ff, je ziet me wel verschijnen. |
|
quote: Okee,en nu weer ONTOPIC!!!(scheelt weer werk voor de moddereters ) spelfout weggehaald... |
|
quote: Hey das mooi, wel weer zin om ff herinneringen op te halen, tis alweer zo'n tijd terug en ik heb wat zwarte gaten in mn geheugen die ik ff opgefrist wil zien,hahaha. King mi.san'troop [-zan-] (<Gr) (de (m); -tropen) mensenhater |
|
Interessant verhaal. Op zich heb ik wel blauwe ogen, maar niet van afgelopen zaterdag. Waar gaat dit precies over dan? |
|
Waarom post je een foto van Stringz bij je eerste post. deze hoort thuis in het mooie vrouwen topic! |
|
Sorry, die hing nog onder de control-V. De foto is overigens afkomstig van www.paszenkhasz.nl, gemaakt tijdens een concert van mijn band. Mag ik dus ff? Mooie vrouwen-topics zijn gay en overrated. Maar goed, roddel en achterklap dus. Wie sloeg wie en in welke krant stond dat? [Dit bericht is gewijzigd door krisiunizer op 02-08-2004 22:37] |
|
quote: Ja er zitten ook wel een paar foto's bij waar jij ook op staat, ik wil trouwens die foto's die jij hebt gemaakt ook nog wel ff zien!! Kan ik mijn geheugen misschien ook nog wat ophelderen |
|
Ik heb destijds Robbie Woning een blauw oog geslagen en ben daarom uit Deadhead gezet. Men is een beetje in de war hier |
|
Dit gaat weer helemaal verkeerd. Zwoerdvoerder, jij slaat nog geen deuk in een pakje boter. Dat je vandaag tegen surrogaat-krakers hebt gevochten voor je opleiding tot motormuis staat daar los van. |
|
quote: Dude, Faust <-> krant lezen.... dat zegt toch wel genoeg I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Dude, ik ken de locals hier nog niet. Werd geattendeerd op dit topic en ik ben nu eenmaal erg nieuwgierig. |
|
Kruis, weer klappen gehad? |
|
Dat komt door die grote bek van hem |
|
misschien stond het in het plaatselijke suffertje? |
|
Zal wel verdiend zijn. Als de man niet zulke mooie gitaren had, was ie allang uit DH gezet vanwege die grote bek. |
|
Zo te lezen is Dood Hoofd al veel te lang bijelkaar... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
..huh ...klappen ...ruzie.... ik dacht dat je dat soort dingen weinig tot nooit tegen komt in de metal.... iig niks van mee gekregen. Gisteren was ik bij mij in de (achter)buurt in het buitenzwembad en daar werd wel iemand flink inelkaar gebeukt ... 10 tegen 1 ofzo... best kansloos en lullig dus! (yep, waren weer Marokkanen) Maaruh alles goed Robbie?! |
|
Ach er waren wel meer mensen die naar wat tanden uit hun bek solliciteerden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ja, hier alles prima. Ik vind het altijd wel vermakelijk dit soort verhalen. Dit prikkelde ook mijn nieuwsgierigheid. Zeg Zwemflame, waar was je nou zo snel weer gebleven? Ik wilde je nog oneerbare voorstellen doen en shit. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |