|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: zie mijn post van net On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ah zo te zien heeft Emo al meer mensen smekend aangesproken voor kaartjes, ik sms vanavond een vriend van me of die nog mee wil en zo niet dan heb ik ook 2 kaarten over. |
|
quote: Hehe Emo krijgt anders mijn andere kaartje On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik verkneukel me om het feit dat je commentaar op zaken hebt die je niets aangaat! Maar goed! Heb idd al rondgevraagd en er zijn mogelijkheden! Dus Rona, je komt er vast wel! |
|
maak er een quiz van stel een vraag en als het weet dan zijn die kaarten voor haar weet ze de vraag niet ja dan kun je smsen naar je vrienden of hun zin hebben om mee te gaan |
|
Er is een vrij geringe kans aanwezig dat ook ik met mijn gevolg me begeef onder het gewone volk. Ligt de rode loper gereed? [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 27-07-2004 19:50] |
|
Ik hoorde van mn buurman dat er nog wel wat kaartjes in omloop zijn want er komt meer dan 600 man cq mensen cq mieren cq wespen cq vliegen enz enz |
|
quote: Goed idee. De vraag is(voor mijn reserveringsnummer van 2 alom gewilde Stonehenge kaarten): Wat is mijn lievelingseten On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Pesto op stokbrood [Dit bericht is gewijzigd door Monsieur Laguerre op 27-07-2004 20:01] |
|
quote: nou? Dat is wel lekker idd,maar nee. De kaarten gaan niet naar dhr Laguerre, ohhhhhh helaas.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Rona, je hebt mail. Kreeg net een afzegging binnen, dus heb ik 2 kaarten over. Wie is je held? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Argh hoer, ik heb ook 2 kaarten nodig! |
|
kan ik een herkanssing krijgen ik doe het voor rona namelijk lasagna [Dit bericht is gewijzigd door Monsieur Laguerre op 27-07-2004 20:06] |
|
Kriegkje wil neuken hahahahaha |
|
quote: ja als je gaat schelden komen de kaarten nooit jouw kant op ik denk dat de kaarten geschut zijn, rona je hebt twee kaarten |
|
quote:jij stond toch op de gastenlijst ? En wie het eerst komt wie het eerst maalt zegt m'n moeder altijd Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Je moeder? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dat zei mn vader altijd tegen me |
|
quote:@ maten moeten nog kaarten ... |
|
Ik heb er nog 2 maar ik weet niet of de juppen mee willen Je hoort nog van me vriend in bange dagen |
|
quote:Ach, volgens mij worden lang niet alle kaarten opgehaald. Gewoon om 13:00 komen, dan is er niks aan de hand. *zucht* wat is dat toch makkelijk lullen als je al gereserveerd hebt... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ach, ik ga sowieso .. maar voor mijn maten (oa shagy (new user)) wel tof als ze wat zekerheid zouden hebben ... maar ze gaan sowieso proberen binnen te komen .. |
|
Dat wordt dringen geblazen meer buiten de poort dan binnen |
|
ach meneer (DE, monsigneur guerre was een betere vertaling geweest) oorlog heeft al een kaartje MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |