|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat ik gelijk heb Maar eigenlijk denk ik dat je je momenteel gewoon verveelt Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: beetje ben sollicitatiebrieven aan het schrijven .... |
|
quote:hehe ik verveel me ook hoor. Twee dagen vrij van werk dus ik ben naar m'n vriendin gegaan maar die moet nu even een paar uur werken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Zullen we maar weer ontopic gaan dan? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Putrefied zien op stonehenge! ragragragrag |
|
Ik moet werken! En ik kan echt geen vrij krijgen! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote:Niet huilen dat heb ik met Wacken Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Voorprogramma Covered in Ashes |
|
Komt Faust ook naar Stonehenge of heeft ie weer een smoesje? |
|
Nog één weekje werken en dan... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ich bin wel vrij. Kunnen we geen kennis maken? Hoeveel menschen kommen er? Trouwens alleen als CiA optreed. |
|
Kom, geen CiA smoesje Fausteman! Je weet vast wel hoe mijn smoel eruit ziet, spreek me aan, en je krijgt een biertje van me! |
|
Het is uit verkocht! |
|
quote: Ik was gelukkig ruim op tijd met kaarten spelfout weggehaald... |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hehe dan was ik nog maar net op tijd dus, gelukkig |
|
Stonehenge is UITVERKOCHT. Op dit moment zijn er 600 kaarten gereserveerd. Dat, gecombineerd met het hoge aantal gasten en medewerkers van dit jaar, heeft de organisatie doen besluiten bij dit aantal te stoppen. Dit betekend concreet dat komende zaterdag tot 13:00 uur eerst de reserveringen afgehandeld gaan worden waarna we gaan kijken hoeveel kaarten er niet opgehaald zijn, en dus hoeveel plaats er nog is. Als je dus geen kaarten gereserveerd hebt, heeft het geen zin om voor 13:00 uur proberen naar binnen te komen. Dit klinkt wat dramatisch maar in de praktijk blijkt dat veel reserveringen niet of niet op tijd opgehaald worden. Ook zonder reservering is er dus een redelijke kans dat je wel binnen komt. Maar zorg dan wel dat je ruim op tijd bent. wuust robuust |
|
Laat dan maar zitten. [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 25-07-2004 18:48] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Hey you bastard, je kunt wel met mij mee. Heb 4 kaarten gereserveerd en ik heb nog maar 1 gevonden die meewil! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Oke dan! wat kost het eigenlijk? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Kost 20 euro, en ik heb gelukkig bijtijds gereserveerd. |
|
quote:20 euri volgens mij. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Godverdomme Ik moet ook nog een Dubbelbasspedaal kopen en een telefoon, maar ik denk dat het wel kan...Kan ik je er morgenavond over bellen? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Sure. We gaan zaterdag met de 11 uur bus richting Heerenveen. Weet je het effe. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |