IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Stonehenge 2004! Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-07-2004 17:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2004 17:17 schreef kwelgeest het volgende:
Je bent gewoon bang een minderwaardigheids complex te krijgen als je mijn heerschendheid irl mee maakt.
... wat denk je nou zelf ....

eerlijk ...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-07-2004 17:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2004 17:17 schreef Jenje het volgende:
... wat denk je nou zelf ....

eerlijk ...
Dat ik gelijk heb

Maar eigenlijk denk ik dat je je momenteel gewoon verveelt

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-07-2004 17:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2004 17:20 schreef kwelgeest het volgende:
Dat ik gelijk heb

Maar eigenlijk denk ik dat je je momenteel gewoon verveelt

beetje

ben sollicitatiebrieven aan het schrijven ....

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-07-2004 17:24 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2004 17:22 schreef Jenje het volgende:
beetje

ben sollicitatiebrieven aan het schrijven ....
hehe ik verveel me ook hoor. Twee dagen vrij van werk dus ik ben naar m'n vriendin gegaan maar die moet nu even een paar uur werken.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 22-07-2004 17:24 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Zullen we maar weer ontopic gaan dan?

I'm not being rude. You're just insignificant.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-07-2004 17:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Putrefied zien op stonehenge! ragragragrag

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 22-07-2004 20:00 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ik moet werken! En ik kan echt geen vrij krijgen!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-07-2004 20:53 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2004 20:00 schreef DecomposingBitch het volgende:
Ik moet werken! En ik kan echt geen vrij krijgen!
Niet huilen dat heb ik met Wacken

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 24-07-2004 18:54 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Voorprogramma Covered in Ashes

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 24-07-2004 19:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Komt Faust ook naar Stonehenge of heeft ie weer een smoesje?

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-07-2004 19:08 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Nog één weekje werken en dan...

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 24-07-2004 19:32 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 19:05 schreef Jenje het volgende:
Komt Faust ook naar Stonehenge of heeft ie weer een smoesje?

Ich bin wel vrij.
Kunnen we geen kennis maken?
Hoeveel menschen kommen er?
Trouwens alleen als CiA optreed.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 24-07-2004 19:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kom, geen CiA smoesje Fausteman!

Je weet vast wel hoe mijn smoel eruit ziet, spreek me aan, en je krijgt een biertje van me!

nobassak
Usericon van nobassak
Posted 25-07-2004 18:00 by nobassak Wijzig reactieProfiel van nobassakQuote dit berichthttp://www.nobassak.nl

Het is uit verkocht!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-07-2004 18:29 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 18:00 schreef nobassak het volgende:
Het is uit verkocht!

Ik was gelukkig ruim op tijd met kaarten

spelfout weggehaald...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-07-2004 18:29 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 18:29 schreef varanus het volgende:
Ik was gelukkig ruim op tijd met kaarten

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 25-07-2004 18:35 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 18:00 schreef nobassak het volgende:
Het is uit verkocht!

Hehe dan was ik nog maar net op tijd dus, gelukkig

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 25-07-2004 18:45 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

Stonehenge is UITVERKOCHT.
Op dit moment zijn er 600 kaarten gereserveerd. Dat, gecombineerd met het hoge aantal gasten en medewerkers van dit jaar, heeft de organisatie doen besluiten bij dit aantal te stoppen.
Dit betekend concreet dat komende zaterdag tot 13:00 uur eerst de reserveringen afgehandeld gaan worden waarna we gaan kijken hoeveel kaarten er niet opgehaald zijn, en dus hoeveel plaats er nog is. Als je dus geen kaarten gereserveerd hebt, heeft het geen zin om voor 13:00 uur proberen naar binnen te komen.
Dit klinkt wat dramatisch maar in de praktijk blijkt dat veel reserveringen niet of niet op tijd opgehaald worden. Ook zonder reservering is er dus een redelijke kans dat je wel binnen komt.
Maar zorg dan wel dat je ruim op tijd bent.

wuust robuust

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 25-07-2004 18:46 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Laat dan maar zitten.

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 25-07-2004 18:48]

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-07-2004 19:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 18:46 schreef BARABAS het volgende:
Laat dan maar zitten.
Hey you bastard, je kunt wel met mij mee. Heb 4 kaarten gereserveerd en ik heb nog maar 1 gevonden die meewil!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 25-07-2004 19:16 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 19:13 schreef NecRobert het volgende:
Hey you bastard, je kunt wel met mij mee. Heb 4 kaarten gereserveerd en ik heb nog maar 1 gevonden die meewil!

Oke dan! wat kost het eigenlijk?

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 25-07-2004 19:22 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Kost 20 euro, en ik heb gelukkig bijtijds gereserveerd.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-07-2004 19:22 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 19:16 schreef BARABAS het volgende:
Oke dan! wat kost het eigenlijk?
20 euri volgens mij.

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 25-07-2004 19:34 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 19:22 schreef NecRobert het volgende:
20 euri volgens mij.

Godverdomme Ik moet ook nog een Dubbelbasspedaal kopen en een telefoon, maar ik denk dat het wel kan...Kan ik je er morgenavond over bellen?

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-07-2004 19:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 19:34 schreef BARABAS het volgende:
Godverdomme Ik moet ook nog een Dubbelbasspedaal kopen en een telefoon, maar ik denk dat het wel kan...Kan ik je er morgenavond over bellen?
Sure. We gaan zaterdag met de 11 uur bus richting Heerenveen. Weet je het effe.

Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com