|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Gave line-up, toch maar eens kijken of ik hier bij kan zijn! Doe mij maar MF! |
|
Daysleeper en ik gaan ook |
|
Van mij mag er een willekeurige band uitvallen, dan komt Judgement Day als invaller. Hehehe. Oud Vuil. |
|
ik zal zeker proberen erbij te zijn respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Als mijn budget het toelaat, wil ik hier zeker bij zijn!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ben er sowieso bij (DUH!!!!). Heb net de playlist bekeken. Carnal Leftovers speelt van 18.00 tot 18.30 op het binnen podium! Tussen Agothadaimon en Holy Moses in! |
|
staat die playlist online? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Je kan het slechter treffen. EDIT: was @carnie [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 27-06-2004 20:54] |
|
quote: nope, kwam bij het contract. Wanneer de playlist online komt weet ik niet ... quote: Zeker weten! We spelen zelfs later dan DeadHead en Putrified! [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 27-06-2004 20:55] |
|
Zal der ook zekers weer zijn om m'n klamme kadaver vol te gieten en m'n nekwervels flink op den donder te geven. PUTREFIED!!!! spelfout weggehaald... |
|
hoelaat speelt deadhead? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Heb maar een vlugge kijk gekregen op de playlist, laat staan dat ik alle tijden onthouden heb! Zodra ik de kans krijg pleur ik hier wel even de setlist hierneer. Ratman heeft alle info, dus die moet me dat maar even geven! |
|
Ben daar zeker weten! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Zo hoort dat!!! |
|
nu maar hopen dat het publiek niet zo lame is als in Dedemsvaart laatst.. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Summerdance? Maar dat was ook een erg ander publiek! Meer trancelui dan metallui! (wie legt er 10 pleuri neer voor 3 of 4 metalbands?!?!?!) |
|
ehm, ik? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Meen je dat? Ahem ... tja: Stonehenge gaat interessanter worden! Ik was op Summerdance ook veel te zat om goed te kunnen spelen! En mijn gitaarkabel was kapot! [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 27-06-2004 21:27] |
|
ja, t geluid was niet echt super nee. ik was geloof ik diegene die nog een poging tot headbangen deed. was eigenlijk ook veel te zat respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Ach ... op stonehenge speel ik over mijn eigen backline: succes verzekerd. En ik ben ook niet zat ... voor zo'n optreden wil je de alcohol wel even laten staan! Zuipen komt na die tijd wel! DISMEMBER!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Ik zal ook eens proberen me in te houden op stonehenge.Maar meestal mislukt dat en kan ik me de terugreis meestal niet herinneren zoals 3 jaar terug toen we er met de trein waren.Van horen zeggen heb ik begrepen dat m'n hoofd in de wc lag,en de rest in het gangpad zodat iedereen over me heen moest strompelen.Er scheen ook een plas maaginhoud bij me te leggen.In ieder geval weet ik er weinig meer van spelfout weggehaald... |
|
quote: Zo, dan ga jij altijd wel heeeeeeeel erg ver wat drank betreft. |
|
quote: M.a.w.: Geslaagd festival |
|
quote: Hehe,dit was wel de keer dat het heeeeeel erg uit de klauw liep.Meestal valt het wel een klein beetje mee Maar deze keer ging het op alle fronten mis.Ik heb normaal geen kwaaie dronk,maar deze keer wel.Ik werd flink agressief wat normaal nooit gebeurt. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |