|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik was meer onder de indruk Faustje het is niet elke dag dat je zo'n ontmoet Geluid was bij alle bands niet best, veel te brommerig |
|
quote: Wat bedoel je met niet elke dag dat je zo'n ontmoet. Nou ik vond het wel leuk jou ontmoet te hebben Jan(Jenje) Je kwam spontaan over. Er zijn mensen die zeggen of dat ik net zo stom lul als schrijf. Ten eerste heb ik alleen een computer op mn werk want mn computer is stuk, ten tweede verleen ik service via mn werk(beveiligingswerk) dus mensen komen aan de balie terwijl ik aan het typen ben en dan weet ik soms niet meer waar ik mee bezig was. En ten derde ik heb een klein kind en die vergt veel werk(wel mooie en leuk werk) dus dan ben ik moe zodoende. |
|
Ik bedoelde "zo'n fan ontmoet" was het woordje fan vergeten |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 01-08-2004 17:42] |
|
quote: Haha,dat jij je nek niet hebt gebroken viel me heel erg mee.Tering,wat kwam jij lekker terecht. spelfout weggehaald... |
|
Varanus .. wat wa sjij kutje zat zeg! Heb me suf gelachen! |
|
Het was gezellig dus hoor ik? Zomerfestival in Rotjeknor was ook gaaf. En nu op naar Scheveningen.... Later! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Haha,ik zou het rustig aan doen........is helaas mislukt Was idd behoorlijk bezopen ja.En toch was ik vanochtend 7 uur alweer uit m'n nest. spelfout weggehaald... |
|
quote: erg vermakelijk ja |
|
Een beetje je eigen vrouwtje laten crowdsurfen |
|
quote: Hahaha,nou dat wou ze toch echt zelf spelfout weggehaald... |
|
quote: Hehe,ik heb altijd gedacht dat jij een kerel was......dus niet.. spelfout weggehaald... |
|
quote: Niet bepaald nee haha.. |
|
quote: Nope,daar had ik me best in vergist spelfout weggehaald... |
|
quote: Nou zo lekker was dat volgens mij niet, ik heb er nog last van verdomme Ik trouwens ook een bult maffe foto's waarvan ik niet weet dat ze waren gemaakt.. |
|
quote: Ik ben lekker gebakken in een lekkere hoop vette gore stront Stonehenge rules vorig jaar keer ik er terug. Maar de voorbereiding vor Wacken als dat kaartje nog komt |
|
quote: Stonehenge rules zekersss Het was voormij de eerste keer maar ik heb het prima naar mijn zin gehad |
|
|
|
quote: Helaemaal top, die foto's |
|
D(r)ank! |
|
En alle mietjes deden niet mee met de pit bij Dismember! [edit]En Nocta zoooog zoals alleen een Friese band zuigen kan.[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 02-08-2004 1:10] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Moshen mag. Je moet alleen niet gaan piepen als je wat breekt ofzo. Dan ben je sneu! Daarom mosh ik nooit mee. |
|
quote: WOW! Klasse fotoos! Hoe heb je deze van mij eigenlijk gemaakt? Lijkt bijna van achter te komen! |
|
quote: nu ging het al over kijken en slikken, en dan dit nog.... [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 02-08-2004 0:06] |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |