|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:psst die komen dus NIET |
|
Ok dusch geen stonehenge voor mij Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Zal er zijn.. Voor de verre reizigers, geloof dat er wel campings in de buurt zijn waar je kunt komen met een taxi eventueel |
|
Ik kijk wel gewoon of ik ergens kan slapen. Het lijkt me wel erg leuk om zo op mijn verjaardag een concertje te doen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ik bepaal zelf wel of ik kom en wat ik leuk vind, sneue kankerkneus! En sorry ik heb een eigen mening. En wat is dat voor een domme conclusie dat als ik Impaled niet waardeer de rest dan ook niet waardeer. Ik snap die connectie niet helemaal eigenlijk. [Dit bericht is gewijzigd door broeinest op 04-04-2004 2:42] |
|
Dismember Pungent Stench Holy Moses Dead Head Cardinal Lex Talionis Agathodaimon Putrefied Officium Triste Spawn of Possession In geen enkele volgorde, volgens hun site. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Naar verluid gaat gitarist van cardinal in een roze t shirt optreden (inside info ) |
|
quote: Het is wel vaker zo dat Faust niet te begrijpen is en hij heeft derhalve ook vrij weinig verstand van zaken, in het bijzonder, deathmetal "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ja hahahaha zo'n vermoeden had ik al. |
|
Heen, als het aan mij ligt |
|
NewsNewsNewsNewsNewsNewsNewsNews Het pleziert mij enorm u mee te kunnen delen dat Carnal Leftovers ook een plaatsje heeft veroverd op de playlist van Stonehenge! Wederom zal dit een donders heerschende gig worden!!! |
|
quote:DISMEMBER!!! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: WOOWOO! Ratman heeft het nieuws hier mogen vernemen! Heb m net de deur uitgekicked! Maar ik ga godverdomme heerschen op Stonehenge!!! Zal mn bovenbuur (drummer van Deadhead) ook wel leuk vinden! |
|
quote: Wie? |
|
quote: Carnal Leftovers ... ultieme heersch death metal uut Zwolle Die dus ..... |
|
quote: Alleen jij? Je legt de lat wel hoog voor jezelf Desalniettemin gefeliciteerd aan alle CL leden The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Yeahhh!! Kan ik NOG meer foto's maken |
|
Carnal Leftovers? Dan zal dan wel ook wel een lekkere bak old school zweedse shit zijn...Ben benieuwd Dismember!!!!! |
|
quote: Lol! Carnal Leftovers is niets Zweeds aan, don't let the name fool ya! Maar het beukt wel |
|
net als de heathcliff's, die zal schudden op zijn grondvesten! |
|
quote: 22 mei zeker! |
|
quote: Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
*schop!* |
|
@ Helmet: niet te lomp maar te lui.. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |