IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Stonehenge 2004! Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2004 14:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh ik dacht dat ze allemaal net zo uberknap als mij wilde zijn ... maar ach, dat kan ook ..

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 03-08-2004 15:58 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

http://www.vpro.nl/programma/geluk/afleveringen/16306357/

Nog een docu over Staphorst, waaruit wel blijkt dat het nog erger is dan jullie nu vermoeden.

Waarom zijn mijn ouders toch ooit op het idee gekomen om er te gaan wonen Ik ben echt blij dat ik intussen op kamers zit

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-08-2004 16:58 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe,wij kregen ook bijbeltjes en banaantjes van die vriendelijke gristenen.Zijn allemaal in de sloot beland

spelfout weggehaald...

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-08-2004 17:02 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 16:58 schreef varanus het volgende:
Hehe,wij kregen ook bijbeltjes en banaantjes van die vriendelijke gristenen.Zijn allemaal in de sloot beland
Wie? Die gristenen???

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2004 17:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tamelijk sneu die mensen

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-08-2004 17:23 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 17:02 schreef NecRobert het volgende:
Wie? Die gristenen???

Hehe,was bij nader inzien best een stunt geweest

spelfout weggehaald...

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 03-08-2004 18:18 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Ik kwam op een gegeven moment langs het hoofdkwartier van die actieve gristenen toen we onderweg waren naar een pinapparaat. Toch maar even zoveel mogelijk aan de andere kant van de weg gaan lopen.

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 03-08-2004 18:40 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Ik zag jouw lopwen
Gij was zeker bang voor het kruus

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-08-2004 18:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:

sjezus, die lui sporen echt niet he

thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 03-08-2004 19:04 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:

hahah ja die banaan ik heb ik kapaot geknepen en en die bijbel zou ik ik de fik steken maar dat vond 1 van die gristenen niet een goed idee

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-08-2004 19:06 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 19:04 schreef thrash het volgende:
hahah ja die banaan ik heb ik kapaot geknepen en en die bijbel zou ik ik de fik steken maar dat vond 1 van die gristenen niet een goed idee

Hahaha,volgens mij kon je gewoon je aansteker niet vinden

spelfout weggehaald...

thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 03-08-2004 19:12 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 19:06 schreef varanus het volgende:
Hahaha,volgens mij kon je gewoon je aansteker niet vinden

Ik had de aansteker van Diana gevraagd maar toen kwan die gristeen er al aan en toen was ik telaat grrrrrrrrrrrrrr

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-08-2004 19:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 18:42 schreef ghoulliette het volgende:
sjezus, die lui sporen echt niet he

Ach,het zorgde wel weer voor een "nooit te vergeten moment na een geslaagde dag"

spelfout weggehaald...

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 03-08-2004 19:22 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

He varanus stonehenge was top he
En dan morgen 492 kilometer rijden naar de stompzinnigste line up van wacken
Maar om mee te maken

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-08-2004 20:21 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 19:22 schreef Faust het volgende:
He varanus stonehenge was top he
En dan morgen 492 kilometer rijden naar de stompzinnigste line up van wacken
Maar om mee te maken

Hehe,sla wacken over (voor de zoveelste keer )
Heb ik jou nog gezien overigens??Post es een foto van jezelf,volgens mij zijn er erg veel mensen benieuwd naar je verschijning

spelfout weggehaald...

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 03-08-2004 20:23 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

He neetoch

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2004 20:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Klein roodharig ...
Praat net zoals ie hier typt

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 03-08-2004 20:24 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 20:23 schreef Jenje het volgende:
Klein roodharig ...
Praat net zoals ie hier typt

Hoe/zo ik ben groter dan jij
Ik ik sprak de oren van je kop af je zei niks meer

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2004 20:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kwam er ook niet echt tussen ...

En ik was zwaar geschokt dat je er zowaar echt was ...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-08-2004 20:25 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 20:24 schreef Faust het volgende:
Hoe/zo ik ben groter dan jij
Ik ik sprak de oren van je kop af je zei niks meer

Groter dan Jenje?? Man,ik heb nog een stijve nek van m'n gesprek met Jenje......alhoewel,dat zou ook best eens van het bangen kunnen komen

spelfout weggehaald...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2004 20:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm ... Faustje was echt niet groter als mij ... bijna kop kleiner zelfs ..

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 03-08-2004 20:31 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 20:26 schreef Jenje het volgende:
Hmm ... Faustje was echt niet groter als mij ... bijna kop kleiner zelfs ..

He ontdeugend biggetje ik moest in je jouw oren lullen naar beneden kieken en je haren opzij wuufen even groot misschien zeker kleiner

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2004 20:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 20:31 schreef Faust het volgende:
He ontdeugend biggetje ik moest in je jouw oren lullen naar beneden kieken en je haren opzij wuufen even groot misschien zeker kleiner
Ja maar jij had klosjes onder je klompen!

Nix
Usericon van Nix
Posted 07-08-2004 16:43 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 15:58 schreef Hades het volgende:
http://www.vpro.nl/programma/geluk/afleveringen/16306357/

Nog een docu over Staphorst, waaruit wel blijkt dat het nog erger is dan jullie nu vermoeden.

Waarom zijn mijn ouders toch ooit op het idee gekomen om er te gaan wonen Ik ben echt blij dat ik intussen op kamers zit

Zeur.

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 13-08-2004 22:20 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 2 augustus 2004 14:10 schreef Hoolie99 het volgende:
Voor iedereen die het geweldige DISMEMBER-optreden op Stonehenge gemist heeft en/of de band nog een keer live wil zien volgt een herkansing in september.

DISMEMBER
CALLENISH CIRCLE
OCCULT
HEARSE
JUDGEMENT DAY

* donderdag 16.09 : P60 in Amstelveen
* vrijdag 17.09 : Vera in Groningen
* zaterdag 18.09 : Biebob in Vosselaar
* zondag 19.09 : 013 in Tilburg

Misschien dat ik naar Tilburg ga. De site van 013 doet het bij mij niet. Hoeveel kost het en wat is de verdere info (aanvang etc ... ?)

Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com