|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh ik dacht dat ze allemaal net zo uberknap als mij wilde zijn ... maar ach, dat kan ook .. |
|
http://www.vpro.nl/programma/geluk/afleveringen/16306357/ Nog een docu over Staphorst, waaruit wel blijkt dat het nog erger is dan jullie nu vermoeden. Waarom zijn mijn ouders toch ooit op het idee gekomen om er te gaan wonen Ik ben echt blij dat ik intussen op kamers zit |
|
quote:Wie? Die gristenen??? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Tamelijk sneu die mensen |
|
quote: Hehe,was bij nader inzien best een stunt geweest spelfout weggehaald... |
|
Ik kwam op een gegeven moment langs het hoofdkwartier van die actieve gristenen toen we onderweg waren naar een pinapparaat. Toch maar even zoveel mogelijk aan de andere kant van de weg gaan lopen. |
|
Ik zag jouw lopwen Gij was zeker bang voor het kruus |
|
quote: sjezus, die lui sporen echt niet he |
|
quote: hahah ja die banaan ik heb ik kapaot geknepen en en die bijbel zou ik ik de fik steken maar dat vond 1 van die gristenen niet een goed idee |
|
quote: Hahaha,volgens mij kon je gewoon je aansteker niet vinden spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik had de aansteker van Diana gevraagd maar toen kwan die gristeen er al aan en toen was ik telaat grrrrrrrrrrrrrr |
|
quote: Ach,het zorgde wel weer voor een "nooit te vergeten moment na een geslaagde dag" spelfout weggehaald... |
|
He varanus stonehenge was top he En dan morgen 492 kilometer rijden naar de stompzinnigste line up van wacken Maar om mee te maken |
|
quote: Hehe,sla wacken over (voor de zoveelste keer ) Heb ik jou nog gezien overigens??Post es een foto van jezelf,volgens mij zijn er erg veel mensen benieuwd naar je verschijning spelfout weggehaald... |
|
He neetoch |
|
Klein roodharig ... Praat net zoals ie hier typt |
|
quote: Hoe/zo ik ben groter dan jij Ik ik sprak de oren van je kop af je zei niks meer |
|
Kwam er ook niet echt tussen ... En ik was zwaar geschokt dat je er zowaar echt was ... |
|
quote: Groter dan Jenje?? Man,ik heb nog een stijve nek van m'n gesprek met Jenje......alhoewel,dat zou ook best eens van het bangen kunnen komen spelfout weggehaald... |
|
Hmm ... Faustje was echt niet groter als mij ... bijna kop kleiner zelfs .. |
|
quote: He ontdeugend biggetje ik moest in je jouw oren lullen naar beneden kieken en je haren opzij wuufen even groot misschien zeker kleiner |
|
quote:Ja maar jij had klosjes onder je klompen! |
|
quote: Zeur. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Misschien dat ik naar Tilburg ga. De site van 013 doet het bij mij niet. Hoeveel kost het en wat is de verdere info (aanvang etc ... ?) |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |