IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Stonehenge 2004! Vorige pagina | Volgende pagina
BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 15-02-2004 22:02 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2004 22:00 schreef Voice Of Doom het volgende:
Hendrik Jan?
Inderdaad, proost!

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Orion
Usericon van Orion
Posted 15-02-2004 22:03 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2004 22:00 schreef Voice Of Doom het volgende:
Hendrik Jan?

[offtopic]kist dat skorum oek al?

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 15-02-2004 23:35 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

AAAAAAHHHH, lees ik net dat Agathocles in '98 op 't festival speelde Waarom was ik daar toen niet In tijden niet zo gebaalt

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 16-02-2004 22:49 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

Spawn of possession komt!
HEERSCH!!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-02-2004 22:55 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Klinkt goed, die line-up! Ik ben er vast wel Mooi nog ff meepikken, vóór Wacken

..."Hate can only create more hate"...

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-02-2004 1:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2004 22:49 schreef Stennis!! het volgende:
Spawn of possession komt!
HEERSCH!!

Ik ben d'r sowieso!!!!!!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 17-02-2004 9:15 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Het is op mijn verjaardag, dus dat is altijd leuk.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-03-2004 22:03 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik heb wel zin om erheen te gaan

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 16-03-2004 22:09 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 15 februari 2004 23:35 schreef BARABAS het volgende:
AAAAAAHHHH, lees ik net dat Agathocles in '98 op 't festival speelde Waarom was ik daar toen niet In tijden niet zo gebaalt

Ik was er wel! En het optreden duurde maar liefst 20 hele minuten ondanks dat ze 45 hadden. Maar toch een t-shirt gekocht destijds

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 16-03-2004 22:10 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Denk dat ik hier ook maar eens aanwezig ben voor Impaled Nazarene en Spawn Of Possesion!!

Darryl-H
Usericon van Darryl-H
Posted 20-03-2004 20:21 by Darryl-H Wijzig reactieProfiel van Darryl-HQuote dit berichthttp://www.altar.nl

Maar Impaled Nazerene komt dus niet...
Dismember daar in tegen wel........

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2004 20:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dismember en Pungent Stench komen! woohoo!

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 20-03-2004 20:25 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Dead Head

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-03-2004 20:25 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Dit mag ik niet missen

Orion
Usericon van Orion
Posted 20-03-2004 20:37 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hmm Dismember maar weer eens zien

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-03-2004 22:52 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Impaled Nazarene niet?

Maar Dismember en Pungent Stench maken een hele hoop goed! Dit begint een van de meest interessante festivals in Nederland te worden!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-03-2004 22:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

ff voor de webmaster; Pugent Stench ff aanpassen

t was vorig jaar prima bevallen; heb er weer zin in!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 01-04-2004 21:42 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

We didn't cancel the Stonehenge Festival, there never was any contracts made. The promoter turned down our offer, which is rather damn small compared to other metal bands in the markets these days. Therefore it wasn't happening for us as they refused to pay what we ask, and it's a standard fee for all gigs around the world. Half smaller than what we get here in Finland. I'm sick and tired of hearing how we cancelled or betrayed the Dutch; it was not in our hands, for fucks sake! If U don't get paid from the work U do, would You work??? It's not that easy to put 6 guys on the road, because many of us have normal day jobs and all other things which need organizing before we can go. We can't afford to lose money by travelling on our own expence to Holland, or does it sound reasonable to You?? We would like to play in Netherlands, ofcourse, but the promoter must be competent to afford our payments and so on. I hope someday it will happen, sooner or later. I'm really sick of this one Dutch guy at our guestbook giving only shit for us without knowing any better. I hope it's not You, as You seem to be reasonable bloke. I'm happy to hear U like the new album, too bad we couldn't come this time over. We'll come back to Holland \,,/

Arcv666/ Impaled Nazarene

broeinest
Eerste klas bitch!
Usericon van broeinest
Posted 02-04-2004 9:15 by broeinest Wijzig reactieProfiel van broeinestQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Dismember, vet!!! En Impaled Nazarene is toch een arrogante, overgewaardeerde kutband, mooi dat ze niet komen!

[Dit bericht is gewijzigd door broeinest op 02-04-2004 9:16]

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 02-04-2004 11:40 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Dismember en Pungent Stench....kan nu al niet meer slapen

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 02-04-2004 11:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Geowon lekker feessie vieren, ga denk ik mooi met de trein, geen zin in hele dag colaatjes

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 02-04-2004 11:57 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 2 april 2004 11:54 schreef Jenje het volgende:
Geowon lekker feessie vieren, ga denk ik mooi met de trein, geen zin in hele dag colaatjes

mmmm ja daar zat ik ook al aan te denken, maar missen we dan niet Dismember? Wanneer de laatste trein naar Grunn vertrekt weet ik zo niet namelijk...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 02-04-2004 11:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm ... dat is dan wel vaak zo ...

Moet nog door naar Delfzijl
Hmmm kut ... moet hond nog wegbrengen...
Shit word waarschijnlijk wel auto

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 02-04-2004 12:16 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 2 april 2004 11:58 schreef Jenje het volgende:
Hmm ... dat is dan wel vaak zo ...

Moet nog door naar Delfzijl
Hmmm kut ... moet hond nog wegbrengen...
Shit word waarschijnlijk wel auto

ach, plannen is toh al niet mijn beste kant, dus laat ik ook niet proberen daar al nu mee bezig te zijn

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 02-04-2004 19:58 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 9:15 schreef broeinest het volgende:
Dismember, vet!!! En Impaled Nazarene is toch een arrogante , overgewaardeerde kutband , mooi dat ze niet komen!

AUB blijf weg.
Als jij Impaled niet waardeerd, waardeer jij de rest ook niet.

I M P A L E D
N A Z A R E N E

Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com