|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: maar ze willen ons ook niet bekeren. ze willen ons dood hebben (of als lijfeigene of zoiets). en ik denk ook niet dat het juistis om al-queda als representatief voor islamietjes te beschouwen. |
|
quote: Enne, buiten de ETA kan niemand die explosieven van Spaanse makelijk kopen? Dat vind ik niet echt een doorslaggevend argument, integendeel. |
|
HET WORDT TIJD VOOR........ ........ ........ ........ ........ ........ ........ ........Peter R. de Vries |
|
quote: net zo constructief als de kruistochten of de inquisitie. niet dus (op termijn). |
|
quote:Oh klopt, als je een echte imam, eentje die zich verdiept heeft in de lokale Heilige Schrift, zou vragen waar staat dat je anders-gelovenden mag doden, en waar staat dat je bij zelf-opoffering naar het paradijs gaat met *getal* maagden (Tsjies, meiden die van toeten noch blazen weten, maar ok) dan blijft ie het antwoord schuldig omdat het er gewoon niet in staat. Ze zijn verkeerd bezig en zondigen tegen hun eigen geloof. Te bizar voor woorden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: die moet dat wel zeggen want het is voor de regering vrij simpel: Al-queda: slechte resultaten bij de verkiezingen. E.T.A: goede resultaten bij de verkiezingen dus tot na de verkiezinegn blijven volhouden dat het de ETA was (en mogelijk is het ook echt zo, of een samenwerking; ik weet het ook niet meer) |
|
Ooit gaan die mattenkloppers (als ze het al gedaan hebben) het zich beklagen dat ze dei aanslagen pleegden, ......in Mekka lopen er ieder jaar genoeg om op te blazen. Dit "feestje" blijft niet doorgaan. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Oe, smart bomb op die steen mikken zodra ze er weer omheen lopen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dit is toch te zot voor woorden als je bedenkt dat de tegenstanders er precies zo over denken. Natuurlijk is dat allang bekend, maar om het zo terug te lezen, mijn hemel.. quote: Jezus, is hier al meer over bekend? [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 12-03-2004 20:31] |
|
quote: En serieus: Inderdaad, opblazen die handel! |
|
quote: Eh, ja zou wat zijn, maar mijn post was niet als grap bedoeld...op een dag gaan westerlingen wat terug doen. Maar goed , daar gaat het hier niet om, want het is nog steeds niet 100% duidelijk wie het heeft gedaan. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Mijne was wel als grap bedoeld, maar goed, nu krijg je automatisch steeds meer mensen die Marokkanen en Turken etc met de nek aankijken om wat die kut-extremisten allemaal uitspoken. Erg tof, maar dan anders. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
wind des doods in VS?? nou, k hoop niet dat ze een blikje met bacterien open gaan trekken wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Dat gaat wel loslopen. Het is extreem moeilijk bacteriën en dergelijke, of chemische wapens effectief in te zetten, geloof me. Het is makkelijker een koffer-nuke het land in te smokkelen en die op een leuke drukke plek open te doen. Is ook makkelijker aan te komen en binnen te smokkelen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hoor net een bericht dat de ETA officieel enige betrokkenheid ontkent.... edit: Officieel. [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 12-03-2004 20:38] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote:zou ik ook doen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Hmm, ik denk niet dat dit klopt... De Jihad die elke moslim zogezegd z'n hele leven moet voeren draait ergens anders om. Je hebt de grote Jihad, en dat is de persoonlijk strijd tegen het kwaad die ze hun hele leven lang moeten volhouden, dus leven volgens de regels van de Koran, die tevens hun wetboek is. En dan heb je dus de kleine Jihad, (hoe contradictorisch het ook klinkt) en daarin verenigen verschillende Moslims zich in een strijd tegen de ongelovigen. Dus bijvoorbeeld een niet-moslim buurland, ze moeten aan dat buurland vragen om zich vrijwillig over te geven en zich te onderwerpen, wat betekent dat die mensen ook moeten gaan leven volgens de regels van de Koran, en daarnaast ook belastingen moeten betalen. Hier gaat het dus wel degelijk om bekeren. Weigert het lans in kwestie dat, zijn de moslims volgens henzelf in hun recht om een oorlog te beginnen en dat land met geweld binnen te vallen. Het feit dat ze zo fanatiek zijn ligt erin dat ze denken dat zij door god uitverkoren zijn, en dat god aan hun zijde strijdt, dus ze denken dat ze niet kunnen verliezen. Etcetera. Vandaar die zelfmoordaanslagen ook, als ze toch mochten sterven, denken ze dat ze recht het paradijs zullen binnewandelen. quote: Waar, feit is dat de meeste moslims zelf vol afkeer staan tegen de terreurdaden van de al-Qaeda, en deze 'Heilige Oorlog' die tegen het westerse kapitalisme is, en in Bush de reincarnantie van Satan ziet, draagt zeker niet hun goedkeuren weg. 11 september is een aanslag die door een select groepje moslimfundamentalisten is gepleegd, en niet door 'de moslims'. Daarnaast wilde ik nog zeggen dat moslimfundamentalisten zich eerst en vooral keren tegen mensen die zij als verraders en overlopers beschouwen. Met andere woorden, moslims dus, die er in hun ogen een te moderne levensstijl op nahouden. Zeggen van 'ja, dat gebouw ginder zullen ze wel nooit aanvallen, want er werken zelf moslims' slaat dus echt helemaal nergens op. De grondslag van het moslimfundamentalisme berust er namelijk op dat zij zich bedreigd voelen door onze moderne maatschappij, en daarom willen ze met geweld de 'orde' terug herstellen, zij willen dat iedereen terugkeert naar de oer-Islam. Iets dat natuurlijk volstrekt onmogelijk is. Ik haal maar aan als voorbeeld, die email die bij die Londense krant toekwam, ook al was ie nu wel of niet van de al-Qeada, elke moslimfundamentalist die zijn mening verkondigt via het internet verraadt zijn eigen ideologie, daar technologische nieuwigheden als het internet en dergelijke, net strikt verboden zijn in hun geloof. Ik denk dat het gewoon de bedoeling van de al-Qaeda is om chaos en vernieling te zaaien, en om dus zodoende de maatschappij te dwingen een paar serieuze stappen terug te zetten. terug naar het primitieve zogezegd, zie maar al hoe Bush reageerde "Oog om oog, tand om tand." Dat is net de bedoeling denk ik, in een toestand van totale chaos en oorlog valt er niet meer uit te maken of je nu van een 'hoogstaande', westerse en ontwikkelde beschaving komt of een oerconservatieve moslim bent, uiteindelijk staan ze als gelijk tegen elkaar. Net zoals in de oertijd regelmatig hele volksstammen met elkaar in de clinch gingen, en de winnaar werd dan big bos. Volgens mij gaat het er hun gewoon om aan te sturen op een chaos, en zodoende de maatschappij, die in hun ogen veel te westers -dus de modernisering, het kapitalisme etc- is, te dwingen terug te keren naar veel fundamentelere waarden en begrippen. |
|
A L Q A E D A DAT MOET U VAN ME AANNEMEN. De Eta maakt niet van die bommen met zo'n omvang. Bin laden zit hier achter en niemand anders. [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 12-03-2004 20:52] |
|
quote:Etna heeft iets met vulkanen te maken gok ik...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Daarvan krijg ik het ook altijd op mijn zenuwen. De feiten zijn al erg genoeg, zonder daar wat extra drama rond te gaan verkopen. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Dat is nou 'n kat op spek binden. |
|
Tjah, dat is de media van tegenwoordig. F*ck hippies |
|
8 miljoen Spanjaarden protesteren |
|
quote: Nou, daar zal die terroristenbeweging die dit gebeuren op zijn geweten heeft wel mee in zijn nopjes zijn. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |