IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Zware bomexplosie Madrid Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-03-2004 20:14 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*burp*

Ik word zo moe van de verslaggeving omtrent dit drama.. Fijn dat ze iemand van een dak van een perron af hebben moeten halen, maakt dat het erger ofzo?

Bah bah bah

Mensen in Nederland op stations interviewen of ze bang zijn dat hier ook bomaanslagen gepleegd gaan worden in treinen.. Zucht..

De sensatiezucht druipt ervan af

De kranten deden vandaag een wedstrijdje wie de bloederigste foto op de voorpagina kon plaatsen.

[meer gekanker op de journalistiek]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-03-2004 20:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 20:09 schreef Greycloak het volgende:
Maar op deze manier krijg ik wel meer begrip voor de zaak van de moslims, en snap ik steeds minder van de Westerse weerzin, haast walging, jegens de Islamietjes.




maar ze willen ons ook niet bekeren. ze willen ons dood hebben (of als lijfeigene of zoiets). en ik denk ook niet dat het juistis om al-queda als representatief voor islamietjes te beschouwen.


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 12-03-2004 20:15 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 12 maart 2004 20:04 schreef attila_de_hun het volgende:
De Spaanse minister van Binnenlandse Zaken Angel Acebes gaat er wel vanuit dat de ETA achter de aanslagen zit. Hij wees er vanavond op dat de explosieven die gebruikt werden bij de aanslagen van Spaanse makelij waren.


Enne, buiten de ETA kan niemand die explosieven van Spaanse makelijk kopen? Dat vind ik niet echt een doorslaggevend argument, integendeel.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 12-03-2004 20:15 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

HET WORDT TIJD VOOR........
........
........
........
........
........
........
........Peter R. de Vries


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-03-2004 20:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 20:13 schreef ~Narsil het volgende:
Wat zij doen is in hun ogen ten zeerste 'constructief' denk ik...


net zo constructief als de kruistochten of de inquisitie. niet dus (op termijn).


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-03-2004 20:20 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 20:14 schreef attila_de_hun het volgende:
maar ze willen ons ook niet bekeren. ze willen ons dood hebben (of als lijfeigene of zoiets). en ik denk ook niet dat het juistis om al-queda als representatief voor islamietjes te beschouwen.
Oh klopt, als je een echte imam, eentje die zich verdiept heeft in de lokale Heilige Schrift, zou vragen waar staat dat je anders-gelovenden mag doden, en waar staat dat je bij zelf-opoffering naar het paradijs gaat met *getal* maagden (Tsjies, meiden die van toeten noch blazen weten, maar ok) dan blijft ie het antwoord schuldig omdat het er gewoon niet in staat.

Ze zijn verkeerd bezig en zondigen tegen hun eigen geloof. Te bizar voor woorden.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-03-2004 20:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 20:15 schreef ~Narsil het volgende:
Enne, buiten de ETA kan niemand die explosieven van Spaanse makelijk kopen? Dat vind ik niet echt een doorslaggevend argument, integendeel.


die moet dat wel zeggen want het is voor de regering vrij simpel:

Al-queda: slechte resultaten bij de verkiezingen.

E.T.A: goede resultaten bij de verkiezingen

dus tot na de verkiezinegn blijven volhouden dat het de ETA was (en mogelijk is het ook echt zo, of een samenwerking; ik weet het ook niet meer)



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 12-03-2004 20:24 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ooit gaan die mattenkloppers (als ze het al gedaan hebben) het zich beklagen dat ze dei aanslagen pleegden, ......in Mekka lopen er ieder jaar genoeg om op te blazen. Dit "feestje" blijft niet doorgaan.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-03-2004 20:29 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 20:24 schreef Gunman het volgende:
Ooit gaan die mattenkloppers (als ze het al gedaan hebben) het zich beklagen dat ze dei aanslagen pleegden, ......in Mekka lopen er ieder jaar genoeg om op te blazen. Dit "feestje" blijft niet doorgaan.
Oe, smart bomb op die steen mikken zodra ze er weer omheen lopen!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


SQT
Usericon van SQT
Posted 12-03-2004 20:31 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 12 maart 2004 16:37 schreef Valorian het volgende:

..

Dit netwerk van terroristen staat onder directe aanvoering van satan, Gods tegenstander, die er op uit is om alles te vernietigen wat door God goed is gemaakt, om mensen tegen God in opstand te brengen en om de mensen die wel bij God willen horen te verlammen.

..



Dit is toch te zot voor woorden als je bedenkt dat de tegenstanders er precies zo over denken. Natuurlijk is dat allang bekend, maar om het zo terug te lezen, mijn hemel..

quote:
Op 12 maart 2004 20:04 schreef attila_de_hun het volgende:
..
Al-Qaeda claimt aanslagen; ETA ontkent

..

Bakri zei dat Italië het volgende doelwit zou kunnen zijn van groepen die de zaak van al-Qaeda in Europa steunen. Hij citeerde een bericht in de Arabische krant Al-Qods al-Arabi, dat aan al-Qaeda wordt toegeschreven. In dat bericht worden drie operaties aangekondigd: ,,de trein des doods'' in Spanje, ,,de zwarte rook van de dood'' in Italië en ,,de wind des doods'' in de VS.

..



Jezus, is hier al meer over bekend?

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 12-03-2004 20:31]


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-03-2004 20:31 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 20:29 schreef Greycloak het volgende:
Oe, smart bomb op die steen mikken zodra ze er weer omheen lopen!


En serieus: Inderdaad, opblazen die handel!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 12-03-2004 20:32 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 20:29 schreef Greycloak het volgende:
Oe, smart bomb op die steen mikken zodra ze er weer omheen lopen!

Eh, ja zou wat zijn, maar mijn post was niet als grap bedoeld...op een dag gaan westerlingen wat terug doen. Maar goed , daar gaat het hier niet om, want het is nog steeds niet 100% duidelijk wie het heeft gedaan.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-03-2004 20:33 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 20:32 schreef Gunman het volgende:
Eh, ja zou wat zijn, maar mijn post was niet als grap bedoeld...op een dag gaan westerlingen wat terug doen. Maar goed , daar gaat het hier niet om, want het is nog steeds niet 100% duidelijk wie het heeft gedaan.
Mijne was wel als grap bedoeld, maar goed, nu krijg je automatisch steeds meer mensen die Marokkanen en Turken etc met de nek aankijken om wat die kut-extremisten allemaal uitspoken. Erg tof, maar dan anders.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 12-03-2004 20:34 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

wind des doods in VS?? nou, k hoop niet dat ze een blikje met bacterien open gaan trekken


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-03-2004 20:36 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 20:34 schreef she_devil het volgende:
wind des doods in VS?? nou, k hoop niet dat ze een blikje met bacterien open gaan trekken

Dat gaat wel loslopen. Het is extreem moeilijk bacteriën en dergelijke, of chemische wapens effectief in te zetten, geloof me. Het is makkelijker een koffer-nuke het land in te smokkelen en die op een leuke drukke plek open te doen.

Is ook makkelijker aan te komen en binnen te smokkelen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 12-03-2004 20:38 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

Hoor net een bericht dat de ETA officieel enige betrokkenheid ontkent....

edit: Officieel.

[Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 12-03-2004 20:38]


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 12-03-2004 20:38 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 12 maart 2004 20:38 schreef Brujeria het volgende:
Hoor net een bericht dat de ETA officieel enige betrokkenheid ontkent....

edit: Officieel.
zou ik ook doen


wait for me dragon, we'll meet in the sky


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 12-03-2004 20:39 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 12 maart 2004 20:14 schreef attila_de_hun het volgende:
maar ze willen ons ook niet bekeren. ze willen ons dood hebben (of als lijfeigene of zoiets).


Hmm, ik denk niet dat dit klopt... De Jihad die elke moslim zogezegd z'n hele leven moet voeren draait ergens anders om. Je hebt de grote Jihad, en dat is de persoonlijk strijd tegen het kwaad die ze hun hele leven lang moeten volhouden, dus leven volgens de regels van de Koran, die tevens hun wetboek is. En dan heb je dus de kleine Jihad, (hoe contradictorisch het ook klinkt) en daarin verenigen verschillende Moslims zich in een strijd tegen de ongelovigen. Dus bijvoorbeeld een niet-moslim buurland, ze moeten aan dat buurland vragen om zich vrijwillig over te geven en zich te onderwerpen, wat betekent dat die mensen ook moeten gaan leven volgens de regels van de Koran, en daarnaast ook belastingen moeten betalen. Hier gaat het dus wel degelijk om bekeren. Weigert het lans in kwestie dat, zijn de moslims volgens henzelf in hun recht om een oorlog te beginnen en dat land met geweld binnen te vallen. Het feit dat ze zo fanatiek zijn ligt erin dat ze denken dat zij door god uitverkoren zijn, en dat god aan hun zijde strijdt, dus ze denken dat ze niet kunnen verliezen. Etcetera. Vandaar die zelfmoordaanslagen ook, als ze toch mochten sterven, denken ze dat ze recht het paradijs zullen binnewandelen.

quote:
Op 12 maart 2004 20:14 schreef attila_de_hun het volgende:
en ik denk ook niet dat het juistis om al-queda als representatief voor islamietjes te beschouwen.


Waar, feit is dat de meeste moslims zelf vol afkeer staan tegen de terreurdaden van de al-Qaeda, en deze 'Heilige Oorlog' die tegen het westerse kapitalisme is, en in Bush de reincarnantie van Satan ziet, draagt zeker niet hun goedkeuren weg. 11 september is een aanslag die door een select groepje moslimfundamentalisten is gepleegd, en niet door 'de moslims'.
Daarnaast wilde ik nog zeggen dat moslimfundamentalisten zich eerst en vooral keren tegen mensen die zij als verraders en overlopers beschouwen. Met andere woorden, moslims dus, die er in hun ogen een te moderne levensstijl op nahouden. Zeggen van 'ja, dat gebouw ginder zullen ze wel nooit aanvallen, want er werken zelf moslims' slaat dus echt helemaal nergens op. De grondslag van het moslimfundamentalisme berust er namelijk op dat zij zich bedreigd voelen door onze moderne maatschappij, en daarom willen ze met geweld de 'orde' terug herstellen, zij willen dat iedereen terugkeert naar de oer-Islam. Iets dat natuurlijk volstrekt onmogelijk is. Ik haal maar aan als voorbeeld, die email die bij die Londense krant toekwam, ook al was ie nu wel of niet van de al-Qeada, elke moslimfundamentalist die zijn mening verkondigt via het internet verraadt zijn eigen ideologie, daar technologische nieuwigheden als het internet en dergelijke, net strikt verboden zijn in hun geloof.

Ik denk dat het gewoon de bedoeling van de al-Qaeda is om chaos en vernieling te zaaien, en om dus zodoende de maatschappij te dwingen een paar serieuze stappen terug te zetten. terug naar het primitieve zogezegd, zie maar al hoe Bush reageerde "Oog om oog, tand om tand." Dat is net de bedoeling denk ik, in een toestand van totale chaos en oorlog valt er niet meer uit te maken of je nu van een 'hoogstaande', westerse en ontwikkelde beschaving komt of een oerconservatieve moslim bent, uiteindelijk staan ze als gelijk tegen elkaar. Net zoals in de oertijd regelmatig hele volksstammen met elkaar in de clinch gingen, en de winnaar werd dan big bos.
Volgens mij gaat het er hun gewoon om aan te sturen op een chaos, en zodoende de maatschappij, die in hun ogen veel te westers -dus de modernisering, het kapitalisme etc- is, te dwingen terug te keren naar veel fundamentelere waarden en begrippen.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 12-03-2004 20:45 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

A L Q A E D A

DAT MOET U VAN ME AANNEMEN.
De Eta maakt niet van die bommen met zo'n omvang.

Bin laden zit hier achter en niemand anders.

[Dit bericht is gewijzigd door Faust op 12-03-2004 20:52]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-03-2004 20:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 20:45 schreef Faust het volgende:
A L Q A E D A

DAT MOET U VAN ME AANNEMEN.
De Etna maakt niet van die bommen met zo'n omvang.

Bas bin laden zit hier achter en niemand anders.
Etna heeft iets met vulkanen te maken gok ik...?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 12-03-2004 20:55 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 20:14 schreef Snaack het volgende:
Mensen in Nederland op stations interviewen of ze bang zijn dat hier ook bomaanslagen gepleegd gaan worden in treinen.. Zucht..


Daarvan krijg ik het ook altijd op mijn zenuwen. De feiten zijn al erg genoeg, zonder daar wat extra drama rond te gaan verkopen.


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 12-03-2004 21:00 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Dat is nou 'n kat op spek binden.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 12-03-2004 21:44 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Tjah, dat is de media van tegenwoordig.


F*ck hippies


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 12-03-2004 21:52 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

8 miljoen Spanjaarden protesteren


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-03-2004 22:20 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 21:52 schreef Faust het volgende:
8 miljoen Spanjaarden protesteren


Nou, daar zal die terroristenbeweging die dit gebeuren op zijn geweten heeft wel mee in zijn nopjes zijn.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen