IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Zware bomexplosie Madrid Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-03-2004 16:24 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 16:20 schreef Faust het volgende:
Dit vindt ik te ver gezocht.
Al Qaeda is Al Qaeda, sommige zullen wel gek zijn om die naam op spel te zetten.
Voor Nederland hoeft men niet te vrezen.
Want Nederland is veel te klein voor zoiets als bomaanslagen. Vooral 'n vluchtroute zoeken lijkt me al 'n probleem met al die drukte van auto's en mensen in onze koude kikkerland. Dus iedereen is gewaarschuwd.
Ga niet met de trein, metro, vliegtuig, bus of tram. Kijk achter je wanneer iemand 'n koffer laat staan terwijl hij uitstapt.
Ga preventief te werk. Begin bij je zelf


Hilarisch! Nederland is ideaal voor bomaanslagen, hoe drukker hoe beter (qua terreurfactor) bovendien is Nederland relatief gezien nog vrij neutraal, waardoor de willekeurigheid van de slachtoffers nog sterker is en de angst nog groter wordt..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-03-2004 16:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wederom een bewijs dat religie = haat. Klaar. Afshaffen die onzin.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-03-2004 16:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 16:24 schreef Valorian het volgende:
Hilarisch! Nederland is ideaal voor bomaanslagen, hoe drukker hoe beter (qua terreurfactor) bovendien is Nederland relatief gezien nog vrij neutraal, waardoor de willekeurigheid van de slachtoffers nog sterker is en de angst nog groter wordt..
en wat dachten we van de botlek? flinke bom en een flink stuk nederland staat in de hens ...


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 12-03-2004 16:27 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 12 maart 2004 16:22 schreef Valorian het volgende:
Ze hebben in iedergeval nog altijd al-quaida achtige trainingskampen ,, kreeg net een brief in de bus gericht aan de vorige bewoner, welke nogal ver in de geloofsgemeenschappen genesteld zat. Heb hem opengemaakt en zal hem jullie niet onthouden:

Sergeant* U wordt verwacht aan te treden op

datum, plaats, etc

Deze oproep vindt plaats naar aanleiding van een trainingskamp voor jonge rekruten. Hierbij worden uw soldaten toegerust tot actieve deelname aan het heroveren van bezette gebieden* Zo vormen zich Gods keurtroepen, de Special Forces.

bla bla

bla bal

Hoogachtend,

comité National Baptism Youth Weekend 2004

*Bezette gebieden: Alles waar god niet de eer krijgt die hem toekomt
*Sergeant: jeugdleider

ja vast


yo yo wassup nigga bitches in da house


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-03-2004 16:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

als je ergens heel erg voor bent, en vind dat dat het allerbeste is, dan is het automatisch zo dat de rest niet zo goed is, iig slechter.
En hoe meer je ergens voor bent hoe meer je tegen iets anders bent.
En daarom stinkt religie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-03-2004 16:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 16:32 schreef ghoulliette het volgende:
als je ergens heel erg voor bent, en vind dat dat het allerbeste is, dan is het automatisch zo dat de rest niet zo goed is, iig slechter.
En hoe meer je ergens voor bent hoe meer je tegen iets anders bent.
En daarom stinkt religie.
prachtig op nivo geschreven


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 12-03-2004 16:33 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 12 maart 2004 16:32 schreef ghoulliette het volgende:
als je ergens heel erg voor bent, en vind dat dat het allerbeste is, dan is het automatisch zo dat de rest niet zo goed is, iig slechter.
En hoe meer je ergens voor bent hoe meer je tegen iets anders bent.
En daarom stinkt religie.
je bent niet VOOR of TEGEN religie... het is niet zo als je christen bent dat je dan moslims haat


yo yo wassup nigga bitches in da house


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-03-2004 16:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

speciaal voor basje


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-03-2004 16:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 16:33 schreef bas_bin_laden het volgende:
je bent niet VOOR of TEGEN religie... het is niet zo als je christen bent dat je dan moslims haat

niet?
heb je ook een voorbeeld?


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 12-03-2004 16:35 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 12 maart 2004 16:34 schreef ghoulliette het volgende:
niet?
heb je ook een voorbeeld?
moe je in de kerk gaan vragen wie er een hekel aan moslims heeft omdat ze een verkeerde god "aanhangen" wedden dat ik gelijk heb


yo yo wassup nigga bitches in da house


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-03-2004 16:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 16:35 schreef bas_bin_laden het volgende:
moe je in de kerk gaan vragen wie er een hekel aan moslims heeft omdat ze een verkeerde god "aanhangen" wedden dat ik gelijk heb
Nadeel van religieuzen, als ze er mee geconfronteerd worden, liegen ze enorm.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 12-03-2004 16:37 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 12 maart 2004 16:36 schreef Jenje het volgende:
Nadeel van religieuzen, als ze er mee geconfronteerd worden, liegen ze enorm.
en hoe weet meneer jenje dat ze erom liegen omdat jenje soms gedachte kan lezen


yo yo wassup nigga bitches in da house


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-03-2004 16:37 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 16:27 schreef bas_bin_laden het volgende:
ja vast


Dat klinkt alsof je me niet gelooft .. hmm.. er zit ook een instructie cd-rom en een full-colour glossy a4-boekje bij.. en een link. www.baptistenweekend.tk

Hier een quote van die site:

Verdieping

Hoe veilig voel jij je? De Koude Oorlog is voorbij en de extreme wapens in het Oosten en Westen, genoeg om de wereldbevolking meerdere keren uit te roeien, zijn vernietigd.

Maar nu leven de terroristen onder ons. Goed georganiseerd. Wachtend op een teken om een bomaanslag te plegen of een vliegtuig te kapen en zich in ëën of ander gebouw te storten...

Nog beter verborgen dan de netwerken van Al-Qaeda is een ander groep van terroristen. Zij hebben veel meer schade aangebracht. Veel meer slachtoffers gemaakt. Vastbesloten om te vernietigen.

Dit netwerk van terroristen staat onder directe aanvoering van satan, Gods tegenstander, die er op uit is om alles te vernietigen wat door God goed is gemaakt, om mensen tegen God in opstand te brengen en om de mensen die wel bij God willen horen te verlammen.

Gods tegenstander wil niets liever dan dat hij zijn werk kan doen, zonder dat iemand hem tegenhoudt. Hij geniet ervan als christenen elkaar te lijf gaan in een egoïstische strijd. Hij geniet ervan om christenen uit te schakelen door verslaving, ongemotiveerdheid, slapheid en leugens. Hij haat gebed.

Hij haat het als mensen dichtbij God leven en zich door Hem laten gebruiken. Hij haat het als mensen zich aanmelden in Gods leger. Hij haat het als christenen in verzet gaan tegen onrecht. Hij haat het als hij de strijd verliest.

Meld je aan bij de Special Forces. This means war!







ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-03-2004 16:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 16:35 schreef bas_bin_laden het volgende:
moe je in de kerk gaan vragen wie er een hekel aan moslims heeft omdat ze een verkeerde god "aanhangen" wedden dat ik gelijk heb
les 1.
ze liegen.

natuurlijk zeggen ze niet dat ze ertegen zijn.
Ze zeggen ook niet tegen homo's te zijn, mits ze zich niet als homo gedragen.

snap je hem al?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-03-2004 16:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 16:37 schreef bas_bin_laden het volgende:
en hoe weet meneer jenje dat ze erom liegen omdat jenje soms gedachte kan lezen
Kijk eens naar buiten, dan zie je minachtend kijken naar iedereen die net in hun stramien loopt. Vraag je ernaar dan zullen ze je het verhaaltje vertellen wat de pastoor elke zondag uit de pik van je buurjochie van 10 heeft gezogen.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 12-03-2004 16:40 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

roflmao


yo yo wassup nigga bitches in da house


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 12-03-2004 16:44 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 12 maart 2004 16:39 schreef Jenje het volgende:
Kijk eens naar buiten, dan zie je minachtend kijken naar iedereen die net in hun stramien loopt. Vraag je ernaar dan zullen ze je het verhaaltje vertellen wat de pastoor elke zondag uit de pik van je buurjochie van 10 heeft gezogen.
kijk verder dan je neus lang is... die christenen waar jij het over hebt durven nog niet eens naar een bom te kijken


yo yo wassup nigga bitches in da house


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-03-2004 16:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zijn wel de christenen die de kerk bezoeken, en dus de leer van rome aanhouden, wat toch inhoud dat het 'de echte' christenen zijn.


*wacht op persoonlijk blabla-bullshit*


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-03-2004 16:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 16:44 schreef bas_bin_laden het volgende:
kijk verder dan je neus lang is... die christenen waar jij het over hebt durven nog niet eens naar een bom te kijken
Welke Nederlander durft er wel naar een bom te kijken (muv de explosieven opruimingsdienst ).

maar was het kwartje al gevallen?


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 12-03-2004 16:56 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

laten we het er gewoon ophouden dat sommige mensen wel het nut zien van religie en andere er te dom voor zijn .... ik ga eten dus zeg niks meer


yo yo wassup nigga bitches in da house


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-03-2004 16:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 16:56 schreef bas_bin_laden het volgende:
laten we het er gewoon ophouden dat sommige mensen wel het nut zien van religie en andere er te dom voor zijn .... ik ga eten dus zeg niks meer
Mensen die niet geloven zijn volgens jou dus dom, hiermee bevestig je dus mijn eerdere opmerking dat relie's alles haten wat niet gelooft in hun godje.



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 12-03-2004 16:58 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 12 maart 2004 16:56 schreef bas_bin_laden het volgende:
laten we het er gewoon ophouden dat sommige mensen wel het nut zien van religie en andere er te dom voor zijn .... ik ga eten dus zeg niks meer

Nut smut... Was jij niet degene die dacht dat er iemand over water kon lopen? Jouw probleem is dat je te "goed gelovig" bent.

edit: klote bier

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 12-03-2004 17:01]



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-03-2004 16:58 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 16:56 schreef bas_bin_laden het volgende:
laten we het er gewoon ophouden dat sommige mensen wel het nut zien van religie en andere er te dom voor zijn .... ik ga eten dus zeg niks meer


Altijd fijn, mensen die een discussie beeindigen met een objectief statement



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 12-03-2004 17:02 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 16:56 schreef bas_bin_laden het volgende:
laten we het er gewoon ophouden dat sommige mensen wel het nut zien van religie en andere er te dom voor zijn .... ik ga eten dus zeg niks meer

Mooi, van mij mag dat zo blijven


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-03-2004 17:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 16:56 schreef bas_bin_laden het volgende:
laten we het er gewoon ophouden dat sommige mensen wel het nut zien van religie en andere er te dom voor zijn .... ik ga eten dus zeg niks meer

het heeft zeker nut:--> het klootjesvolk onder de duim houden


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen