|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Juist. En Al-Quaida heeft wel overtuigingen en doelen, (vooral) gebaseerd op geloof. |
|
quote:Nee, maar dat maakt ze wel gevaarlijk en onvoorspelbaar. |
|
quote:mwjah maar ik wordt hier in nederland niet bang omdat ze in spanje mensen opblazen... ookal zal het hier ongetwijfeld ook wel spoedig gebeuren yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Door wie dan? Radicale Friezen die graag een eigen staat willen? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
ontken maar niet dat er hier niet van die gekke moslims wonen yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:Ze worden hier geworven Integratie noemen ze dat |
|
haha 1 voordeel als ze zelfmoord acties in het buitenland gaan ondernemen zijn we hier van ze af yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: ik weet niet waar ze op gebaseerd zijn volgens mij alleen op HAAT! |
|
quote: geloof dus |
|
quote:geloof gaat niet over haat... geloof gaat hoe je het beste kan leven.. voor een betere wereld dus.. een betere wereld krijg je niet zo... maar ze zijn gebaseerd op de iedeeen van een gek...het heeft niks met religie te maken yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:Met als grote factor in alle religies haat jegens anders gelovenden |
|
quote:dat is gewoon een mooie smoes... als er een moslim is en je zecht dat allah hem een goed persoon vind als hij dat doet doen ze dat.... het is 1 sprookje... gewoon de woorden uit de koran verdraaien en je hebt zo een heleberg vrijwilligers yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:Religie = smoes. |
|
religie is al eeuwen oud... toen was er nog geen terreur om christenen uit te moorden.. toen vonden ze het best als je anders was.. het staat zo in de koran ( al eeuwen) dus gebruiken ze dat tegenwoordig als smoes.. in mn eerdere post kan je lezen wat religie is yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Kuj nagaan, de oersmoes, en nog steeds geloofd iedereen em |
|
quote:omdat sommige mensen zijnde jenje te dom zijn om verder te kijken dan hun neus lang is yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:Wat is dat voor onzin? Zie nou eens in dat religie gewoon een excuus is om onacceptabel gedrag te vergoeilijken. Ik zal alle oorlogen, massa-slachtingen en mensonteerende misdaden maar niet opgaan noemen want dat is een lijst zo lang als de geschiedenis |
|
quote:en omdat er mensen zijn die religie gebruiken om dat te verantwoorden is religie volgens jou een grote smoes.. nee religie is geloof... verdraaide religie is een smoes yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:Als een heeel erg groot deel van de religieuzen hun geloof gebruikt als smoes, dan mag je er toch welk van uit gaan dat de hele religie een smoes is .... |
|
quote:van al die gelovigen heeft mschien 1 op de 100.000 wat gedaan.. en dan noem jij religie een smoes.. dan noem ik die 1e persoon een aap die religie misbruikt yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Ik stel voor dat je wat beter oplet bij de geschiedenis les. Terug on topic ... Ik heb geen nieuws gehoord/gezien vandaag, al wat meer aanwijzingen over daders? |
|
quote:lame, hebben de christenen van tegenwoordig nog kruistochten e.d [Dit bericht is gewijzigd door bas_bin_laden op 12-03-2004 16:06] yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Dit vindt ik te ver gezocht. Al Qaeda is Al Qaeda, sommige zullen wel gek zijn om die naam op spel te zetten. Voor Nederland hoeft men niet te vrezen. Want Nederland is veel te klein voor zoiets als bomaanslagen. Vooral 'n vluchtroute zoeken lijkt me al 'n probleem met al die drukte van auto's en mensen in onze koude kikkerland. Dus iedereen is gewaarschuwd. Ga niet met de trein, metro, vliegtuig, bus of tram. Kijk achter je wanneer iemand 'n koffer laat staan terwijl hij uitstapt. Ga preventief te werk. Begin bij je zelf |
|
quote: Ze hebben in iedergeval nog altijd al-quaida achtige trainingskampen ,, kreeg net een brief in de bus gericht aan de vorige bewoner, welke nogal ver in de geloofsgemeenschappen genesteld zat. Heb hem opengemaakt en zal hem jullie niet onthouden: Sergeant* U wordt verwacht aan te treden op datum, plaats, etc Deze oproep vindt plaats naar aanleiding van een trainingskamp voor jonge rekruten. Hierbij worden uw soldaten toegerust tot actieve deelname aan het heroveren van bezette gebieden* Zo vormen zich Gods keurtroepen, de Special Forces. bla bla bla bal Hoogachtend, comité National Baptism Youth Weekend 2004 *Bezette gebieden: Alles waar god niet de eer krijgt die hem toekomt *Sergeant: jeugdleider [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 12-03-2004 16:22] |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |