IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Zware bomexplosie Madrid Vorige pagina | Volgende pagina
Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 12-03-2004 17:08 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Religie mooi middel om meer macht te vergaren.


F*ck hippies


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-03-2004 17:15 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Oh, ik dacht dat dit over treinen, bommen en dooien ging. Zit ik wéér naar de zoveelste zinloze, nergens-heen-gaande vervuiling over religies te kijken.

On topic luitjes!

Ik denk niet dat Nederland, wat ze ook doen, zo snel te maken zullen krijgen met aanslagen van Al Qaeda, daar we zelfs moslims in De Kamer hebben, dus waar je ook kijkt, die randdebielen zullen hoe dan ook slachtoffers gaan maken onder hun eigen doelgroep.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 12-03-2004 17:18 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Enig idee hoeveel moslims in het WTC gebouw aanwezig waren?



Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 12-03-2004 17:19 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Ik vind het schandalig wat daar gebeurd is, weeral zoveel onschuldige mensen dood, mannen en vrouwen die gewoon naar hun werk gingen, kinderen die naar school gingen enzo, schandalig is het enige woord dat ik ervoor heb.

Nu begin ik ook schrik te hebben dat ze plotseling in België ook een aanslag zullen plegen, nl. in Evere waar het hoofdkwartier gevestigd is van de NATO.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 12-03-2004 17:19 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Dat zal weinig uitmaken. Aangezien er verschillende moslimgroeperingen zijn.
In Turkije is er ook een aanslag geweest.
Daar zitten ook moslims in de regering.
Het is gecompliceerder als je denkt.



F*ck hippies


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 12-03-2004 17:19 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Zal Al Qaida wel zijn, ik neem aan dat de ETA (al is dat net zo goed tuig) niet zo drastisch te werk gaat... die zijn toch wat "subtieler"... wel tragisch, weer honderen onschuldige mensen dood, die hoogstwaarschijnlijk nog tegen de oorlog in Irak waren ook, aangezien het volk de regering daarin niet steunde...

dood aan de daders!


no text supplied


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 12-03-2004 17:21 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik las net in de krant dat ze zelfs een lijk van het dak van het station moesten halen


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-03-2004 17:23 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 12 maart 2004 17:21 schreef BARABAS het volgende:
Ik las net in de krant dat ze zelfs een lijk van het dak van het station moesten halen


gadverdamme...je zal het een dag erna vinden


Bruce Banner


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-03-2004 17:25 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 17:18 schreef Azagthoth het volgende:
Enig idee hoeveel moslims in het WTC gebouw aanwezig waren?
Jij?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 12-03-2004 17:26 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 12 maart 2004 17:19 schreef lykle_wolfheart het volgende:dood aan de daders!

I totaly agree with that


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-03-2004 17:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 17:26 schreef beli mawr het volgende:
I totaly agree with that
Bush wil wel achter de daders aan; steun hem een 2e termijn!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 12-03-2004 17:28 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Er zijn genoeg organisaties die daar achteraan gaan. Daarvoor hoef je niet bij BUSH te zijn.


F*ck hippies


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 12-03-2004 17:28 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 12 maart 2004 17:27 schreef Greycloak het volgende:
Bush wil wel achter de daders aan; steun hem een 2e termijn!


Wil Jan Peter niet dan?


no text supplied


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 12-03-2004 17:33 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

bush ziet het als een manier om weer even goed voor te komen bij het volk... die spanjaarden hebben zelf ook n prima leger


yo yo wassup nigga bitches in da house


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-03-2004 17:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 17:21 schreef BARABAS het volgende:
Ik las net in de krant dat ze zelfs een lijk van het dak van het station moesten halen


Ik las in de krant dat er mobieltja afgingen op de lijken. Ik vraag me dan af: moet je dan zo een idng opnemen en de harde boodschap geven(maar wel zekerheid geven) of laten rinkelen?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-03-2004 17:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 17:28 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Wil Jan Peter niet dan?
Alleen als Baas Bush het wil. Anders niet.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 12-03-2004 17:49 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 17:21 schreef BARABAS het volgende:
Ik las net in de krant dat ze zelfs een lijk van het dak van het station moesten halen

Gniffel... ok, het is niet grappig. Maar toch


Uit liefde voor ZM.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 12-03-2004 17:57 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 12 maart 2004 17:25 schreef Greycloak het volgende:
Jij?


Fout antwoord, je had moeten zeggen, "inderdaad Meneer Azagthoth, ik dacht niet na voordat ik het schreef, ik had het fout, dank je wel dat je me op mijn onjuistheid wijst".



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-03-2004 19:13 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 17:57 schreef Azagthoth het volgende:
Fout antwoord, je had moeten zeggen, "inderdaad Meneer Azagthoth, ik dacht niet na voordat ik het schreef, ik had het fout, dank je wel dat je me op mijn onjuistheid wijst".
Vind jij de VS net zo'n moslim-vriend'lijk land als Nederland dan? Ome Bin Laden prees in een tv-interview Nederland om de manier waarop we met Moslims omgaan, niet de VS. Ik gok dus dat het zo'n vaart niet zal lopen, tenzij hij pissig wordt vanwege dat geziek met minderjarige meisjes besnijden en hoofddoekjes.

*edit* Hoeveel moslims heeft de VS in de regering? Welk ander Westers land? Doe es een gooi?

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-03-2004 19:14]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Rapture
Usericon van Rapture
Posted 12-03-2004 19:58 by Rapture Wijzig reactieProfiel van RaptureQuote dit berichthttp://www.deluzion.nl

quote:
Op 12 maart 2004 17:19 schreef lykle_wolfheart het volgende:

dood aan de daders!
Dat is eigenlijk nog te goed voor die lui...



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-03-2004 20:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik ga toch denkden dat ik het mis heb gehad in mijn eerdere post en dat de aanslag toch door de ratten van Al-Queda is uitgevoerd.
mogelijk blijft de regering het op de ETA steken metoog op de verkiezingen

Al-Qaeda claimt aanslagen; ETA ontkent

De ETA heeft vandaag ontkend achter de aanslagen te zitten in Madrid. Een woordvoerder van de afscheidingsbeweging liet dat in anonieme telefoongesprekken weten aan een krant en een tv-zender in Baskenland. Het is zeer ongebruikelijk dat de terroristische organisatie zo snel na een aanslag met een verklaring komt.

In Londen zei vandaag Omar Bakri, de oprichter en geestelijk leider van de islamitische groepering Al-Muhajirun, dat de aanslagen in Madrid ,,een boodschap in naam van al-Qaeda'' zijn. Al-Muhajirun is de Londense tak van de omstreden fundamentalistische moslimbeweging Hizb al-Tahrir. Volgens Bakri is al-Qaeda niet meer een enkele groep: ''Het is een fenomeen geworden van de islamitische wereld die zich verzet tegen de kruistocht van de Verenigde Staten tegen de islam.''

Bakri zei dat Italië het volgende doelwit zou kunnen zijn van groepen die de zaak van al-Qaeda in Europa steunen. Hij citeerde een bericht in de Arabische krant Al-Qods al-Arabi, dat aan al-Qaeda wordt toegeschreven. In dat bericht worden drie operaties aangekondigd: ,,de trein des doods'' in Spanje, ,,de zwarte rook van de dood'' in Italië en ,,de wind des doods'' in de VS.

De Spaanse minister van Binnenlandse Zaken Angel Acebes gaat er wel vanuit dat de ETA achter de aanslagen zit. Hij wees er vanavond op dat de explosieven die gebruikt werden bij de aanslagen van Spaanse makelij waren.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-03-2004 20:09 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Je kunt zeggen wat je wil, maar als er iets bestaat als 'het brein achter al-Qaeda' dan is het een briljant brein.
Die aanslagen zijn zo ontzettend dramatisch en schokkend, ze doen de wereld op zijn grondvesten schudden. En als het waar is wat die Omar Bakri zegt dan is al-Qaeda ook nog eens vreselijk ongrijpbaar, gefragmenteerd en kunnen ze overal opduiken. Waarlijk een angstaanjagende vijand.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-03-2004 20:09 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Maar op deze manier krijg ik wel meer begrip voor de zaak van de moslims, en snap ik steeds minder van de Westerse weerzin, haast walging, jegens de Islamietjes.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-03-2004 20:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 20:09 schreef Dwaallicht het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar als er iets bestaat als 'het brein achter al-Qaeda' dan is het een briljant brein.


Ja, net zoals Adolf Hitler ook op een bepaald manier een genie was. Alleen jammer dat deze mensen hun talenten niet voor iets constructiefs hebben gebruikt



[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-03-2004 20:12]


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 12-03-2004 20:13 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 12 maart 2004 20:11 schreef attila_de_hun het volgende:
Ja, net zoals Adolf Hitler ook op een bepaald manier een genie was. Alleen jammer dat deze mensen hun talenten niet voor iets constructiefs hebben gebruikt




Wat zij doen is in hun ogen ten zeerste 'constructief' denk ik...


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen