|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
dat zou wat zijn geweest als het 666 dagen later was geweest Je moeder. |
|
Nee, ik vind dat gedoe rondom numerologie maar onzin. Alhoewel sommige malloten daar wel weer conclusies uit zouden halen. Net zoals dat Hitler's naam vertaald kon worden naar 666 volgensmij? F*ck hippies |
|
quote: mwa niet alleen die knakkers van al-quaida kunnen dat, het is overigens zeker niet moeilijk als je de spullen al koopt. zware explosiefen zijn eigelijk best makkelijk thuis te maken, RDX(C-1) is toch wel de meest gevaarlijke en simpel te maken. Tijdschakelaars kan je op elkaar afstemmen, je kan ook gebruik maken van mobieletelefoons en zenders. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: naja 9-11 en 911 dagen ertussen is wel opvallend he Het is alleen maar symbolisch bedoeld. 666 kan je uit iedereen z'n naam halen als je maar een goede manier van coderen vind. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Maar aan deze aktie zit een vergelijkbare organisatie en werkwijze als 9-11 vindt ik ... Er is gemikt op een plek en tijdstip waar veel mensen zijn. En er is gebruikt gemaakt van meerdere aanslagen tegelijk, zodat succes gegarandeert is, en dat vraagt een flinke organisatie. |
|
quote: dat zeker, in je eentje zou het wel erg moeilijk zijn op verschillende bommen te plaatsten, dus het zullen wel "gordelapen" geweest zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Misschien dat al quada 11 september wel gekozen heeft omdat dat 9-11 geeft oftewel nine one one, het alarm nummer. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
gheghe daar had ik nog nooit over nagedacht, dan zou Europa op 1-12 aangevallen moeten worden |
|
1 12 1 dag voor de 12e... zie je wel! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Snel, verander het alarmnummer naar 3212 . Argh,argh. Die Al-Qaeda email aan die Londense krant is alweer door 'intelligence experts' terzijde gelegd trouwens. |
|
vind het wel knap dat ze vanuit de woestijn kunnen e-mailen |
|
[offtopic] [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 12-03-2004 6:48] Je moeder. |
|
fuck ik ben een terrorist [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 11-03-2004 23:24] |
|
Je moeder. |
|
quote: Ik wens je alvast veel plezier met je negen vrouwelijke maagden die in het hiernamaals voor je klaar staan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
[offtopic] [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 12-03-2004 6:49] Je moeder. |
|
[offtopic] [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 12-03-2004 6:49] Je moeder. |
|
197 doden en meer dan 1400 gewonden in Londen heeft een fundamentalistische groep de aanslagen opgeëist Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Reken er maar op dat het aantal doden flink gaat stijgen, er liggen nog heel wat mensen kritiek in het ziekenhuis en die ziekenhuizen zitten nog eens overvol. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Dat Al-Queda de aanslag claimt wil niet zeggen dat ze het ook hebben gedaan. Ik denk toch de ETA, stelletje gefrusteerde rukkers dat ze zijn(Al-Queda ook om het dan te claimen). Naast de nodeloze hoop ellende die ze hebben aangericht is het ook nog eens voor zichzelf zeer stupide want nu is die rechtse regering van Azanr gegarandeerd van een volgende regeringsperiode. |
|
quote: Daarom verwacht ik ook niet dat de ETA het gedaan heeft eigenlijk. Die lui weten best wat voor een effect dit soort aanslagen teweeg brengt en dat het in dit geval de rechtste regering in de kaart speelt. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Volgens mij is die 911 helemaal geen toeval. De aanslagen zijn ook veel te goed uitgevoerd om van het ETA te zijn. Er is wel wat materiaal en kennis nodig om 13 bommen te laten afgaan op min of meer hetzelfde tijdstip en met dergelijk effect. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Ja als ik mij niet vergis zijn er zelfs 3 of meer bommen niet ééns tot ontploffing gekomen. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ja, omdat ze onschadelijk zijn gemaakt. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |