|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het is duidelijk een extremistische islamitische groepering. Ze hebben al verscheidene Marokanen opgepakt en meer zullen er volgen. Dus geen ETA en geen PP met de heer Aznur. Dus zeg ik, stop met speculatie. Een beter begrip begint bij jezelf. Puta madre.... F*ck hippies |
|
quote: ik geloof ook niet dat ETA erachter zat hoor, maar wees ook bewust dat iedereen wel kan roepen dat het Al quaida is. maar het is wel 911 dagen van 9-11 verwijderd, dus hoogstwaarschijnlijk Al quaida. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
... ik geef het op, ik geef het echt op *delete uitgebreide reply* |
|
quote: Oh nee, wat vervelend voor je meid. Doei. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Hm, toffe reply, zeer interessant hoor |
|
Niet meer of minder interessant dan die van jou. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Oh, daarvan ben ik nu toch helemaal onder de indruk zeg. |
|
ging wat mis [Dit bericht is gewijzigd door Wilf de Nepviking op 17-03-2004 3:31] Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.) |
|
quote: Ik ook van de post van jou. Jesus, anders hou je ff bij wat je hiervoor gepost heb. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.) |
|
quote: "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Nou en, ik ben geen Fries, ze zoeken het zelf maar uit. Zolang we maar geen ontwikkelingshulp aan ze moeten sturen. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Nog een paar lekkere uitsmijters dan: 44. Laten derhalve zij, die hun tegenwoordig leven voor het leven in het Hiernamaals willen offeren, voor de zaak van Allah strijden. En wie voor de zaak van Allah strijdt, hetzij hij gedood wordt of overwint, weldra zullen Wij hem een grote beloning geven. 46. Zij die geloven, strijden voor de zaak van Allah, maar de ongelovigen strijden voor de zaak van de boze. Strijdt daarom tegen de vrienden van Satan; voorzeker, Satan's plan is zwak. 4:84. Strijd daarom voor de zaak van Allah - slechts gij wordt verantwoordelijk gesteld - en spoor de gelovigen aan. Het kan zijn, dat Allah de macht der ongelovigen zal beteugelen en Allah is sterker in macht en streng in het opleggen van straf. 4:89. Zij wensen dat gij verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van Allah werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden. 4:91. Gij zult anderen vinden die veilig bij u willen zijn en bij hun eigen volk; telkens wanneer zij tot vijandigheid worden opgeroepen, doen zij blindelings mee. Als zij zich derhalve niet op een afstand van u houden, noch u vrede aanbieden, noch hun handen terughouden, grijpt hen dan aan en doodt hen waar gij hen ook vindt. Tegen dezen hebben Wij u duidelijk gezag gegeven. 4:95. Diegenen der gelovigen die niets doen, met uitzondering der onbekwamen, zijn niet gelijk aan degenen die met hun rijkdommen en hun persoon terwille van Allah strijden. Allah heeft degenen, die met hun rijkdommen en hun persoon strijden doen uitmunten boven de rustenden en aan ieder heeft Allah het goede beloofd. Allah zal de strijders boven de stilzittenden doen uitblinken door een grote beloning. 4:100. Wie terwille van Allah vlucht, zal op aarde toevluchtsoorden en overvloed vinden. En wie van zijn huis weggaat, zijn land verlatend terwille van Allah en Zijn boodschapper en de dood achterhaalt hem - zijn beloning bij Allah staat vast; Allah is Vergevensgezind, Genadevol. 4:101. En wanneer gij door het land reist, zal het voor u geen zonde zijn het gebed te bekorten, als gij vreest dat degenen, die niet geloven u last zullen veroorzaken. Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u. 4:102. En wanneer gij in hun midden zijt en het gebed voor hen leidt, laat een deel hunner bij u staan en hun wapenen meenemen. En wanneer zij hun prostratie hebben verricht, laat hen achter u gaan en laat die andere groep, die nog niet gebeden heeft naar voren komen en met u bidden en laat hen hun afweermiddelen en wapenen medenemen. De ongelovigen wensen, dat gij onachtzaam wordt op uw wapenen en uw bagage, zodat zij u plotseling overvallen. En als gij uw wapenen opzij legt indien de regen u stoort, of indien gij ziek zijt, zal dat voor u geen zonde zijn. Maar gij dient uw afweermiddelen steeds mede te nemen. Voorzeker, Allah heeft voor de ongelovigen een vernederende straf bereid. 4:104. En toont geen zwakheid in de vervolging van dit (vijandige) volk. Als gij lijdt, lijden zij ook zoals gij lijdt. Maar gij verwacht van Allah, wat zij niet verwachten. En Allah is Alwetend, Alwijs. Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.) |
|
koran ... wat een onzin yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Wat vind je dan van de bijbel? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Bible...Koran ...pathetic book of lies!! |
|
quote:ben zelf christelijk ( soort van ) dus beter ... en ik zei het niet omdat ik dat dus ben maar omdat ik het niet eens ben met de koran yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: 1.Hoe kan je soort van christelijk zijn? Je bent het of je bent het niet. Je kan ook niet soort van zwanger zijn 2.De koran en de bijbel zijn geen zichzelf uitsluitende boeken en vertonen veel overeenkomsten wat thematiek en inhoud betreft. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: 1. het gaat uiteraard vooral om de interpretatie van het geloof. dat is wel variable. de ene houdt het voor zichzelf (en zo hoort het ook), het andere uiterste blaast je op als je niet naar hem luistert. 2. idd, mijn theorie is ook dat het twee varianten van een oergeloof zijn. |
|
Ach 99% van de so called gelovigen gebruik de religie als smoes voor asociaal gedrag. Enigste die mijns inziens echt goed bezig zijn, zijn nonnen en monniken die afgezonderd van de wereld hun geloof beleiden. |
|
quote:nou ik ben het lang niet met alle dingen van de kerk eens dus ben ik niet geheel treu christen yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Je bent toch christen als je Jezus aanneemt als de verlosser van je zonden, en dat hij gestorven en opgestaan is enzo? Als je het niet eens bent met de kerk, ben je gewoon niet kerkelijk.. |
|
quote: ...maar ik let weer eens niet op [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 17-03-2004 18:58] Bruce Banner |
|
quote:ja maar een treu christen vind dat toch niet goed.. maar terug on topic.. nog nieuws? yo yo wassup nigga bitches in da house |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |