|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuk voor je connecties ook om en passant even interne en waarschijnlijk gevoelig liggende zaken aan te stippen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Want connecties doen zoiets door de band genomen niet. |
|
Hangt er vanaf hoe hard je door die band genomen wordt, en welke band het is. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Hehe. Zelfs een grindcoregitarist kent minimaal 3 personen in die productie persoonlijk. Boeiender |
|
En tegen jou hangen ze ook de vuile was buiten? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Verschieten jullie ervan dat frustraties geuit worden in een gesprek met bekenden? |
|
quote: Heb inderdaad al veel vuile was zien hangen. Niet over dit gebeuren. Waarom vindt jij dat zo gek? Mensen vertrouwen jou nooit iets toe? Boeiender |
|
quote: Ja. Totdat ze het ergens terug kunnen lezen op internet... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik vind het meer sensatiezoekerij. Niet alles wat je verteld wordt hoef je rond te bazuinen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Oei, die DVD/blu-ray is echt niet best zeg. Geluid is erg goed, de performance is gewoon prima, maar het camerawerk en de montage is echt door een ploeg stagiaires gedaan.. Echt heel erg onprofessioneel. Geloof dat Arjen is genaaid door het filmbedrijf, dat had hem, naar wat ik op zijn facebookpagina las, veel meer beloofd. Maar dit is wel crappy... Ook het podium ziet er een beetje.. Hoe zeg je dat.. Slordig/knullig uit. Snap dat dit geen miljoenenproductie is, maar losliggende kabels, powerblocks in het zicht, lullige IKEA-schemerlampjes boven de pedalboards van de gitaristen.. Waarom niet een klein schotje aan de rand van het podium zodat dat allemaal uit het zicht blijft? Even een paar doeken aan de rand van de synthesizers zodat loshangende kabels niet zichtbaar zijn? Het bed waarvan je uit alle hoeken kan zien dat er niemand in ligt maar alleen bestaat uit een plastic hoofd haalt je ook echt uit de totale ervaring.. Nét iets meer afwerking was niet verkeerd geweest. Zeker als je weet dat je de show op DVD laat uitbrengen. Waarom hijs je het koor niet in vette, bij elkaar passende kleding? Nu heeft iedereen maar wat aangetrokken en lijkt het meer een try-out dan een echte show. Ook dat einde. Ik zal niks spoilen, maar waarom film je zo'n ding van de achterkant als je weet dat daar stukken hout tegenaan getimmerd zitten en je dus in één klap alle theater"magie" weghaalt? Dan haal je dat toch uit de montage? Gelukkig is het geluid dik in orde, maar dit had imho niet als DVD/blu-ray uitgebracht mogen worden. Doe dan een goed uitgemixte CD met dit als bonus-dvd'tje. Kwestie van een iets andere verpakking en klaar, maar dan schep je niet zulke hoge verwachtingen die uiteindelijk keihard tegenvallen. Fucking jammer. [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 01-07-2016 11:45] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Geweldig dit, een recensie waarbij de abominabele cameravoerig en montagewerk niet eens ter sprake komen. Dan heb je echt elke kritische noot-en geloofwaardigheid- laten varen. |
|
Ik doe de groeten aan de moeder van WMP!! When your people matter, menstrual health matters |
|
Dan moet je of haar eerst opgraven of met doden kunnen praten. |
|
quote: Hij praat ook met fantasiefiguren... Maar wel apart ja, zo'n lovende review, en dan de teleurstelling hier. Boeiender |
|
quote: Jezus ja, dat is wel knap jammer. Ik ben best een Ayreon-liefhebber, maar deze dvd is, op het geluid na, ronduit knullig. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
De video's die ik heb gezien doen het project inderdaad te kort. Ik lees: "10 people, 24 cameras and 6 4K cameras", maar ze waren blijkbaar echte telelenzen vergeten :p Je ziet ook regelmatig de lens zoomen. Bij dit soort dingen heb je eigenlijk live regie nodig, een paar repetities en minstens een dolly en bij voorkeur een crane. Maar ik heb makkelijk praten vanaf de zijlijn :p (Al weet ik wel 'iets' van videoproductie ) Het is gewoon klote als je een team inhuurt en er komt niet uit wat er beloofd is. Ze hebben zich er waarschijnlijk ook in verslikt. (Hun website wil ook niet laden momenteel... dus ik kan niet spieken wat ze nog meer hebben gemaakt.) Dit is niet iets wat je even nog een keer opneemt. Next step: Into the Electric Castle (met Fish!) met surrealistische videoachtergronden? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
signature |
|
Nieuw album in de maak. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hier kijk ik erg hard naar uit. |
|
Oh wauw, dat wordt volgens mij best gaaf. quote: Oh ja, valt me nu ineens extra op: gemiddeld 3 camera's per persoon is niet handig. Bij een dergelijke registratie heb je eigenlijk ook regie nodig: regisseur die de cameramensen live instructies geeft, regie assistent die het draaiboek in de gaten houdt en de regisseur vertelt welke belangrijke momenten eraan komen. Ik hoop dat het in Tilburg beter aangepakt wordt. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Die toegangsprijs van €55 liegt er trouwens niet om. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |