IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Ayreon Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-05-2004 19:42 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 19:40 schreef DeadBitchFuck het volgende:


Waar ken ik dit toch van? Oh ja, 90% van alle fantasyboeken gaat hier ook over!




Toen ik je nick zag wist ik al dat dit geen zinnige reply zou zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 21-05-2004 19:42]


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 21-05-2004 20:33 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 19:35 schreef Tormented soul het volgende:
Luister day Three - pain, Day Six - childhood, Day Thirteen - Signs en Day 20 - Confrontation eens.

Btw de laatste paar seconden zijn hilarisch! Arjen kon het niet laten


Ben ik dan de enige die Day Seven: Hope het beste nummer van het album vind?
Godver, ik kan dat nummer 40x achter elkaar luisteren.
Botweg geniaal.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-05-2004 20:40 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 20:33 schreef CoenV het volgende:
Ben ik dan de enige die Day Seven: Hope het beste nummer van het album vind?
Godver, ik kan dat nummer 40x achter elkaar luisteren.
Botweg geniaal.


The Beatles Eat Your Heart Out

de synths in dat nummer zijn erg gaaf!


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 22-05-2004 13:49 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Tering ik heb gister slecht zitten luisteren naar die CD zeg..

Ik neem mijn reactie helemaal terug. Hoe kon ik zeggen dat het te weinig instrumentaal was
Gisteravond nog een keer naar geluisterd en sindsdien niets anders meer. Wat een gaaf album

Day 3: Pain en Day 16: Loser vind ik op dit moment de beste nummers. Maar eigenlijk zijn ze allemaal strak


zo kan ie wel weer


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 22-05-2004 17:02 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2004 13:49 schreef Babylon het volgende:
Tering ik heb gister slecht zitten luisteren naar die CD zeg..

Ik neem mijn reactie helemaal terug. Hoe kon ik zeggen dat het te weinig instrumentaal was
Gisteravond nog een keer naar geluisterd en sindsdien niets anders meer. Wat een gaaf album

Day 3: Pain en Day 16: Loser vind ik op dit moment de beste nummers. Maar eigenlijk zijn ze allemaal strak


Loser is moimenteel ook mijn favoriet... Baker is echt pure evil als de sadistische , ingenomen vader en niemand had rage beter kunnnen vertolken als Devin Townsend

NEVERNEVERNEVERNEVERNEVERNEVERNEVER!!!!!!!!!!!!!!!


Fristie
B.T.Y.
Usericon van Fristie
Posted 22-05-2004 17:12 by Fristie Wijzig reactieProfiel van FristieQuote dit bericht

Moet je geen foto posten van je gesigneerde limited edition?


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 22-05-2004 17:16 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2004 17:12 schreef Fristie het volgende:
Moet je geen foto posten van je gesigneerde limited edition?


Om jou gelukkig te maken



't is dat je het vroeg, anders had ik het jullie bespaard. Nu tevreden


Fristie
B.T.Y.
Usericon van Fristie
Posted 22-05-2004 17:16 by Fristie Wijzig reactieProfiel van FristieQuote dit bericht

ja


Asgorath
Praise the Tuin Kabouters
Usericon van Asgorath
Posted 22-05-2004 19:54 by Asgorath Wijzig reactieProfiel van AsgorathQuote dit berichthttp://www.doom-metal.com

Ik wist niet eens dat er al weer een nieuwe CD uit was. Meteen opgepikt en wederom

Trouwens wel verrast om Marcela Bovio ineens op Ayreon te horen. Haar eigen band is namelijk ook echt zeer goed. Grappig dat ze via een Internet auditie ineens nu ook op Ayreon mee zingt.


"Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 23-05-2004 23:03 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Ooooow wat is ie gaaf, wat is ie gaaf, wat is ie gaaf


zo kan ie wel weer


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 29-05-2004 21:15 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Ik kan hem hier niet vinden


"Obras son amores y no buenas razones"


h0m0
Usericon van h0m0
Posted 30-05-2004 2:01 by h0m0 Wijzig reactieProfiel van h0m0Quote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 19:42 schreef Tormented soul het volgende:
Toen ik je nick zag wist ik al dat dit geen zinnige reply zou zijn.
net zoals iedereen bij jou dus denkt?

ik heb dat kreng ook maar dan zonder krabbel en babbel


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 14-07-2004 23:57 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Ik heb The Human Equation nou denk iets meer dan een maandje...moest natuurlijk wel m'n vingers weten te leggen op de Limited Edition. *grijns*

Ik moet zeggen dat het in de catagorie meesterwerkjes bij mij zeker een dikke 9.5 scoort, tering wat een juweeltje zeg.
Meteen de eerste luisterbeurt stond bij het kippevel al bijna tot aan het plafon en dan wordt het bij meerdere luisterbeurten alleen maar beter!
Prachtig uitgewerkt vind ik het, zoals alles in elkaar valt, alle zangpartijen, de variatie in de muziek zelf en de manier waarop het verhaal duidelijk wordt. D'r zijn weet ik niet hoeveel cd's waar wel een of ander verhaal in zit maar een concept als deze is mij tot voor kort onbekend gebleven en dan bedoel ik opzich nog niet eens het verhaal zelf maar meer zoals het 'gebracht wordt'. Helemaal fantastisch.

Geniaal manneke die Lucassen.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


The Dark Flower King
Usericon van The Dark Flower King
Posted 18-07-2004 22:03 by The Dark Flower King Wijzig reactieProfiel van The Dark Flower KingQuote dit berichthttp://huifkar.moerstaal.nl/

Het is eeen geweldig metal opera geworden Ayreon rulezzzzzzzz

Ik hoop maar dat er gauw weer een nieuw album komt van Ayreon of Star One. Ik kan niet wachten. Ik heb trouwens de Limuted Edition van de The Human Equation.


The Dark Flower King


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-07-2004 22:09 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2004 19:54 schreef Asgorath het volgende:
Ik wist niet eens dat er al weer een nieuwe CD uit was. Meteen opgepikt en wederom

Trouwens wel verrast om Marcela Bovio ineens op Ayreon te horen. Haar eigen band is namelijk ook echt zeer goed. Grappig dat ze via een Internet auditie ineens nu ook op Ayreon mee zingt.


Hoe heet de band dan van Marcela Bovio, als ik vragen mag? Dan ga ik daar eens naar op zoek...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 19-07-2004 8:24 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Elfonia


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-07-2004 12:08 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Uit verveling ben ik dit album onlangs eens gaan beluisteren in de FRS. Ik moet zeggen; onder de indruk ben ik wel, maar mijn stijl zal het nooit worden. Een meesterwerk heeft Arjen er uiteraard van gemaakt, al die vocalisten met allen een eigen rol...gaaf gedaan. Niet mijn genre, wel een prachtplaat.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-07-2004 15:29 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2004 8:24 schreef Ralph Plug het volgende:
Elfonia


thanks


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 23-07-2004 19:38 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

f*cking hell, wat een ontzettende heerschplaat!!!

maar wat wil je ook met zangers als James LaBrie, Devon Graves en Mikael Akerfeldt...


no text supplied


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 23-07-2004 19:46 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 22 mei 2004 17:16 schreef Tormented soul het volgende:
Om jou gelukkig te maken



't is dat je het vroeg, anders had ik het jullie bespaard. Nu tevreden

Hoeveel versies van die cd zijn er wel niet uitgebracht?...Ik heb ook al een soort van box maar dan veel kleiner

[Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 23-07-2004 19:46]


..


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-07-2004 19:48 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik heb alles van Ayreon,behalve de tweede (iets met castle?? )maar ik heb deze op een enkel nummer na niet gehoord,maar word zolangzamerhand toch best nieuwsgierig.Ik luister vooral thrash en speed gerelateerde muziek,maar vind ayreon vanaf het debuut prima te verteren luistermuziek


spelfout weggehaald...


mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 24-07-2004 14:42 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Into The Electric Castle vind ik, op deze na, de beste van Ayreon (vind de nieuwe dus net nog een tikkie beter, en dan te bedenken dat ik dacht dat Into The Electric Castle moeilijk te overtreffen zou zijn )



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 24-07-2004 14:49 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Dé beste Ayreon-plaat ooit. Daarmee is alles gezegd.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-07-2004 18:07 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

En als ik zoiets zeg wordt ik niet serieus genomen


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-07-2004 18:08 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2004 19:46 schreef venom rules het volgende:
Hoeveel versies van die cd zijn er wel niet uitgebracht?...Ik heb ook al een soort van box maar dan veel kleiner


- 2cd versie
- Boxed 2cd +dvd versie
- Limited 2cd + DVD digibox

geloof ik


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen