![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote: Ik hoopte al op deze post toen ik dit topic zag. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Empetie, me reet! |
|||||||||
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
"Everybody Dies" the second song from the new release 30th Anniversary - An Amazing Flight Through Time is out now! Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
The Year Of '41 from 30th Anniversary - An amazing Flight Through Time. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Hoe gaan mensen het jaar '41 bereiken als "everybody dies"? |
|||||||||
|
Door een gewoon leven te lijden ipv een leven vol drank, drugs en scheermesjes. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Dat is inderdaad de hamvraag. Wanneer wordt dat stuk organische ellende opgenomen zodat de rest van de mensheid weer zin krijgt in de toekomst en het leven an sich? Want dit is een smet. |
|||||||||
|
quote: Helemaal juist. Het zou niet misstaan als zo'n niksnut als jij een tijdje in een isoleercel door moet brengen. En een smet in je broekje. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
| Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
| Index / Heavy Metal |