IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Ayreon Vorige pagina | Volgende pagina
(b)rambo
Usericon van (b)rambo
Posted 24-07-2004 18:51 by (b)rambo Wijzig reactieProfiel van (b)ramboQuote dit berichthttp://www.tormentor-metal.tk

Kvind hem niet zo goed als Into the electric castle , maja, Vind het zeker nog een goede cd.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-08-2004 19:29 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Heb em vandaag pas gekocht.Zekers een fijne luisterplaat,al blijft ie niet meteen hangen.Eentje die je regelmatig moet draaien om em te leren kennen.Blijken vaak wel de besten te zijn.


spelfout weggehaald...


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 12-08-2004 20:19 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Dat had ik ook, maar na een aantal keer luisteren blijkt het een fantastisch album te zijn.


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 12-08-2004 21:06 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

Idd een superalbum, vooral Akerfeld klinkt waanzinnig, en niet te vergeten het outtro van de cd. In 1 woord: geniaal, alle criticasters de mond gesnoerd.


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 13-08-2004 13:06 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Akerfeld is geweldig, maar Eric Clayton mag natuurlijk ook niet vergeten worden.


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 13-08-2004 19:45 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

Of de 'Me' karakter(ben ff zijn naam kwijt )doet het ook zeker goed ........Eigelijk doet niemand het slecht,Alleen 'Passion' vind ik wat minder..


..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-08-2004 19:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Smaken verschillen. ik heb de cd's grondig geluisterd en vind het echt zeer zwak materiaal. Die "electric castle" is echt veel beter. ik kan het ook niet helpen.


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 13-08-2004 19:56 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 13 augustus 2004 19:55 schreef attila_de_hun het volgende:
Smaken verschillen. ik heb de cd's grondig geluisterd en vind het echt zeer zwak materiaal. Die "electric castle" is echt veel beter. ik kan het ook niet helpen.

Zeer zwak vind ik hem niet....MAar de Electic Castle is beter,ja


..


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 14-08-2004 9:47 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2004 19:45 schreef venom rules het volgende:
Of de 'Me' karakter(ben ff zijn naam kwijt )doet het ook zeker goed ........Eigelijk doet niemand het slecht,Alleen 'Passion' vind ik wat minder..


Je bedoelt de hoofdpersoon ?
James La Brie van Dream Theater, 1 van mijn favo bands.


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-08-2004 11:44 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Wat een kolder allemaal. Dit is gewoon de beste Ayreon-plaat ooit. Beter nog dan "The Electric Castle"!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-08-2004 23:07 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2004 11:44 schreef Count Usher het volgende:
Wat een kolder allemaal. Dit is gewoon de beste Ayreon-plaat ooit. Beter nog dan "The Electric Castle"!


Niet mee eens, het is wel een hele goede CD.. Maar hij kan in de verste verte niet tippen aan Into The Electric Castle.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-08-2004 0:15 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2004 23:07 schreef Staalman het volgende:
Niet mee eens, het is wel een hele goede CD.. Maar hij kan in de verste verte niet tippen aan Into The Electric Castle.


Over smaak valt te twisten...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Pantalaimon
bluh
Usericon van Pantalaimon
Posted 17-08-2004 19:33 by Pantalaimon Wijzig reactieProfiel van PantalaimonQuote dit bericht

Samen met Dream Theater en Nightwish zijn dit mijn favorieten
Niet zo gek ook als je er naar luistert.

Dit is wel een vreemde eend in de bijt als je naar de andere albums kijkt, maar dat is niet erg. Beste album van Ayreon, maar Universal Migrator mag er ook zeer zeker wel zijn.

Heel goed en origineel idee en elk nummer heeft zijn eigen sound, dat is trouwens niet echt verwonderlijk als je het met 12 zangers moet doen :D

Hulde voor A.A.Luccassen


How can I know so many never really knowing anyone?


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 01-08-2005 19:05 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Goh, loop ik even achter, aan de datum van de laatste post te zien...

Maar heb 'm onlangs gekocht, wat een juweeltje! Geweldig hoe je met enkel zoveel stemmen al zoiets goed kunt bereiken, doe daar dan nog wat vakmanschap en inspiratie bovenop en je hebt het helemaal! Over de hele lijn boeiend en hij heeft me nog geen moment verveeld!

Alleen had er wel wat meer grunt/scream in mogen zitten. Vind die passages bij de leukste.


"Obras son amores y no buenas razones"


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 01-08-2005 19:15 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 24 juli 2004 18:08 schreef Tormented soul het volgende:
- 2cd versie
- Boxed 2cd +dvd versie
- Limited 2cd + DVD digibox

geloof ik


Klopt.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-08-2005 19:49 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

eeeh.. oke


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-06-2007 17:50 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

de volgende release komt eraan... Enne, kan dit niet gewoon het algemene Ayreon topic worden?

June. 14, 2007
First vocalist recorded!




The very first vocalist for the seventh Ayreon album was recorded in the Electric Castle Studio last week. We're not revealing the name of the vocalist just yet, but you can listen to a sample of the voice (without instruments).

During the time leading up to the official announcement of each of the vocalists participating on the new Ayreon album, we'll be giving acapella previews of every vocalist. Currently 12 vocalists have been confirmed, and a few more will be added.

Discuss the sample, and all things Ayreon, on our messageboard or on Arjen's official MySpace site.

Dit is de link:
http://www.ayreon.com/ayreon/ayreonseven/mystery_singer1.mp3

Wie o wie is het?
Krijg een beetje een Eric Martin ( Mr Big ) gevoel erbij... puike zanger overigens.



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 14-06-2007 18:01 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

Hij houdt het wel lekker spannend zeg, wel leuk
Maar euh, wat ik zo hoor: klinkt lekker!
Kan niet wachten totdat de nieuwe er is!


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-06-2007 18:05 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hij pakt het op deze manier inderdaad erg gaaf aan, gewoon steeds alleen de stemmen laten horen. Ben erg benieuwd, moet goed komen!!! En gelukkig drumt Ed de hele boel weer geniaal bij elkaar...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 14-06-2007 18:09 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

Boh, maar kan wel niet die stem plaatsen! Ik vond het wel weer een beetje Magnus-achtig klinken. Maar dat hem uiteraard niet zijn haha


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-06-2007 18:34 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Dat is te hoog voor Bob Catley volgens mij, dus dat zal hem niet zijn... Nogmaals ik krijg een Eric Martin gevoel erbij.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 14-06-2007 19:35 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2007 18:34 schreef Staalman het volgende:
Dat is te hoog voor Bob Catley volgens mij, dus dat zal hem niet zijn... Nogmaals ik krijg een Eric Martin gevoel erbij.


Grappig, die associatie heb ik dan weer helemaal niet. Vind Eric Martin een wat prettiger geluid hebben, eerlijk gezegd.
Deze persoon heeft overigens een licht accentje ofzo, maar kan het ook niet plaatsen... Wel gaaf zo'n "raad de zanger[es]"-spelletje


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 14-06-2007 19:37 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 14 juni 2007 18:34 schreef Staalman het volgende:
Dat is te hoog voor Bob Catley volgens mij, dus dat zal hem niet zijn... Nogmaals ik krijg een Eric Martin gevoel erbij.
Ja dat snikje in zn stem in die uithalen ook he.. nu je het zegt..

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 14-06-2007 19:37]


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 14-06-2007 19:56 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

Ladies & Gentlemen, place your bets NOW


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-06-2007 19:57 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik zeg Eric Martin voor 1 rolletje topdrop!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen