IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Ayreon Vorige pagina | Volgende pagina
Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 28-03-2004 23:06 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 22:24 schreef rvanderholst het volgende:
ha, ik heb hem 2 dagen geleden al besteld, dus ben ik je voor op de kansen van de gesigneerde box set


Als iedereen nou de limited heeft genomen, heb ik meer kans op de niet limited gesigneerd Die dan dus eigenlijk ook limited is


zo kan ie wel weer


Daops
Usericon van Daops
Posted 01-04-2004 12:22 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Op de officiele site worden nu dagelijks 2 mp3's bijgezet van het nieuwe album. Plus de volledige trailer online.

Klinkt allemaal veelbelovend! Die sample van Devin Townsend


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-04-2004 12:27 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Stomme vraag, mar dit is d eeerste keer dat ik iets bij Plato.nl bestel. En ik laat de 30 euro van mijn rekening afschrijven. gebeurt dat zodra de plaat uitkomt, of direct na de reservering?

Daarbij komt dat het incasso de eerste keer 10 dagen in ebslag neemt. Is die plaat dan VOOR die tijd al gereserveerd? Want ik wil gvd wel een gesigneerd exemplaar

btw, de Boxed editie heeft ook extra Artwork . Mattias Norén


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-04-2004 12:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

30 euro ????

Heilige schijt ....


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-04-2004 12:31 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2004 12:28 schreef Jenje het volgende:
30 euro ????

Heilige schijt ....


dat is dus een 2 cd + DVD versie, in een 'boekvorm'. 30 euro valt dus reuze mee. Als je beseft dat de vorige 2cd opera van Ayreon apart werd uitgebracht (dus 2x 18 euro).


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-04-2004 12:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Blijf het reteduur vinden.

Cannibal corpse cd+dvd was 15 euro ....


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-04-2004 12:35 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Godver daar heb ik 18 euro voor betaald


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-04-2004 16:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik heb hem al binnen (downen) want ik kon niet wachten! maar hij is erg lekker moet ik zeggen! gewoon weer erg Ayreon. En 1 nummer heeft vlagen van gruntzang

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 05-04-2004 16:48]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 09-04-2004 12:21 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

samples te horen op http://www.ayreon.com/thehumanequation/

erg vet!!!


I Find That I Am Not There...


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-04-2004 13:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2004 12:21 schreef rvanderholst het volgende:
samples te horen op http://www.ayreon.com/thehumanequation/

erg vet!!!
hehe, samples... pfff


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 23-04-2004 16:09 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

kheb hem ook gedowned..... slecht maar waar, ik kon niet wachten.

FANFUCKINGTASTISCH!!!!!!

vocaal gezien het sterkste Ayreon album!!!!


I Find That I Am Not There...


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 23-04-2004 16:39 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Ik vind 'm beter dan Into The Electric Castle, echt geniale nummers op het nieuwe album, mijn favoriet is Hope, misschien wat zoetsappig voor sommigen, maar ik vind de melodie en de zang zo gruwelijk mooi.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 23-04-2004 17:17 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

de zang is inderdaad GRUWELIJK mooi!

lekker veel AKERFELDT!!!!


I Find That I Am Not There...


koningbart
Usericon van koningbart
Posted 23-04-2004 18:29 by koningbart Wijzig reactieProfiel van koningbartQuote dit bericht

ik wacht met smart!!


\m/


Iria
Usericon van Iria
Posted 24-04-2004 12:33 by Iria Wijzig reactieProfiel van IriaQuote dit berichthttp://www.crowe.nl

Ben ook onwijs benieuwd!!!
Zeker omdat Heather Findlay meezingt (zij is zangeres van Mostly Autumn, 1 van mijn favo bands... de meeste van jullie zullen t wel niks vinden; is sympho rock achtig...)


Horns raised and filled...!


koningbart
Usericon van koningbart
Posted 24-04-2004 17:33 by koningbart Wijzig reactieProfiel van koningbartQuote dit bericht

ik houd ook erg veel van symfo en prog


\m/


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 24-04-2004 18:20 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

damn, james Labrie moet vaker samen zingen met Mikael Akerfeldt..... damn die stemmen passen perfect bij elkaar!!!


I Find That I Am Not There...


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 20-05-2004 11:44 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Heb hem net gedownload, had nog nooit iets van Ayreon gehoord. Dit is toch wel erg interessant!


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-05-2004 12:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

wat ik zo jammer vind is dat hij van het space-thema is afgestapt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 20-05-2004 13:01 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik wacht nog lekker een paar dagen en hoop dattie komende maandag in mn brievenbus valt . Kijk hier echt abnormaal erg naar uit


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 21-05-2004 11:36 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Vandaag viel die in de bus en ik luister 'm nu. Ben pas bij day 2. James Labrie is weer fantastisch!

En heb 'm met "Enjoy! Arjen" erop geschreven.

Artwork is ook mooi

Maar ik ga weer verder luisteren nu


zo kan ie wel weer


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-05-2004 15:13 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 11:36 schreef Babylon het volgende:
Vandaag viel die in de bus en ik luister 'm nu. Ben pas bij day 2. James Labrie is weer fantastisch!

En heb 'm met "Enjoy! Arjen" erop geschreven.

Artwork is ook mooi

Maar ik ga weer verder luisteren nu


Ik heb ook gekregen met die tekst van Arjen erop en heb hem nu éénmaal helemaal geluisterd (met lyrics erbij).

En ik weet dat ik snel enthousiast ben over muziek, maar dit is zo bizar goed! Het verhaal is erg boeiend, de vocalen bezorgen kippenvel en het is gewoon supermuzikaal. Hulde!!


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 21-05-2004 17:56 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Mij lag ie de eerste keer niet echt lekker in de oren.. Er zaten wel mooie nummers tussen, maar vond het niet echt bijzonder. Te weinig instumentaal, denk ik.. Teveel gefocust rond de zang. Niet dat die niet goed is, maar dat staat me nooit zo aan.

Maar wie weet hoe ik er over 5 keer luisteren over denk


zo kan ie wel weer


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-05-2004 19:35 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Luister day Three - pain, Day Six - childhood, Day Thirteen - Signs en Day 20 - Confrontation eens.

Btw de laatste paar seconden zijn hilarisch! Arjen kon het niet laten


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 21-05-2004 19:40 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 15:12 schreef Tormented soul het volgende:
Actual Fantasy gaat over een blinde minstreel(ayreon) die uit de toekomst komt om de mensen door middel van muziek het einde van de wereld voorspelt, iets waar hij net aan ontsnapt is. maar niemand luisterd.





Waar ken ik dit toch van? Oh ja, 90% van alle fantasyboeken gaat hier ook over!



[Dit bericht is gewijzigd door DeadBitchFuck op 21-05-2004 19:41]


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen