|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb hier vrijdag ook erg van genoten. |
|
Greetings, Ayreonauts! It's time to mark your calendars again! To continue celebrating the 20th anniversary of the classic Ayreon album Into the Electric Castle, it will be performed live, in its entirety, for 4 exclusive shows in September 2019. Arjen and his trusty sidekick, Joost van den Broek (who co-produced the Ayreon Universe shows in 2017), have already spent the past year working on bringing Into the Electric Castle to the stage for you to enjoy. In fact, not even 30 minutes into the backstage party after the final Ayreon Universe encore last September, they were already scheming about what to do next! Electric Castle Live will feature nearly the entire cast of the original album, plus some very special guests. Original cast: Fish (ex-Marillion), Anneke van Giersbergen (VUUR), Damian Wilson, Thijs van Leer (Focus), Ed Warby (Ayreon), Edward Reekers (Kayak), Edwin Balogh, George Oosthoek (ex-Orphanage). Special guests: Simone Simons (Epica), Mark Jansen (Mayan), John Jaycee Cuijpers (Praying Mantis), Marcela Bovio (Mayan), Dianne van Giersbergen (Ex Libris), Jan Willem Ketelaars, plus a super-secret extra special guest who we'll be announcing later. Instrumentalists: Johan van Stratum (VUUR) - bass, Joost van den Broek - keys, Marcel Singor (Kayak) - lead guitar, Ferry Duijsens (VUUR) - guitar, Bob Wijtsma (Ex Libris) - guitar, Ben Mathot - violin. To top it all off, Arjen himself will be singing his original role as "The Hippie." (We tried to talk him out of it, but he is pretty determined... ;-) ) The basic info is below, but be sure to visit Ayreon.com/live for the most current, up-to-date info all in one place. Electric Castle Live - 4 shows total Dates: Friday 13 September, Saturday 14 September, and Sunday, 15 September (two shows!) Location: Poppodium 013 – Tilburg, The Netherlands Doors: TBA Start show: TBA Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Tickets zijn binnen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gaaf zeg. Ff met de band oppakken, zijn ook fans. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dan heb je de re-issue van Electric Castle gekocht. Anders had je nog geen tickets kunnen kopen. De zaterdag is al bijna uitverkocht las ik elders. Niet raar ook als men 20 kaartjes per persoon kan/mag bestellen. |
|
Is het weer zo laat? Zul je zien, staat alles een minuut na de uitverkoop voor de dubbele prijs of meer op internet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
kut. Nou ben ik alweer vergeten om 18 kaarten extra te kopen om bijna 1100 euro te kunnen verdienen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
De normale vvk is gestart. Voor de 2 concerten op zondag zijn nog tickets verkrijgbaar, Bas. Vrijdag en zaterdag zijn uitverkocht. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik kijk tegen die tijd wel op Ticketswap als ik zin heb om te gaan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
tetten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nee. Geef mij dan maar die South Park aflevering waarin Kenny hard gaat op kattenzeik. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Album Trailer Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Twee nieuwe nummers Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
(''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''': Jezuschristus te paard, dat is er ook niet op vooruitgegaan sinds Electric Castle, zeg! "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ga met je tijd mee man Vox Clamatis in Deserto |
|
Z'n beste album zal het zeker niet worden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Komt uiteraard weer in de kast te staan maar godver, weer dezelfde liedjes. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
nieuwe nummer Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die voice over meneer. Dat is dezelfde die ook little britain doet, volgens mij. Dan heb je toch iets dat je zegt van... Verder geen commentaar op het nummer, deze muziek doet me werkelijk niets. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Z'n beste plaat zal het zeker niet worden. Dat is me al wel duidelijk. Maar net zoals Ralph zegt zal ie hier ook wel in de kast terecht komen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Niet slecht dit, maar ook niet super en ik ben geen liefhebber van mevrouw Simons. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |