IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Ayreon Vorige pagina | Volgende pagina
Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 14-06-2007 20:01 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2007 19:57 schreef Staalman het volgende:
Ik zeg Eric Martin voor 1 rolletje topdrop!


*houdt wel van topdrop en gaat mee met Staalman *


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 14-06-2007 20:17 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2007 19:57 schreef Staalman het volgende:
Ik zeg Eric Martin voor 1 rolletje topdrop!


Ik zeg dat het géén Eric Martin is. Die klinkt net wat ... 'softer', wat 'gelikter'.. of zo. [Kan het niet helemaal uitleggen, *zucht*]

But then again, Arjen Lucassen weet wel altijd zangers en zangeressen net even anders te laten klinken dus zul je het net zien dat het 'm gewoon wèl is


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 14-06-2007 23:38 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Ik zit zooooo te wachten op een live-uitvoering van The Human Equation, al zal het technisch gezien bijna onmogelijk zijn om alle vocalisten in 1 venue te krijgen.. Maar hoe godvergeten gaaf zou dat zijn

Erg benieuwd naar de nieuwe!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-06-2007 0:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

jammer dat hij uit "stream of passion" is, dat was een hele goede cd. raar ook eigenlijk want dat was toch behoorlijk succesvol


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 15-06-2007 3:24 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2007 0:12 schreef attila_de_hun het volgende:
jammer dat hij uit "stream of passion" is, dat was een hele goede cd. raar ook eigenlijk want dat was toch behoorlijk succesvol


Goed en succesvol zijn geen synoniemen


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-06-2007 9:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2007 3:24 schreef arnibes het volgende:
Goed en succesvol zijn geen synoniemen


zeker, maar stream of passion was toch beiden??


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-06-2007 10:21 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2007 0:12 schreef attila_de_hun het volgende:
jammer dat hij uit "stream of passion" is, dat was een hele goede cd. raar ook eigenlijk want dat was toch behoorlijk succesvol


Ehmzz, Stream Of Passion was toch wel een enorme Gathering kloon i.m.o. Zelfs richting dertien in een dozijn... Nee, dan liever Ayreon, wat volgens mij een heel pakt succesvoller is dan S.o.P.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-06-2007 10:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2007 10:21 schreef Staalman het volgende:
Ehmzz, Stream Of Passion was toch wel een enorme Gathering kloon i.m.o. Zelfs richting dertien in een dozijn... Nee, dan liever Ayreon, wat volgens mij een heel pakt succesvoller is dan S.o.P.


smaken verschillen


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-06-2007 11:25 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2007 10:28 schreef attila_de_hun het volgende:
smaken verschillen


Nietes!!




"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 15-06-2007 11:40 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

Hmm.. was ook niet zo weg van Stream Of Passion. Heb ze nog wel gezien in De Boerderij, maar vond het beetje flauwtjes, was blij eindelijk van Damian Wilson 'verlost' te zijn, maar behalve Arjen en Marcela wist het me niet echt te boeien. Jammer!


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 26-06-2007 22:37 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

Magali Luyten zal ook op nieuwe Ayreon te horen zijn, zoals op haar website staat vermeld:

http://www.magali-luyten.com

benieuwd benieuwd naar de volgende 'mystery singer'


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 11-10-2007 22:41 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Mrrrrjanneke ook! Aka Sinnerella. Check de site, staat wel een sample

[edit] http://www.ayreon.com/ayreon/ayreonseven/mystery_singer15_16.mp3

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 11-10-2007 22:45]


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 12-10-2007 11:12 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2007 22:41 schreef FRNK het volgende:
Mrrrrjanneke ook! Aka Sinnerella. Check de site, staat wel een sample

[edit] http://www.ayreon.com/ayreon/ayreonseven/mystery_singer15_16.mp3


Marjan is een van mijn fav vocalists al heb ik haar dan nog nooit live gezien [ehh, live on stage that is. Heb haar wel eens live met The Gathering mee horen zingen ]
Hehe echt stoer dat ze mee mag doen, ik verwachtte gewoon al dat het er ooit van moest komen


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 12-10-2007 11:14 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Haha yeah zou tijd worden idd Heerschzangeres ja


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-10-2007 11:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2007 22:41 schreef FRNK het volgende:
Mrrrrjanneke ook! Aka Sinnerella. Check de site, staat wel een sample

[edit] http://www.ayreon.com/ayreon/ayreonseven/mystery_singer15_16.mp3


Heeeey wat leuk voor haar


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 12-10-2007 18:39 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2007 11:16 schreef MMayo het volgende:
Heeeey wat leuk voor haar



Mee eens!
Bovendien, als ik kon zingen zou ik Arjen Lucassen ook bestoken met demo's etc


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 01-12-2007 13:37 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Album is nu al gelekt.



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 01-12-2007 15:01 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 1 december 2007 13:37 schreef Tenderstrike het volgende:
Album is nu al gelekt.


Godsamme, daar word ik zo moe van, dat lekken.. Zit altijd 1 lul in zo'n maatschappij/perserij/... die het nodig vindt om die zooi op het internet te gooien.. Zou mij echt enorm frustreren, ik wil pas dat de wereld mijn muziek hoort op het moment dat ík uitkies! Hoop dat die eikel(s) die het naar buiten hebben gebracht worden gepakt en een boete krijgen waar je U tegen zegt.

Ik wacht fijn op de release! Wel erg benieuwd, en hopelijk weer een making-of DVD


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 03-12-2007 0:11 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik kan me dan ook voorstellen dat de heer Lucassen echt ZWAAR over de zeik is. Jammer idd.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 03-12-2007 11:40 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Hij dook vorige week al op in het torrent-netwerk. Toch maar even afgehaald. Uiteraard ga ik de plaat ook gewoon kopen, maar mijn nieuwsgierigheid was gewoon te groot.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-12-2007 11:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2007 11:40 schreef Count Usher het volgende:
Hij dook vorige week al op in het torrent-netwerk. Toch maar even afgehaald. Uiteraard ga ik de plaat ook gewoon kopen, maar mijn nieuwsgierigheid was gewoon te groot.


en?? is het wat??


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 03-12-2007 11:52 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2007 11:50 schreef attila_de_hun het volgende:
en?? is het wat??


Ja, ik vind het een leuke plaat. Het recept is ondertussen wel bekend, maar goed. Of ik 'em beter ga vinden dan vorige, daar ben ik nog niet uit. Ik heb 'em nog maar twee keer geluisterd. Ik ben allang blij dat het geen slappe hap à la Stream of Passion is.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-12-2007 11:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Maar is het weer een space-avontuur?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-12-2007 12:39 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Now Downloading.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 03-12-2007 12:41 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2007 11:54 schreef spectre het volgende:
Maar is het weer een space-avontuur?


Ja, maar zo zonder tekstvel is er kop noch staart aan te krijgen.

Edit: storyline van het Ayreon-forum:

Through technological advancement, 'Forever', a race of aquatic beings living on Planet Y, has found the secret of longevity. They have advanced to the point that they have become completely dependent on machines and are losing their emotions. A passing comet on a collision course with Planet Earth provides the opportunity to revitalize their race; 'Forever' harness the comet to carry their DNA to a new home on Earth. When the comet and Earth collide, the cataclysmic impact exterminates the dinosaurs (the Fifth Extinction), but from the ashes of destruction, humans arise. At first, the experiment with seeded DNA seems successful: through the humans ‘Forever’ vicariously relive the emotions they experienced before the age of machines. In order to help mankind overcome their physical ailments and mental limitations, 'Forever' speeds up human evolution. But the result is tragic: people develop a similar technological dependency with their emotions waning just like 'Forever' and moral development not keeping pace with their capacity to invent. 'Forever' must find a way to save mankind from its imminent self-destruction... or should they?


[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 03-12-2007 12:42]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen