|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een drama weer bij ticketmaster. Maargoed, Ik heb weer tickets. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het ging opeens heel makkelijk na een half uur ellende. Ik ga dus weer 3x. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dan moet je ook niet klagen dat het moeilijk ging, met je 3x. Eerst was het kut, toen in ene ging het met wachtrij en toen ging het beter. Alsof ze het wachtrij systeem pas na 10 a 15 minuten inschakelden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En strak uitverkocht, alle shows. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 31-10-2024 17:40] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Je zou denken dat ze wel geleerd hebben van vorige keren dat het bij Ayreon ook een drama was. En met drama bedoel ik: - Oeps, er ging iets fout - Te weinig tickets beschikbaar - Opeens toch tickets beschikbaar - Er bij de betaling uitgeflikkerd worden - Dan inderdaad opeens in een enorme wachtrij Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En je vergeet nog iets als: - Er is raar gedrag met je browser gedetecteerd. Je bent geblokkeerd voor 1 minuut. Probeer het daarna opnieuw. Nou ja, dit is niet enkel bij Ayreon. Elke keer als er een 'groot' artiest in de vvk gaat is het hetzelfde gezeik. Valt al mee dat ze nu in 1 keer 5 shows aanbieden. De vorige keren was het later een paar toevoegen, zoals de middagvoorstellingen. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 31-10-2024 17:49] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Die heb ik niet gehad maar mijn dochter wel. Kennelijk is F5 verdacht gedrag want dan ben je een bot. Aangezien ik 4000 wachtenden minder voor me had heb ik uiteindelijk haar tickets maar gekocht. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 31-10-2024 18:05] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Niet enkel bij F5, dat probeer ik tevermijden omdat je dan achter in de rij aan kunt sluiten als je pech hebt. Maar gewoon de zoekknop of probeer opnieuw knop na een mislukte poging was blijkbaar al genoeg voor die melding. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |