|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
IDD Death Comes To Us All |
|
quote: heb je alles wel goed gelzen denk het niet aangezien je mer positive reacties kreeg dan negative |
|
Wat ik (en mijn "altovriendjes ) van dynamo vonden: *Autumn - Geweldig. Jeetje wat zingt die zangeres goed zeg! Heel erg van genoten. *Dead soul tribe - niet om aan te horen. Ik vond het echt heel erg slecht. Ik kende het sowieso niet, dus dan luistert dat al moeilijker maar dit was echt ongeordende rotzooi. *Pain of Salvation - had ik nog nooit gehoord maar het was een groot succes. Enorm goeie band vond ik. *Biohazard - Lekker onbenullig stampen. Ik vond het grappig, die gasten lieten zich helemaal gaan. Ook het handjesschudden na afloop vond ik erg sympatiek. *Within Temptation - Ja, ik heb het gezien ja. Omdat ik het wilde zien ja. Ik vond ze enorm slecht. Sharon zong vals en het geheel was ook niet echt denderend. Maar als je het niet meegemaakt hebt kun je er ook geen mening over vormen toch? *Finntroll - Ja, ik vond het nix. Ontzettend anders dan op de mp3tjes die ik van ze heb. Ik stond ook recht voor de rechter box (niet echt bevorderlijk) en het was daar ontzettend benauwd dus ik ben na 2 nummers weer weggegaan en buiten verdergeluisterd. *Dropkick Murphy's - Van afstand klein stukje gezien: hahaha, erg grappig. Niet goed, maar wel grappig. *Opeth - w00t wat zijn die goed live! Enorm goed concert. Beter dan op cd....in een woord WAUW! *CoB - Ook goed, tent zat stampvol en er hing een lekkere sfeer (nog wel). Ik vond ze ook goed spelen. Gewoon lekker. *Soulfly - Vond ik erg goed. Ik ken er niet veel van maar ze speelden wel erg strak. Vooral dat trommelen met zn allen vond ik erg gaaf. Heel jammer alleen dat er rechts voor het podium allemaal dronken gasten stonden die heel vervelend een 2e pit aan het maken waren en daarbij mij steeds in mn nek sprongen. 1 van die gasten sloeg me keihard op mn kont en als in ergens niet tegen kan dan is het dat wel. Ik was dus furieus : rest van het concert verpest. Maar goed, na 5,5 uur trein in totaal en een uur lopen was het errrrrrg gaaf! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
aparte food- en drink bonnen ?? erg nuttig. en wtf is dat met die sanitairkaarten ? haha, wel leuk, zwartplassen Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Jammer Kimmie...ik vond het juist erg gezellig je ontmoeten zondag! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
was nog aan gehouden door de politie in mijn dynamo taxi ( 1 euro naar dynamo) mocht niet waren illigaal ofzo, gezeik dus. gelukkig waren we er toen al bijna we staonden bij de hekken, dus laatste stukje was zo gedaan |
|
quote:Ik las: 12-rittenkaart, en ik d8 aan geheel iets anders dan 12 keer pissen toch...onnozelaars Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Dan hoef je nog niet tegen mij te zeggen dat Finntroll zuigt met die mensen waar je mee was. Daar kan ik behoorlijk pissig om worden. Ik ga ook niet biohazard afkraken of within temptation en met een paar gasten naar jouw toekomen en zeggen WITHIN TEMPTATION SUCKS! ik vind je een aardige meid hoor, maar dat vond ik gewoon niet leuk klaar |
|
quote: ja, maar als je 2x snol genoemd word reageer je daar meer op dank je wel, degenen die zeiden dat ik straalde ik had het ook helemaal naar mn zin ZMers ontmoet: Paul en Suzanne (3x ), Sharteel (nouja, ik zag haar, zij mij niet), en Marcel (heel begrijpend knikje ). Nog gezocht naar Slechtheid (voor het bier!) maar niet gevonden en niemand scheen m te kennen. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: proest....Vlad, het is een BAND! Het is je moeder toch niet! Nouja, sorry dan. Ok? En nou niet meer zeggen dat ik een snol ben, dank je. En dat ik wegga...beetje eerste boosheidsreactie....ik blijf... Owja, Suzanne, ik vond het ook erg gezellig! Jullie zijn een aardig stelletje. [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 15-07-2002 15:53] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:Dit is absoluut niet aanvallend bedoeld ofzo, en ik ga me verder nergens mee bemoeien, maar daar moet je wel mee oppassen natuurlijk. Voor sommige mensen is een bepaalde band ze heel veel waard, zeker als ze zich identificeren met en kunnen reflecteren in de muziek van die band en dan kan het zwartmaken van die band best hard aankomen. Misschien onterecht, misschien ook niet.. maar zeker iets om rekening mee te houden. Edit: typo [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 15-07-2002 15:53] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: okeej dan is alles weer goed .. en helmet heeft gelijk. |
|
hahaha, sjesus heej. stelletje pubers. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Kan ik me iets bij voorstellen, ik ken wladimir al wat langer.. en ik weet dat hij zich best in finntroll kan vinden, en wat wickedkimmie precies tegen wladi zei was "sjongejonge finntroll was echt nix..." Zegt dat veel over wat zei van de muziek vind? ik denk het niet! Ik denk dat het meer wat zecht over wat zei van het optreden vond.. en dat mag ze zeggen!! Hiermee hoop ik dat deze kwestie nu uitgepraat is en dat wicked en wladi geen ruzie meer hoeven te maken!! Death Comes To Us All |
|
zucht...nou, dat is ook weer opgelost. Over die drank-/etens-/pleebonnen...erg vaag allemaal inderdaad. Ik snapte het nut er niet helemaal van. Ik weet niet of iemand anders dat wel deed? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Meer geld verdienen... *zucht* Alles moet ook commercieel worden.. Death Comes To Us All |
|
quote: die plee kaart was handig kon steeds die van anderen lenen |
|
't is eenvoudig denk ik, pissen moet gratis aners gaan ze ergens tegen de hekkens pissen of zo, hoewel die 20 cent mij niet belette om de hokjes op te zoeken. en die drankbonnen waren 1.50, fretbonnen 1.00 oplossing = een combi-bon van 0.50/stuk of niet? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Hoe arm Dynamo wel is: de photopassen waren gewoon bandjes van 1997 waar ze het jaartal hadden doorgekrabt en er PHOTO op hadden geschreven.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
AAHHH SLECHT!!! Death Comes To Us All |
|
quote:Ja, maar dat is weer onpraktisch voor de mensen die de bonnen moeten ontvangen. Moet je weer vermenigvuldigen (3 * het aantal biertjes + 3 * het aantal cola + 6 * wijn ofzo) en tellen.. dan is 1 bon overzichtelijker. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
en de BS bandjes waren ook identiek die van 2 jaar terug. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:bwah bier en coke kosten toch evenveel? alhoewel ja wijn je hebt een punt in feite Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
true, maar waarom niet gewoon bonnetjes van 1,50.. ik vind 1,50 wel genoeg voor een patatje met... nou betaalde je er gvd 2,50 voor... Death Comes To Us All |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |