|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ga iig voor Finntroll Opeth en CoB. ennuh Asherah? sinds wanneer ben jij moderator? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Al twee of drie dagen ofzo geloof ik, en ik ga echt waar voor Opeth, COB en Finntrol... niet alleen voor Henkka. |
|
dynamo daar heb ik echt zin in!!!! edit: ben benieuwd of zimmershol hun versie van this flight tonight gaan spelen die heerst [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 12-07-2002 19:03] |
|
...begint hier toch ook weer behoorlijk te jeuken.....Death angel / Peter pan ......Evilterrestrial.................................. |
|
Dus eh.. Het is toch nog niet uitverkocht ofzo he? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
je kunt gewoon kaarten bij entree kopen, ik denk dat er wel 17.000 man opkunnen dus.... ......Evilterrestrial.................................. |
|
Ok, bedankt! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: je moet wel komen hoor het is potverdikke om de hoek bij jou. en je moet komen zodat ik dan iemand heb om biertjes mee te drinken |
|
quote: heb ik ooit gezegd dat ik niet zou gaan dan??? ......Evilterrestrial.................................. |
|
quote: tot zondag dan |
|
wel raar dat in de tent alle goede bands staan en op het hoofdpodium alle net niet bands |
|
quote: Death angel is pure nostalgie!!!!! 1990 was mn eerste dynamo en was d.a. headliner......... ......Evilterrestrial.................................. |
|
toen liep ik nog in de luiersman toen leerde ik lezen (was toen 7) maar ik zal ze eens gaan bewonderen dan. edit: o wacht correctie dan sta ik vooraan bij COB om de mooie mannen te bewonderen, volgende keer beter (zal alleen de eerste twee nummers mee krijgen misschien van death angel dus) [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 12-07-2002 21:12] |
|
Godver! Krijg ik net het aanbod om mee naar DOA te gaan, terwijl ik voor zondag al een afspraak heb staan. MuayThaigerrr!! |
|
quote: simpel, afspraak kan ook de week erop, DOA alleen een jaar later (ebn zelfs dat is te betwijfelen) |
|
Death Angel RULEZ... Hopelijk vind ik ze nog steeds leuk If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
oh jah als mensen nog hoi tegen mij willen zeggen ik ben herkenbaar aan een finntroll t-shirt en een F(van finntroll) op mijn bovenhand en misschien op mijn voorhoofd ook een F hehehehe en zo zie ik er uit http://www26.brinkster.com/darkcrow/images/Pics/19.jpg |
|
is dat in ofzo letters op je hoofd plakken/smeren etc. ach ja ik zal wel hoi tegen de letter f zeggen hoewel ik je zonder ook wel zal herkennen denk ik |
|
quote: Off topic : het is dat ik het las in jouw post, want anders was het me totaal niet opgevallen. |
|
Alsnog beslist nr DYnamo te gaan !!! |
|
quote:Sinds shera geen moderator meer is zeg maar. Anders werd het wel erg krap met moderators. |
|
Jippie, nog maar 1 nachtje slapen! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: SSLEEEJJUUUHHRRR!!!! Hakkuh |
|
Ik zag in de Telegraaf een advertentie voor dynamo. Triest hoor |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |