|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
als ik moest kiezen zou ik Zyklon doen. |
|
*applaus* |
|
Jeetje mina! Ik ben er ff niet, ineens allemaal bekenden op het forum!! Android666, ons aller Hillegom_Vullis (jezus, Ruud, wat een naam!!) en TheDarkOne...u zijt wellekomen. Maar goed, waar blijven de rest van de foto's van DOA? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
ja jammer man kunnen ze niet opzouten met hun kut nu-metal |
|
quote: Jeetjemina Vlad! Wat is er met je? a. Je wil heel graag vrienden maken hier. b. Je wil heel graag iedereen die jou een beetje mag kwijtraken. c. Je bent depressief. d. Een combinatie. e. Iets anders.... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
niet zo miepen over dat soort onzin er zijn ergere dingen in de wereld, bijvoorbeeld het feit dat mijn Henka foto's mislukt zijn, ik ben ontroostbaar (de rest zal ik binnenkort proberen in te scannen) |
|
.. En ik keek hier zo naar ui-ui-uit!! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ik nog meer dit is echt te kut. Ik ga ervoor zorgen dat ik bij wacken wel een goed rolletje in mijn japannertje heb. Misschie dat ik bij de echte fotograaf de mislukte foto's kan laten oplichten zodat er toch nog wat te zien is. (heb er wel 1 van alexi, maar dat is niet genoeg) |
|
Als je niks kan zien op de negatiefjes, is het hopeloos, want dan krijg je gewoon een lichtere foto waar niks op te zien is. Ik heb dit jaar geen camera meegenomen, omdat de ontgoocheling altijd te zwaar is als ik mijn foto's ga halen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Kom net op de Dynamo-site fotoows tegen en wie staat er op? Ikkezelf (gelukkig alleen achterkant ). Ik is degene met "Leger des Onheils" op me rug en degene ernaast in me vriendinnetje. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: ik kies C |
|
quote: Jaja vladje, maak je er maar weer snel vanaf. |
|
quote:Ik kies E. Misschien is hij niet zo'n vrolijk lief persoontje die iedereen te vriend wil houden. |
|
ik denk D de symptonen zijn duidelijk |
|
Eigenlijk is Dynamo compleet aan me voorbij gegaan |
|
quote: Echt veel heb je niet gemist, qua musik dan. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 18-07-2002 18:06] |
|
veel te weinig foto's op die site van Dynamo. wat jammer. hoop dat er binnenkort meer zijn [img]http://members.lycos.nl/android666/elsig8.jpg[/img] |
|
quote: tja die hele site is niet zo geweldig in elkaar gezet. Hijs duidelijk maar das ook alles. Komt een beetje cheap over imo |
|
Ja ik vind de dynamo site ook een beetje cheap overkomen... Ben ik nu de enige die dit te zien krijgt??? Zenial |
|
Ja, want het moet zijn:http://www.dynamo.nl/index.html Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Hahahaha okay, bedankt voor de tip!! Zenial |
|
Nog een fotooke.. Opeth [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 19-07-2002 14:26] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ik vind jou foto's echt super mooi. Je fotografeert precies zo als het moet! |
|
Wauw, geweldige foto Sharteel. Ik heb je nog gezien op Dynamo maar ja, de muziek was ietsiepietsie te hard om je te roepen... I spy with my little and verrry evil eye..... |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |