|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: gewoon op er rug tikken kan ook helpen.... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
idd, gruwelijk goeie foto's [img]http://members.lycos.nl/android666/elsig8.jpg[/img] |
|
en btw: was zyklon niet die white-power band? of was dat een ander met de Z? Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
quote: kijk nou.. volgens chiel ben alleen ik degene die vladimir uitkotst... Death Comes To Us All |
|
quote: Zyklon was het iig niet! |
|
Zyklon is die anti-puber band. |
|
ow ok miojn fout! ik bied nederig maar eerluijk mijn excuses aan! sorry zyklon-fans! Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
Gezellig topic hier.. heeft er iemand eigenlijk een paar leuke foto's van Finntroll? ik zoek nog een mooie wallpaper.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
quote: REUZE GEZELLIG!! voor finntrol wallpaper; ask wladi Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
Laten we ophouden met ruzie enzo. Het heeft geen zin. Sorry dat ik dat had gepost ik zal het niet meer doen en laten we gewoon met de ruzie ophouden. Ik was een beetje humeurig, die dag toen ik had gepost en ik had het gewoon niet moeten doen. Phaestus ik heb nog wel wat foto's voor je. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 20-07-2002 12:06] |
|
quote: Was dat die gast die met z'n spijkband iedereen opving uit de pit? Ik heb Paul en suzanne wel gezien maar niet meegesproken, ik riep nog wel: PAUL! Maar helaas Ik heb vast meer mensen gezien, ik was iig te herkennen aan het Catamenia shirt en blond krullend kort haar Ik vond cob zo gigantisch tof, stond helemaal vooraan tegen de hekken voor de linkerbox en het was alleen maar Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
hey SJaan ik heb jouw nog gezien Catamenia heerscht |
|
quote: Jij hebt mij ook gezien, terwijl je tijdens Opeth de tent uitliep. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Owja, volgens mij had ik dit nog niet gepost. Gezien: -Paul -Suzanne -Marcel -Kim |
|
quote: Ja....ik kon niet meer op mn beentjes staan. Ik moest echt ff zitten. We hebben buiten verdergeluisterd . En aan alle mensen die nu heerlijk ruzie aan het maken zijn (waaronder ik)....zullen we dat buiten ZM doen? Is niet zo gezellig voor de anderen. Tot in de Magni vanavond . En over Sharteel...ja, ik heb haar nog gepobeerd op dr rug te tikken maar ze was te ver weg. En aangezien bij mij een behoorlijke tiet-inhoud in de weg zit als ik over een hek wil leunen, ging het ook niet echt lekker. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: nah, dat was Zyklon-B .... een nummer van hen werd gespeeld in de film American History X.... The white man marches on... |
|
quote: Zyklon B leek mee geen White Power. Gewoon ultra nihilistisch [anti mens, niet anti kleurlingen ofzo]. |
|
Toch niet dit liedje he!? : We washed ourselves in niggerblood and all the (vaag woord) too, we bla bla bla like juw by juw by juw (engelse woord voor jood weet niej hoe je het schrijft) the white man marches on.... (beetje vaag maar ken de tekst niej zo goed) Dat lied is echt vreselijk...een paar mensen bij mij op school vinden dat helemaal fantastisch en zitten dat constant te zingen Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
hmm is er tegenwoordig ook een woord voor anti-mens zijn, sjeez wat ze wel nie allemaal bedenken. En wicked kimmie, k zie je wel in de magni vanavond [img]http://members.lycos.nl/android666/elsig8.jpg[/img] |
|
quote: Nihilisme is evenoud als de mensheid, maargoed. Ontopik. |
|
quote: Ok helemaal mee eens!zie j wel weer es!! Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
quote: Hmmmzzzz tja ik weet niet hoe je eruit ziet, dus heel erg sorry als ik t me niet herinner ?? |
|
quote: Tja, kan ook moeilijk, want ik heb je niet gesproken. Je zoefde zo snel achter me door dat ik niet de kans kreeg om iets te zeggen.. Ik dacht nog, die zie ik straks nog wel eens, maar helaas. Volgende keer hou ik je met geweld tegen hoor! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Hahahaha ok |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |