|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
CEWL!! Ckerz dat ik dat ga doen.. Maar krijg mij maar eerst es zo ver om naar dreadlock PUSSY te gaan... Death Comes To Us All |
|
Hmm liever Strapping Young lad zien dan wt |
|
tjaah vlad, je weet het, ik was bijdehand... maarja.. Death Comes To Us All |
|
Hee Wlad & Kim: Ik heb ook eindelijk een inlog ID op deze vet brute site en zijn bijbehorende forum! maar goed: TOPIC:DYNAMO: Tent-podium was best sjhit: muziek kwaliteit veeeel minder dan hoofdpodium en et was stik heet en stervensbenauwd. vet: autumn,COB, Biohazard, opeth, soulfly oja en pain of salvation. wel goed op cd maar niet live: Finntrol, pech gehad, mischien was het ut geluid wel kut ofzo!? En kim had ook gelijk over die dronken mongolen die een 2e pit (probeerde) te bouwen!voor de rest: et was iedere cent waard! En ook iedere zuip/vreet/zeik bon! dat suckte groots, dat bonnen systeem ! En als we netjes blijven bidden komt mischein SLAYER wel! mischein tot de volgende DOA! Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
op de mainstage stonden echt kut bands!! |
|
Nee ben ik niet met je eens.. Pain Of Salvation vond ik wel cool, Soulfly is ook wel goed! Death Comes To Us All |
|
Soulfly is niet eens een metal band dat is mallcore |
|
Dynamo is dan ook al een tijdje niet meer strikt een metalfestival he. |
|
jammer genoeg niet nee. maarja dynamo moet ook geld verdienen en daarin moet ik ze gelijk geven. |
|
quote: Maar metal is niet de enige muziek soort die ik goed vind.. Death Comes To Us All |
|
*zucht |
|
chill joh, als hij zich toch geamuseerd heeft, is er verder toch geen probleem ofzo? |
|
Was echt een geweldige Dynamo . samen met Chantal en Mirandarijntje op stap . Death Angel CULT!!!!!!!! Geweldig smaakt naar meer gelukkig naar Wacken, he ook al met Mirandarijntje hahahaha |
|
metal to the metals |
|
Dynamo was vet. ut lijstjuh wat ik vet vond: -Autumn -Pain of Salvation -Biohazard(rulez) -Opeth -Children of Bodom -Soulfly En wlad, je ken gewoon nie hebben dat mensen finntroll slecht vinden. [img]http://members.lycos.nl/android666/elsig8.jpg[/img] |
|
Ik zou ook nooit een CD kopen Van Finntroll, maar ik heb me tijdens hun concert op Dynamo wel uitstekend vermaakt moet ik zeggen... |
|
damn hee vlad, wou jij beweren dat Finntrol betere muziek kwaliteit had dan main-stagers; biohazard, soulfly en pain of salv.? en ook voor mij geld: Metal is niet et enige waar ik naar luister! Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
jullie hebben gewoon geen smaak nu-metal zuigt gewoon |
|
die slogan "no stars just talent"slaat in ieder geval nergens meer op die moeten ze maar afschaffen, of idd alleen talent gaan progameren, volgend jaar sun caged op dynamo dan maar |
|
quote: Zyklon of Myrkskog als support akt. |
|
-of topic- Nog maar een laatste keer over nu-metal dan. Deze stroming, wier aanhangers zo lopen af te geven over commerciële, infantiele melkkoeien als Spears, Aguilera, R&B in het algemeen en men weet vast zelf wel nog een paar leuke voorbeelden, zouden eens moeten nadenken over hun eigen boy-bands. Zo'n Linkin Park met van straat geplukte lekkere kontjes die zelf geen eigen materiaal kunnen schrijven, zijn net zulke melkkoeien, producten van een platenbaas als datgene dat ze het meeste schijnen te haten, met die voorgefabriceerde kleding imago's en bijbehorende sikjes en kapsels en neppe goth make-up. (Oh ja, als je het mooi en leuk vindt mag je het helemaal zelf weten; ik geef over de muziek an sich geen waarde oordeel. Maar mijn ding zal het nooit zijn.) Als dát het niveau moet zijn van een Dynamo main stage... Triest. Ik hoop dat het snel (ijdele hoop, jaja...) weer qua niveau net zo wordt als dat het in de beginjaren was, tot aan een '95 aan toe bijvoorbeeld. Zo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Amen Greycloak! |
|
quote:Ja man, damn man. |
|
Ach volgend jaar gewoon Human Ignorance (come.to/human.ignorance) en Esion(www.esion.nl) op het podium van dynamo zetten. Dan kunnen we een gruwelijke pit bouwen. [img]http://members.lycos.nl/android666/elsig8.jpg[/img] |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |