|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Zweetdruppels dan nog... *zucht* |
|
quote: Heb 'k iets gemist Iron Glory ??? |
|
quote: Ben je mij nie tegengekome op Graspop dan en op Dynamo wel ?? |
|
quote:neu neu neu Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: niet dat ik weet. ik was het meisje met spijkerjasje met patches (W.A.S.P dio venom bla bla) en zwarte broek en cremation girly |
|
quote: spijtig da'k zelf met de wagen was en van zuipen dus geen sprake... hoewel de deernen die mij vergezelden... |
|
quote: 'k ken jou ook niet hoor... maakte maar 'n grapke eigelijk... |
|
ja ben een beetje dom vandaag ga overal veel te serieus op in, het is weer biertijd |
|
nounou... looks like I missed something Well..wickedkimmie: mijn oordeel over je was vooral doordat je zei dat je sleeeejuuur bij WT wilde gaan roepen..wat nergens op slaat aangezien je enorme wt plaatjes op je cu2 had gezet. Maargoed..no offence.. blijf maar lekker hoor..ik ben niet boos ofzo..maar ga je niet met bands bemoeien waar je geen verstand van hebt.. |
|
ehm je kunt zelfs als wt aanhanger slayer ook onwijs gaaf vinden hoor, dit omdat slayer gewoon geweldig is |
|
Ok... wij waren er zo'n beetje om 15.15 uur. Lekker op tijd Hadden we van die handige opvouwbare krukjes meegenomen, zodat je een beetje comfortabel kunt zitten, mochten ze niet mee naar binnen! Als uitleg kregen we dat het ivm de veiligheid was; Met Roskilde waren er "ook obstakels"... Alsof zo'n krukje een obstakel is... Ik denk dat een zwaar beneveld type die in het gras ligt te ronken een groter obstakel is, maar goed. En daar sta je dan als dertiger... na een uur had ik al een zere rug Maar goed... ik ga verder niet zeiken hoor! Ik doe het zelf; ik vond het hartstikke gaaf. Alleen erg jammer dat het geluid in de tent zwaar naadje was. De hoge tonen sloegen de pan uit (zere oren) en bij Opeth stond de bas veeeeeel te hard. Death Angel vond ik echt te gek! Ze hadden GVD de rest van de bands ook gewoon op het grote podium moeten laten optreden, want dat geluid was WEL goed. We hebben het eerste half uur van COB gemist omdat we dus bij Death Angel stonden (wat toch echt wel indrukwekkend was, vonnik).. Dus toen nog het laatste half uur/3 kwartier COB gezien en toen naar huis. Want Soulfly vind ik echt een erg waardeloze band en niet de moeite van mijn zere rug waard... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
heb net de foto's online gezet: Dynamo (Autumn / Finntroll / Within Temptation / Soulfly / Children of Bodom / Peter Pan Speedrock / Zimmers Hole / Pain of Salvation / Biohazard) Bospop (My Dying Bride / Moonspell / In Extremo / Therapy? / Australian Nirvana / The Quill / Bigelf / Pro-Pain / Brainstorm / Suicidal Tendencies / Raging Speedhorn) Sharteel: leuk je gezien te hebben, vond het kei gezellig! G: Geen masseurs gezien! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: Aah spijtig hoor! Hij gooide zijn plectrum nog in mijn richting, maar ik was natuurlijk te lomp om het te kunnen pakken.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
CoB was ech zoooo goed !! maar toen CoB al weer van het podium af was gooide de gasten die daar aan ut ruimen waren nog een plectrum voor mn neus (ik stond het hele optreden helemaal vooraan tegen het hek) zo voor het hek maar ik heb um niet meer teruggevonden tussen al dat afval errug jammer want ik had um graag gehad.. Finntroll was ook geweldig! ik vond de nieuwe zanger alleen wel wat minder maar de muziek was cool! Ik stond vlakbij vlad en je kon aan zn kop zien dattie ut naar zn zin had hehe Zimmers hole was ook bruut en ook vooral grappig met dat lijk! Pain of Salvation, Within Temptation Opeth en stukkie Biohazard ook nog gezien maar da vond ik niet geweldig [Dit bericht is gewijzigd door Dark Crow op 15-07-2002 22:17] Followed the reaper... |
|
quote: jajajaja, ik heb geen verstand van finntroll maar ik hou ervan om me met dingen te bemoeien waar ik geen verstand van heb goed, het heel hard SLEEEEEJJUUUURR roepen bij WT is een eeuwenoud bloembollenmetallersondermekaar grapje en was ook als grapje bedoeld...stond toch duidelijk aangegeven in het desbetreffende topic dacht ik zo. Over cu2...kijk eens naar de laatste update datum....die is ver over datum dacht ik zo. Maar goed, dat slaat ook nergens op. Weet je, laat ons de vredespijp roken I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: waarom geen strapping young (v)LAD!!? best wel duchtige foto's |
|
|
|
quote: Ha het was dus gezellig.....ik hoor het al weer ik heb heel wat gemist ....bedankt |
|
[quote]Op 15 juli 2002 23:46 schreef Vargen666 het volgende: *plaatje*[quote] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Hey mooie foto's!!! Jammer dat ze zulk lage resolutie gescand zijn. Heb je er ook hogere kwaliteit scans van? Zenial |
|
quote: slayer wordt vaak geroepen als een band kut is : "sneller, harder, slayer", hoor je nog welleens. leuke van ozzfest was dat je dat de hele dag door kon roepen en nog slayer kreeg ook. op dynamo jammer genoeg dus |
|
ik kan iig zeggen dat ik me wel aan dat sleeejjuuur grapje gehouden heb!!! Alleen jammer dat we geen slayer kregen idd, maar gelukkig wel CoB... dat was ook wel oke! Death Comes To Us All |
|
Jullie doen het nog verkeerd ook. het is: SLAAAAAAYOOOOOOOOORRRRRRRR |
|
Keej, dan weet ik dat voor de volgende keer als ik weeres WT live ga zien... Death Comes To Us All |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |