|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
-Wladimir -Morgil + RdP -Slechtheid -SiQDiZ -Wickedkimmie + friends -DimmuChild + body_of_evidence -Sjaan + Edder -Sharteel -Mordheim -Asherah -Paul -Suzanne -Phaestus -Juronymous + girlfriend Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Kan ik je eindelijk leren kennen.. Zoveel vrouwen lopen er immers niet rond in de fotografenpit.. Ik ben het jongste blondje.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Yes!! Ze hebben Dommelsch dit jaar!! |
|
Ai...........dus weer geen ECHT bier ???!?!?!? |
|
ik neem maar zelf alfa blikjes mee ofzo |
|
ik kreeg zojuist een email van een dynamo gast en je mag dus GEEN drinken meenemen.. in het kader van: geen geld uitspare..gvd.. Kost weer een fortuin..en ik moet nog shirts |
|
Zal wel weer hetzelfde zijn als op Ozzfest ... 3 muntjes = 5 euro |
|
-Wladimir -Morgil + RdP -Slechtheid -SiQDiZ -Wickedkimmie + friends -DimmuChild + body_of_evidence -Sjaan + Edder -Sharteel -Mordheim -Asherah -Paul -Suzanne -Phaestus -Juronymous + girlfriend -mcoenen |
|
gaan we nou nog echt meeten of niet? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: -mirandarijntje with 2 friends |
|
nah...meeten..als iemand me ziet zeg maar gewoon hoi ofzo haha.. Ik zie wel |
|
quote: Ik stoat achter den bar joa! Met White Sox petje voor de geintreseerden. |
|
Ik ben in de pit..altijd..overtollige agressie moet eruit.. |
|
quote: Ga werken. |
|
als ik werk dan word ik alleen maar nog agressiever dus dat schiet niet op he. neh..af en toe een goeie pit doet me goed. Jammer genoeg was er bij het houdoe en bedankt gedoe geen goede Mijn hoop is gevestigd op DOA.. dont let me down |
|
quote: Was jij er ook? Had ff gezegd, hadden we kunnen meeten [al dan niet in de pit ]. |
|
haha..als het in het zuiden van het land is ben ik er vrijwel altijd dus je ziet me vast wel ooit hoor. |
|
quote:ook Bospop en Dynamo he? meet you there! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
In tegenstelling tot Graspop, hoop ik dit wel mee te maken. Kaartje ligt thuis iig. -Azagthoth -Wladimir -Morgil + RdP -Slechtheid -SiQDiZ -Wickedkimmie + friends -DimmuChild + body_of_evidence -Sjaan + Edder -Sharteel -Mordheim -Asherah -Paul -Suzanne -Phaestus -Juronymous + girlfriend -mcoenen -mirandarijntje with 2 friends Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Yep... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
-Azagthoth -Wladimir -Morgil + RdP -Slechtheid -SiQDiZ -Wickedkimmie + friends -DimmuChild + body_of_evidence -Sjaan + Edder -Sharteel -Mordheim -Asherah -Paul -Suzanne -Phaestus -Juronymous + girlfriend -mcoenen -mirandarijntje with 2 friends Gezellig. |
|
quote: En euh.. jij zorgde voor gratis bier zeker he Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Alleen voor ZM-shirt dragers en G. |
|
-Azagthoth -Wladimir -Morgil + RdP -Slechtheid -SiQDiZ -Wickedkimmie + friends -DimmuChild + body_of_evidence -Sjaan + Edder -Sharteel -Mordheim -Asherah -Paul -Suzanne -Phaestus -Juronymous + girlfriend -mcoenen -mirandarijntje with 2 friends -ghoulliette (plus niet forum mensen) Gezellig. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 09-07-2002 11:53] |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |